[Tom] Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
he jammer ....was niet zo heel lang dan ?
-
- Contacteer:
19 okt tot 12 nov, bijna een maand ?
ben afgelopen zomer 2 maanden geweest, was ook zo voorbij. land is zo groot en zo mooi dat je er per saldo altijd te kort bent
. me zus is voor een jaar geweest en die klaagde ookal dat het niet lang genoeg was

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Moderator
- Car: MB
het was 3,5 week voor mij. ik had niet meer dagen vrij
en mijn vriendin moet aan de volgende stage beginnen dus we konden ook niet langer blijven. Helaas idd, als ik morgen terug zou kunnen zou ik meteen gaan 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
vraagje. Bij de werkzaamheden laatst aan mijn blok heb ik mijn slang van het luchtfilter naar de bumper gesloopt. Weet iemand waar je slang kunt kopen 55 rond ofzo van flexibel materiaal? Ik ben al bij verscheidene automaterialenzaken geweest maar die komen iedere keer met van die kartonnen slang aanzetten of met van dat alluminium folie spul. Geen van beide erg flexibel en zo naar zijn grootje.
je kan eens bij de gamma ofzo kijken, daar hebben ze van die witte flexibele slangen, die zijn ook best robust en niet zo duur. heb ze wel al verschillende keren gebruikt om van voorbumper naar remmen de koeling te bevorderen
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: Renault Clio III RS
Zoiets Tom, per meter te bestellen maar wel iets duurder dan die gamme praxis stuff.
http://www.sandtler.de/katalogangebote/ ... eftung.htm
http://www.sandtler.de/katalogangebote/ ... eftung.htm
-
- Moderator
@ Steven, die dingen trek je zo snel verrot, dat niet leuk.
En bij de praxis heb ik eens gekeken maar daar hadden ze alleen rond 100 ofzo. Was meer voor een afzuigerkap
Waar kun je die zooi van sandtler halen?
En bij de praxis heb ik eens gekeken maar daar hadden ze alleen rond 100 ofzo. Was meer voor een afzuigerkap

Waar kun je die zooi van sandtler halen?
-
heb je geen loodgieter/ketelmonteur als maat? Ik heb een stuk aluminium ketelpijp aan de filterdoos hangen. Werkt perfect. En goed vastmaken dan rammelt 'ie ook niet!
-
- Car: R19.R
Klopt, viel mij ook al op!Tom schreef:Levert Renault tegenwoordig mann olie filters? Kreeg net een mann filter mee, normaal was dat altijd purflux.
Verder alles op 1 slangetje na binnen. Vrijdag effe de keerringstempel oppikken en gaan met die banaan
(Vond hem al zo zwart ipv blauw

-
- Moderator
biesheuvel heeft dat spul zo op voorraad liggen ben ik inmiddels achter. Die twee tientjes voor een meter kunnen er nog wel vanaf. Iedere keer voor een paar euro troep kopen doe ik niet meer.
Maar weet iemand toevallig de diameter van het gat waar de pijp doorheen moet zo uit zijn hoofd? Ik bedoel het metalen beugeltje.
Maar weet iemand toevallig de diameter van het gat waar de pijp doorheen moet zo uit zijn hoofd? Ik bedoel het metalen beugeltje.
volgens mij 60mm, maar hang me er niet aan op...
en niet meteen zeggen, daar heb ik niets aan

en niet meteen zeggen, daar heb ik niets aan

-
- Moderator
ik meen dat het IETS minder dan 60 is. want 60 rond past er net niet doorheen volgens mij. Ik zal anders zo eens effe de schuifmaat er bij nemen. Die zooi hebben ze namelijk in 51 en 57 rond (maten onder de 60).
-
- Car: Renault Clio III RS
Tom, wanneer je die slang gaat halen neem dat ook zo'n speciale slangeklem nodig. Een kennis van mij heeft de 57 mm gekocht, maar heeft nog geen tijd gehad om hem er onder te leggen. Dus ik weet niet of hij goed past.
-
- Moderator
ik heb nog een stukje van de originele pijp gevonden en die is buitekant rond 60. Daar komt het dus op neer. Buitenmaat mag maximaal 60 zijn anders moet je gaan zagen in je beugeltje of je beugeltje eruit gooien
-
- Moderator
vanochtend een stuk van die zwarte slang van sandtler gehaald (biesheuvel) en net effe gemonteerd. ik heb 57mm genomen en dat past perfect door het beugeltje! Is overigens erg mooi spul, super flexibel en enorm sterk 

-
- Moderator
even mijn topic weer uit het stof halen...........
van de week de willi weer apk klaar gemaakt (kat eronder, aantal dingen gecontroleerd). Alles lijkt goed dus donderdag maar eens laten keuren.
En nog een nieuwtje. Voor 99,99% zeker een huisje gekocht samen met mijn vriendin. In empel (voor degenen die weten waar ik woon, 500mtr van waar ik nu woon). Krijgen waarschijnlijk begin juli de sleutel.
van de week de willi weer apk klaar gemaakt (kat eronder, aantal dingen gecontroleerd). Alles lijkt goed dus donderdag maar eens laten keuren.
En nog een nieuwtje. Voor 99,99% zeker een huisje gekocht samen met mijn vriendin. In empel (voor degenen die weten waar ik woon, 500mtr van waar ik nu woon). Krijgen waarschijnlijk begin juli de sleutel.
beter tomba! woonde je al samen?
Immer wieder die verdammte Holländer
funda ken je niet linken helaas....
De link copy-pasten werkt wel 

ik zeg: geweldig! betaal je hier zo 3 ton voor, zoek je nog buurmannen?