195/45 R15 scheelt maar 5mm rubber,wat er bij de achterste waarschijnlijk al afgesleten is,dus scheelt geen drol1nsane schreef:nope 195/50 R15 had alleen nieuwe voorbanden gehaald en de achterste zijn 50 anders staat t beetje raar![]()

maar het scheelt wel 30 euro per band ofzoFlorus schreef:195/45 R15 scheelt maar 5mm rubber,wat er bij de achterste waarschijnlijk al afgesleten is,dus scheelt geen drol1nsane schreef:nope 195/50 R15 had alleen nieuwe voorbanden gehaald en de achterste zijn 50 anders staat t beetje raar![]()
195/50 = 9.75 cm bandhoogteSteven schreef:Tis wel meer dan 5 mm hoor Floor, zet ze maar es naast elkaar.
heb anders geen gebrek aan koppelFlorus schreef:195/50 = 9.75 cm bandhoogteSteven schreef:Tis wel meer dan 5 mm hoor Floor, zet ze maar es naast elkaar.
195/45 = 8.75 cm bandhoogte
Vergiste metis 1cm per kant
,dus 2 cm voor de totale diameter.
Volgens mij valt dat verschil niet zo op,had op m'n williams ook verschil tussen voor en achter, 's nooit iemand opgevallen![]()
Kan beter 195/45 onder zitten,trekt ie weer wat sneller op
Ben Eerst Limburger Geweest...1nsane schreef:hoezo zijn dat net belgen dan
naar de politie gaan met bewijsmateriaal en aangifte doen van valse aangifte1nsane schreef:oke ik heb ff wat advies nodig! gisteravond is het volgende gebeurd, ik was naar een maat van me toe omdat we bij hem plaatje gingen draaien (beetje de DJ uithangen). ik ga daar heen met de turbo, rij de straat daar in, staat een bmw met loeiend alarm, geen aandacht aan besteed verder.
Ik wilde daar gaan parkeren maar het stond er helemaal afgeladen met horden etnische minderheden (jullie weten wel wie ik bedoel, vertrouw me heb nix op ze tegen maar dit kan echt niet wat er nu komt!). Ik denk dus ergens anders parkeren, wil niet dat me auto de volgende dag is leeggeroofd. dus ik had me auto aantal straten verder gezet.
Belt me moeder de volgende dag op dat de politie gebeld had dat ik tegen die bmw van dat alarm had aangeparkeerd en weg was gereden daarna!! en dat heel de bumper van die bmw eraf lag... ik dus naar huis politie bellen, schijnt er dus een getuige te zijn geweest van etnische minderheidsafkomst die het had gezien maar geen achternaam of telefoonnr had achtergelaten.
allemaal erg vaag dus maar het feit is zowiezo dat ik die wagen nooit geraakt heb! wat kan ik nu het beste doen? ik heb al fotos gemaakt van me wagen (miss bewijsmateriaal or so), heb natuurlijk (logischerwijs) geen schrammetje aan me wagen!
eerst bellen he1nsane schreef:net ff naar het bureau geweest om ze ff te vertellen wat er echt gebeurd is en om te laten zien dat ik dus gee nschade hebt, wat denk je zijn ze DICHT
geven ze je nummer ook al aan de tegenpartij??1nsane schreef:wel vreemd had ook nog gebeld maar de agent die k aan de lijn kreeg wist me te vertelle dat de eigenaresse me zou bellen gister, nix van gemerkt
nouja me moeder heeft mijn mobiele nr aan die gene gegeven, is idd immers iets tussen mij en dat stelletje tuig, maar de politie heeft haar mijn HUISNUMMER gegeven en daar ben ik minder gelukkig mee eigenlijk.Luco/Alpine-racer schreef:geven ze je nummer ook al aan de tegenpartij??1nsane schreef:wel vreemd had ook nog gebeld maar de agent die k aan de lijn kreeg wist me te vertelle dat de eigenaresse me zou bellen gister, nix van gemerkt
gaat lekker, zou ik wat van zeggen
dat mogen ze helemaal niet1nsane schreef:nouja me moeder heeft mijn mobiele nr aan die gene gegeven, is idd immers iets tussen mij en dat stelletje tuig, maar de politie heeft haar mijn HUISNUMMER gegeven en daar ben ik minder gelukkig mee eigenlijk.Luco/Alpine-racer schreef:geven ze je nummer ook al aan de tegenpartij??1nsane schreef:wel vreemd had ook nog gebeld maar de agent die k aan de lijn kreeg wist me te vertelle dat de eigenaresse me zou bellen gister, nix van gemerkt
ik ga er straks heen, ik ga zowiezo vragen waar ze het lef vandaan halen om mijn MOEDER te verordenen dat ze naar het bureau moest komen om een schadeform te gaan ondertekenenLuco/Alpine-racer schreef:dat mogen ze helemaal niet1nsane schreef:nouja me moeder heeft mijn mobiele nr aan die gene gegeven, is idd immers iets tussen mij en dat stelletje tuig, maar de politie heeft haar mijn HUISNUMMER gegeven en daar ben ik minder gelukkig mee eigenlijk.Luco/Alpine-racer schreef:geven ze je nummer ook al aan de tegenpartij??1nsane schreef:wel vreemd had ook nog gebeld maar de agent die k aan de lijn kreeg wist me te vertelle dat de eigenaresse me zou bellen gister, nix van gemerkt
ik zou er werk van maken