Valt wel mee hoor hoe traag de 1.8 16V is, die wij hadden liep mooi 210
op de gps (op gas ).... en 0-100 in 10 seconden, het is geen wereldtijd maar je blijft er toch heel wat autos mee voor
Wat wel zo is, de 2.0 16V is veel soepeler, de 1.8 16V moet je echt op toeren
houden om door te rijden...
Ik vind de bumper van een fase1 toch mooier, 2.0-16v's vind je bar weinig, tis veelal 2.0-8v.
Ben er op zich niet heel ontevreden over, voor in de stad ist een prima motor, misschien nog wel beter dan de 16v.
Koprevisies kun je verwachten rond de 250-300k al is die 2.0-16v motor weer van Volvo niet? Die kunnen zowat eeuwig mee.
Verder loopt een gasauto ook altijd op benzine, gewoon 1 druk op de knop, hikje van de motor en je loopt op de andere brandstof.
Word dus nogal zoeken want het moet toch een zwarte of donkerblauwe worden.
Ik vind er inderdaad niet veel aanbod van helaas Maarja zal vroeg of laat wel eens voorbijkomen Is die motor van volvo dan, ik meen dat dat de 2.2 en 2.3 motoren waren?
Word dus nogal zoeken want het moet toch een zwarte of donkerblauwe worden.
Ik vind er inderdaad niet veel aanbod van helaas Maarja zal vroeg of laat wel eens voorbijkomen Is die motor van volvo dan, ik meen dat dat de 2.2 en 2.3 motoren waren?
De 2.5 motor in de Safrane is van Volvo ja
En de 2.0 16v in de Laguna I Phase I is ook van Volvo, is gelijk aan de motor in de S/V40.
De 2.0 16v in de Laguna I Phase II is een Reno motor, de F4R als ik het goed heb
Die 16v is eerder nog sterker onderin hoor Waarom zou ie onderin inleveren? Ik vond die 2.0 16v F motor in de Phase 2 echt krachtig. Maar je vind ze inderdaad weinig. En ik zeg ook niets verkeerd over de 8v Wat Pryantha hierboven zegt klopt helemaal. De volvomotoren hebben eeuwig leven, al gaan de F-motoren ook lang zat mee.
Distributieriem en dergelijke is hetzelfde als je clio, je komt er misschien íets beter bij.
Riël Notermans schreef:Die 16v is eerder nog sterker onderin hoor Waarom zou ie onderin inleveren? Ik vond die 2.0 16v F motor in de Phase 2 echt krachtig. Maar je vind ze inderdaad weinig. En ik zeg ook niets verkeerd over de 8v Wat Pryantha hierboven zegt klopt helemaal. De volvomotoren hebben eeuwig leven, al gaan de F-motoren ook lang zat mee.
Distributieriem en dergelijke is hetzelfde als je clio, je komt er misschien íets beter bij.
als je iets ziet houd ik me aanbevolen, 8v of 16v. Dan kan ik me alles eens bekijken
Riël Notermans schreef:Die 16v is eerder nog sterker onderin hoor Waarom zou ie onderin inleveren? Ik vond die 2.0 16v F motor in de Phase 2 echt krachtig. Maar je vind ze inderdaad weinig. En ik zeg ook niets verkeerd over de 8v Wat Pryantha hierboven zegt klopt helemaal. De volvomotoren hebben eeuwig leven, al gaan de F-motoren ook lang zat mee.
als je iets ziet houd ik me aanbevolen, 8v of 16v. Dan kan ik me alles eens bekijken
Of een laguna2 overwegen, qua prijs ontloopt t soms niets meer.
Toch een andere auto.
Steven schreef:Marktplaats barst ervan of wil je de mijne kopen?
op g3 toch niet echt hoor. de nieuwe modellen ja, maar zit je al op minimaal 6000 euro meen ik.
Toch een andere auto.
oke, maar die elektronica Daar word ik ook niet echt vrolijk van, en daarbij ook nog eens verzekering etc. Het moet een beetje voordelig en ruim blijven
Toch een andere auto.
oke, maar die elektronica Daar word ik ook niet echt vrolijk van, en daarbij ook nog eens verzekering etc. Het moet een beetje voordelig en ruim blijven
hmm, erg hoopvol
ik moet nog van de verzekering horen wat het gaat kosten...
Ik heb het ff opgezocht: bijna 46 Euro per maand, is All Risks incl. korting en 5 personen inzittenden verzekering. Zonder korting zou het 185 Euro per maand zijn...