RTC Toertocht Midden-NL & Kartavond: reacties vanaf p14
yeah!!!!! 
This is sheriff Rosco PEEEEEE Coltrane callin' at ya...........you there, little fat buddy????

This is sheriff Rosco PEEEEEE Coltrane callin' at ya...........you there, little fat buddy????

Laatst gewijzigd door Haas op zo 2 okt 2005 8:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
ga de 2005 versie maar even in de megane kijken op de heenwegLex schreef:Ik zit effe de Dukes te kijken als voorbereiding

jow...spreek jullie strax! ga ook ff een eitje in de pan donderen...

ik had m niet klaarliggen, aangezien ik dacht dat jij niet kwam? maar zo ja...dan neem ik m mee 

nee ik kom niet,~Haas~ schreef:ik had m niet klaarliggen, aangezien ik dacht dat jij niet kwam? maar zo ja...dan neem ik m mee
maar dacht dat ie maybe wel mee zou gaan,
omdat je hem nog in bruikleen hebt

veel plezier trouwens allemaal !!!
zie het fotomateriaal wel verschijnen hier !
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zo dannnnnn.....
Dukes gezien, alles ligt klaar dus ik zie jullie allemaal tegen 13.30u! Gaat een mooi middagje worden!!
(Y)(Y) 
Dukes gezien, alles ligt klaar dus ik zie jullie allemaal tegen 13.30u! Gaat een mooi middagje worden!!

sorry voor het late bericht maar ik ga niet mee, wilde vanochtend ff peuken gaan halen bij het tankstation en toen werd me wagen wel erg warm, ik water bijvullen, liep het er bij een slang ergens onderaan weer uit
ik kijken, hop slang lek
maarja ik heb geen extra slang liggen en lasaulec is dicht op zondag
volgende keer beter dus 

Was een mooie toertocht, gelukkig ook lekker weer gehad. 
Wel wat jammer dat m'n auto erg smerig is geworden, maar dan had hij maar geen auto moeten worden.
Het was in de auto ook erg gezellig ondanks de stuntel die voor m'n navigator door moest gaan.
Ik wacht met smart op de foto's en filmpjes.

Wel wat jammer dat m'n auto erg smerig is geworden, maar dan had hij maar geen auto moeten worden.

Het was in de auto ook erg gezellig ondanks de stuntel die voor m'n navigator door moest gaan.
Ik wacht met smart op de foto's en filmpjes.

zo dan...was idd een erg grappig toertochtje 
wel weer geleerd, dat ik de volgende keer weer ga rijden, heb rob
Die 2.0 brult wel als de neten zeg...bah bah
Ding komt serieus van zijn plaats af!
filmmateriaal ligt bij mijn ouders, ff op dvd zetten, dan post ik ze dinsdag hier wel

wel weer geleerd, dat ik de volgende keer weer ga rijden, heb rob

Die 2.0 brult wel als de neten zeg...bah bah

filmmateriaal ligt bij mijn ouders, ff op dvd zetten, dan post ik ze dinsdag hier wel

wehehehe... wie ik? ik zei toch: rechtsaf de dijk oprobclio16V schreef:ondanks de stuntel die voor m'n navigator door moest gaan.

absoluut dat jij daar opstaat ! Komt helemaal goedLex schreef:Dat filmpie wil ik wel zien Haas, volgens mijn sta ik daar ook nog op

ik had op een gegeven moment op die hobbeldebobbelweg echt serieus pijn in me nek...en die bobbels en het remmen en gassen van rob 
@Steve: vette cd's
Beuken!
@Chris: aso!!! en dan nog je middelvinger opsteken ook he..

@Steve: vette cd's

@Chris: aso!!! en dan nog je middelvinger opsteken ook he..

ja...heerlijk was dat! Wat een hiëroglyfen staan er op dat blaadje man.. wehhehe 

Dat moet natuurlijk ook.Lex schreef:En Rob, die Clio en jij dat gaat echt serieus van zijn plek zeg.
Je had trouwens nog wel een erg nette remactie toen je doorgleed bij die bocht.

Laatst gewijzigd door Robke op zo 2 okt 2005 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
het grappige is dat de meeste mensen van mening zijn dat Tom lomper rijd / kan rijden dan Rob. Nou, dan heb ik geen idee hoe hij dat voor mekaar krijgt..haha! Was een mooie geluidsopname geweest, die scheldende en tierende robbie, jammer dat ik daar niet aan gedacht heb/op voorbereid was met een recordertje

ja ik ook!robclio16V schreef:Moehahahha, krijg je met die achterlijke bejaarden die niet doorrijden.![]()
Ik ben wel erg benieuwd wat voor commentaar er allemaal op je opnamen staat.![]()

en vooral of je motor een btje fatsoenlijk hooorbaar is

@Thijs&Ray: wel ff zwaaien de volgende keer he...ouwe lamzakken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gleed niet door, miste het rempuntrobclio16V schreef:Dat moet natuurlijk ook.Lex schreef:En Rob, die Clio en jij dat gaat echt serieus van zijn plek zeg.![]()
Je had trouwens nog wel een erg nette remactie toen je doorgleed bij die bocht.![]()

De remmen van de 19 waren toen al sponzig door de warmte
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja het was weer een top dagje ondanks et feit dat we al snel met pech stonden .....
We hebben uiteindelijk de toertocht nog gereden, alleen niet met een reno ( de pret was niet minder)
Het eten was ook weer feest en zeer lekker
Ik heb genoten en zal dat zeker nog de hele nacht doen en morgen overdag ook nog wel ...............knoflook rules!
We hebben uiteindelijk de toertocht nog gereden, alleen niet met een reno ( de pret was niet minder)
Het eten was ook weer feest en zeer lekker
Ik heb genoten en zal dat zeker nog de hele nacht doen en morgen overdag ook nog wel ...............knoflook rules!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zeker proef het nu nog 

-
Heb echt lekker gegeten, idd knoflook rules Jochem
.
Heb echt genoten van de rit, vooral van het laatste stuk
.

Heb echt genoten van de rit, vooral van het laatste stuk

VLK Groep
robert-jan, weet niet hoe de toekomst nu is, maar in 97 98 en 99 roeleerde die toko t eiland af