Vanmiddag even een proefritje gemaakt in je ex-Clio RS. Ik moet zeggen dat hij lekker reedt. Hij trok wel iets naar rechts, al rijdend en ook remmend. Maar dat lag volgens mij aan de druk in de banden. De RS had ook al een tijd stil gestaan. Het roest zat met een redelijke laag op de remschijven.
De distributieriem was nog niet vervangen, of wel? Zo te zien in de boekjes niet.
Het was de eerste keer in een RS, maar zeker niet de laatste keer. Lekker hoog in de toeren, na eerst natuurlijk de auto eerst warm te hebben gereden. Ben niet helemaal fan van de kleur (gris iceberg), en als ik er één zou kopen, dan met iets minder km's. Hij had er nu 100.893 toen ik hem terugbracht.
Dus hij is nog steeds te koop. Toen ik hem wegdeed had ik het idee dat ie wel uitgelijnd moest gaan worden, hij trilde namelijk ook wat vond ik de laatste tijd dat ik er mee gereden heb. En bij mij is de distributieriem niet vervangen, hij had er over om dat wel te gaan doen. Hij is gewoon aan groot onderhoud toe.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Dat trillen in het stuur, dat deedt hij ook nog steeds ja. Mocht ik hem kopen, dan zouden ze er eventueel direct een nieuwe riem in doen zeiden ze. Maar hij wist dus niet zeker of deze al vervangen was. De verkoper was ziek vandaag, ik moest het even met een monteur doen. Maar, al met al wel een lekkere wagen!