[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Florus

1nsane schreef:nope 195/50 R15 had alleen nieuwe voorbanden gehaald en de achterste zijn 50 anders staat t beetje raar :P
195/45 R15 scheelt maar 5mm rubber,wat er bij de achterste waarschijnlijk al afgesleten is,dus scheelt geen drol :p
1nsane

Florus schreef:
1nsane schreef:nope 195/50 R15 had alleen nieuwe voorbanden gehaald en de achterste zijn 50 anders staat t beetje raar :P
195/45 R15 scheelt maar 5mm rubber,wat er bij de achterste waarschijnlijk al afgesleten is,dus scheelt geen drol :p
maar het scheelt wel 30 euro per band ofzo :D :D :lol:
Steven
Car: M536

Tis wel meer dan 5 mm hoor Floor, zet ze maar es naast elkaar.
Ad van Haperen
Contacteer:

ik heb inderdaad nu ook 45 banden en bij de 50 liep hij aan bij insturen en bij inveren en heb nu nooit nergens meer last van (Y)

Maar heb jij daar nooit last van gehad jochem?
1nsane

heb ik nooit last van gehad :S wat me wel op was gevallen in de wielkasten is dat het plaatwerk wat aan de motorkant zit zegmaar was bewerkt en naar binnen was gevouwen, misschien wel daarom? zat wel tectyl overheen... anyways zoals ik al zei nooit last van :S
Steven

Zet em maar es wat lager :p
1nsane

Steven schreef:Zet em maar es wat lager :p
haha ff wat lager zetten, denk niet dat ik hem veel verlaag, wel achter maar voor niet, iig wel zo dat ie "recht" staat maar niet veel, heb je hier in NL toch weinig aan...
Gabri van der Veen
Über-Spammer

zou m niet 'recht' zetten :)

klein beetje gewicht achterin en hij hangt in de kont, en dat is geen gezicht.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Florus

Steven schreef:Tis wel meer dan 5 mm hoor Floor, zet ze maar es naast elkaar.
195/50 = 9.75 cm bandhoogte
195/45 = 8.75 cm bandhoogte

Vergiste me :D tis 1cm per kant :bonk:,dus 2 cm voor de totale diameter.

Volgens mij valt dat verschil niet zo op,had op m'n williams ook verschil tussen voor en achter, 's nooit iemand opgevallen (Y)

Kan beter 195/45 onder zitten,trekt ie weer wat sneller op :p
1nsane

Florus schreef:
Steven schreef:Tis wel meer dan 5 mm hoor Floor, zet ze maar es naast elkaar.
195/50 = 9.75 cm bandhoogte
195/45 = 8.75 cm bandhoogte

Vergiste me :D tis 1cm per kant :bonk:,dus 2 cm voor de totale diameter.

Volgens mij valt dat verschil niet zo op,had op m'n williams ook verschil tussen voor en achter, 's nooit iemand opgevallen (Y)

Kan beter 195/45 onder zitten,trekt ie weer wat sneller op :p
heb anders geen gebrek aan koppel
:P
1nsane

Gabri schreef:zou m niet 'recht' zetten :)

klein beetje gewicht achterin en hij hangt in de kont, en dat is geen gezicht.
tijdens t optrekken wel toch :P staat wel alsof je heel snelle auto hebt :D
1nsane

snotver denk je eindelijk beetje uit de kosten te zijn, gaat je raam meuk stuk :( kan ik %#@$!!#!#@$% WEER naar de sloop :S
Steven

Jah, ga je die ellendebak dan eindelijk wegbrengen?
Florus

Je moet ook nooit een auto kopen die van een Limburger is geweest (N) :p :wink:
1nsane

hoezo zijn dat net belgen dan :lol:
1nsane

Steven schreef:Jah, ga je die ellendebak dan eindelijk wegbrengen?
lol??
1nsane

oke vanaf vandaag zoekt 1nsane dus een compleet raammechanisme voor de deur aan de bestuurderskant :) wie?
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

hand of elektro
Riël
Über-Spammer

hand
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
ARNO16V
Contacteer:

1nsane schreef:hoezo zijn dat net belgen dan :lol:
Ben Eerst Limburger Geweest... :wink: [/b]
Riël
Über-Spammer

(Z)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
ARNO16V
Contacteer:

:lol: (F)
1nsane

waarom gaat iedereen toch altijd offtopic als limburg, bier of vrouwen ter sprake komt???? :lol: :lol:
ARNO16V
Contacteer:

Probeer Staphorst eens :D
1nsane

oke ik heb ff wat advies nodig! gisteravond is het volgende gebeurd, ik was naar een maat van me toe omdat we bij hem plaatje gingen draaien (beetje de DJ uithangen). ik ga daar heen met de turbo, rij de straat daar in, staat een bmw met loeiend alarm, geen aandacht aan besteed verder.

Ik wilde daar gaan parkeren maar het stond er helemaal afgeladen met horden etnische minderheden (jullie weten wel wie ik bedoel, vertrouw me heb nix op ze tegen maar dit kan echt niet wat er nu komt!). Ik denk dus ergens anders parkeren, wil niet dat me auto de volgende dag is leeggeroofd. dus ik had me auto aantal straten verder gezet.

Belt me moeder de volgende dag op dat de politie gebeld had dat ik tegen die bmw van dat alarm had aangeparkeerd en weg was gereden daarna!! en dat heel de bumper van die bmw eraf lag... ik dus naar huis politie bellen, schijnt er dus een getuige te zijn geweest van etnische minderheidsafkomst die het had gezien maar geen achternaam of telefoonnr had achtergelaten.

allemaal erg vaag dus maar het feit is zowiezo dat ik die wagen nooit geraakt heb! wat kan ik nu het beste doen? ik heb al fotos gemaakt van me wagen (miss bewijsmateriaal or so), heb natuurlijk (logischerwijs) geen schrammetje aan me wagen!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

1nsane schreef:oke ik heb ff wat advies nodig! gisteravond is het volgende gebeurd, ik was naar een maat van me toe omdat we bij hem plaatje gingen draaien (beetje de DJ uithangen). ik ga daar heen met de turbo, rij de straat daar in, staat een bmw met loeiend alarm, geen aandacht aan besteed verder.

Ik wilde daar gaan parkeren maar het stond er helemaal afgeladen met horden etnische minderheden (jullie weten wel wie ik bedoel, vertrouw me heb nix op ze tegen maar dit kan echt niet wat er nu komt!). Ik denk dus ergens anders parkeren, wil niet dat me auto de volgende dag is leeggeroofd. dus ik had me auto aantal straten verder gezet.

Belt me moeder de volgende dag op dat de politie gebeld had dat ik tegen die bmw van dat alarm had aangeparkeerd en weg was gereden daarna!! en dat heel de bumper van die bmw eraf lag... ik dus naar huis politie bellen, schijnt er dus een getuige te zijn geweest van etnische minderheidsafkomst die het had gezien maar geen achternaam of telefoonnr had achtergelaten.

allemaal erg vaag dus maar het feit is zowiezo dat ik die wagen nooit geraakt heb! wat kan ik nu het beste doen? ik heb al fotos gemaakt van me wagen (miss bewijsmateriaal or so), heb natuurlijk (logischerwijs) geen schrammetje aan me wagen!
naar de politie gaan met bewijsmateriaal en aangifte doen van valse aangifte
maar ja als ze zijn naam niet hebben (N) (N)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
1nsane

net ff naar het bureau geweest om ze ff te vertellen wat er echt gebeurd is en om te laten zien dat ik dus gee nschade hebt, wat denk je zijn ze DICHT :(
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

1nsane schreef:net ff naar het bureau geweest om ze ff te vertellen wat er echt gebeurd is en om te laten zien dat ik dus gee nschade hebt, wat denk je zijn ze DICHT :(
eerst bellen he (Y)
ze werken bijna nooit dus ja :lol:
ARNO16V
Contacteer:

Ambtenaren... als je er 1 van de 3e verdieping naar beneden gooit, dan heeft ie 2 dagen nodig om beneden te komen. :D
1nsane

wel vreemd had ook nog gebeld maar de agent die k aan de lijn kreeg wist me te vertelle dat de eigenaresse me zou bellen gister, nix van gemerkt :S
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

1nsane schreef:wel vreemd had ook nog gebeld maar de agent die k aan de lijn kreeg wist me te vertelle dat de eigenaresse me zou bellen gister, nix van gemerkt :S
geven ze je nummer ook al aan de tegenpartij??
gaat lekker, zou ik wat van zeggen
1nsane

Luco/Alpine-racer schreef:
1nsane schreef:wel vreemd had ook nog gebeld maar de agent die k aan de lijn kreeg wist me te vertelle dat de eigenaresse me zou bellen gister, nix van gemerkt :S
nouja me moeder heeft mijn mobiele nr aan die gene gegeven, is idd immers iets tussen mij en dat stelletje tuig, maar de politie heeft haar mijn HUISNUMMER gegeven en daar ben ik minder gelukkig mee eigenlijk.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

1nsane schreef:
nouja me moeder heeft mijn mobiele nr aan die gene gegeven, is idd immers iets tussen mij en dat stelletje tuig, maar de politie heeft haar mijn HUISNUMMER gegeven en daar ben ik minder gelukkig mee eigenlijk.
dat mogen ze helemaal niet
ik zou er werk van maken
1nsane

1nsane schreef:
dat mogen ze helemaal niet
ik zou er werk van maken
ik ga er straks heen, ik ga zowiezo vragen waar ze het lef vandaan halen om mijn MOEDER te verordenen dat ze naar het bureau moest komen om een schadeform te gaan ondertekenen :S me moeder zei natuurlijk ja daaaaaaaag dus die agente boos, dat slaat toch nergens op????
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

niks invullen
als je niks gedaan hebt hoef je ook geen formulier in te vullen
ik zou even een getuige meenemen
Plaats reactie