Vandaag geprobeerd, volgegooid, daarna dat ontluchtingsnippel ding inhouden..hielp niet..ging echt maar 41 liter in weer..Haas schreef:wel meer 19's meegemaakt die de 55 niet haalden. Oude 1916v v een klasgenoot van me ook niet...42 oid, hield t op en dan wasie ook echt leeg
ACT: Renault 21 Turbo/Quadra
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Je reserve zal dan wel meer zijn,langer doorrijden dus voor je gaat tanken
Gr Marcel
Gr Marcel
Een bekende?Menno schreef:Tja, 't was ff een lastige beslissing, maar heb van 't weekend de Quadra verkocht aan een fanatieke Renault liefhebber.
Maar gelukkig nog genoeg Renault om hier rond te blijven hangen
Jammer, de plannen die je ermee had en wat ik ervan gehoord had waren wel wild. Gelukkig is er nog wel iemand anders die het gaat uitvoeren

had je die remmen er niet ff af kenne trekken??Menno schreef:Tja, 't was ff een lastige beslissing, maar heb van 't weekend de Quadra verkocht aan een fanatieke Renault liefhebber.
Maar gelukkig nog genoeg Renault om hier rond te blijven hangen

Immer wieder die verdammte Holländer
nog een paar nachtjes slapen 

niet alleen de remmen 

Ik zei: "een liefhebber" . Niet een of ander laf poetswijfjochem de haas schreef:Je bent niet wijs , maar wel beter voor die auto ( word ie een x gewassen en gepoetstMenno schreef:Tja, 't was ff een lastige beslissing, maar heb van 't weekend de Quadra verkocht aan een fanatieke Renault liefhebber.
Maar gelukkig nog genoeg Renault om hier rond te blijven hangen![]()
)

Maaruh, 't is geen rtc-bekende ofzo.
rev it like a rental
veel blabla en de Jo heeft een NIEUWE-nooit-gespoten-zonder-kit 21T carrosserie gevonden. 

damz Jo... nu wordt alles zeker in sneltreinvaart overgebouwd??? 

Tja in het belgische landschap kom je dat soort dingen gewoon nog eens tegen...., ergens vergeten achteraf in een schuur bij een ouwe boer op zn erf-jo- schreef:veel blabla en de Jo heeft een NIEUWE-nooit-gespoten-zonder-kit 21T carrosserie gevonden.

Wel geinig Jo..

nou nee, niet echt want daar ontbreken de effe voor. Voorlopig hou ik ze netjes bij en ga ze mettertijd helemaal nieuw opbouwen. Benny raepers heeft bijna alle onderdelen nog liggen, nieuw wel te verstaan.-Ray- schreef:damz Jo... nu wordt alles zeker in sneltreinvaart overgebouwd???
Als de nieuwe motor het naar behoren doet zal hij daarin ingebouwd worden. Eerst maar es zien of er nog ergens een echte cupkooi te vinden is

Ivo, het was bijlange niet bij een boer hoor maar bij een renaultliefhebber die zich steeds met de renault motorsport heeft bezig gehouden.
@Ray, ik heb vandaag die tial eraf gegooid en de prima terug gestoken, plots waren men drukproblemen verholpen. Ook men spruitstuk is gescheurd dus dat wordt deze week nog klooien om het originele derop te zetten en de downpipe wederom aan te passen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
JL tunnig
Wel zeer bruut dat je nog een carros heb gevonden, die B Raepers heb nog een hoop spul staan ( voor iemand die niet "zoveel" meer doet
).....
Zou ook daar weleens een kijkje willen nemen, net zo als bij B Verhulst

Wel zeer bruut dat je nog een carros heb gevonden, die B Raepers heb nog een hoop spul staan ( voor iemand die niet "zoveel" meer doet
Zou ook daar weleens een kijkje willen nemen, net zo als bij B Verhulst
wel, laat het me zo zeggen...bij Benny raepers loop je verloren in het onderdelenmagazijn
, en wat ook een voordeel is, welk onderdeel dan ook (je kan het zo gek niet bedenken)...hij heeft het.

jups, moet ik morgen effe Herman voor bellen. Die kan je dadelijk voorthelpen. (zal proberen van het niet te vergeten
)

das wel typisch... ik heb 0 problemen met m'n Tial...-jo- schreef:@Ray, ik heb vandaag die tial eraf gegooid en de prima terug gestoken, plots waren men drukproblemen verholpen. Ook men spruitstuk is gescheurd dus dat wordt deze week nog klooien om het originele derop te zetten en de downpipe wederom aan te passen.-Ray- schreef:damz Jo... nu wordt alles zeker in sneltreinvaart overgebouwd???
spruitstuk gescheurd? hmmm ik zeg maar zo ik zeg maar niks

Gelukkig hebben we de foto's nog

Merijn, kvind het wel zwak dat je de advertentie sluit van die JE zuigers. De 21 is er bijna niet en het was in het 21 gedeeldte ondergebracht. Het is toch niet zo dat er dagelijks advertenties van 21 onderdelen opstaan ? Mssn es uitgaan van het principe leven en laten leven voor die paar wagens die er nog van rondrijden.
Mvg, Jo
Mvg, Jo
[quote="-jo-"]Mark,
Aparte oliekoeler ? Degelijke olieslangen (turbo) ? In UK en frankrijk zijn er enkele uitgebrand vanwege het gebruik van std olieleidingen.
kan mij iemand helpen,ik heb namelijk constant problemen met die geribbelde olie leiding vanaf de turbo naat het blok,die scheurt me iedere keer.
heb het wel al aangekaart bij renault,maar ik kom niet verder dan het antwoord,meneer daar is ons niets van bekend.
ik meende een keer iets hierover hier te hebben gelezen dat je er een nieuwe voor kon krijgen bij renault,maar hulp vandaar is er niet voor me.
kan iemad mij helpen daar ik van dit probleem af wil.
thanks pat.
Aparte oliekoeler ? Degelijke olieslangen (turbo) ? In UK en frankrijk zijn er enkele uitgebrand vanwege het gebruik van std olieleidingen.
kan mij iemand helpen,ik heb namelijk constant problemen met die geribbelde olie leiding vanaf de turbo naat het blok,die scheurt me iedere keer.
heb het wel al aangekaart bij renault,maar ik kom niet verder dan het antwoord,meneer daar is ons niets van bekend.
ik meende een keer iets hierover hier te hebben gelezen dat je er een nieuwe voor kon krijgen bij renault,maar hulp vandaar is er niet voor me.
thanks pat.
Jo, je begrijpt het verkeerd. We hebben tegenwoordig een soort marktplaats-gedeelte op RTC voor advertenties.-jo- schreef:Merijn, kvind het wel zwak dat je de advertentie sluit van die JE zuigers. De 21 is er bijna niet en het was in het 21 gedeeldte ondergebracht. Het is toch niet zo dat er dagelijks advertenties van 21 onderdelen opstaan ? Mssn es uitgaan van het principe leven en laten leven voor die paar wagens die er nog van rondrijden.
Mvg, Jo
Dus werkt niet meer met losse topics, maar gewoon een advertentie waar niet op gereageerd kan worden.
Hiero dus: RTCmarkt
ben ik het volledig mee eens Steven, maar als je nu bekijkt dat er nog een 3 tal wagens rijdende zijn of van het 21 deel gebruik maken dan vind ik het wel overdreven om het naar de markt-adv te verplaatsen.
het gaat over een advertentie van 5 september, zondag 6 november (bijna 2 maanden later) reageerd daar iemand op en wordt de adv prompt gelockt en naderhand de inhoud gewist. Dat klopt dan ook voor geen meter.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
Nu jah...laat maar.
het gaat over een advertentie van 5 september, zondag 6 november (bijna 2 maanden later) reageerd daar iemand op en wordt de adv prompt gelockt en naderhand de inhoud gewist. Dat klopt dan ook voor geen meter.
Nu jah...laat maar.
wat ze in engeland allemaal doen is de olietoevoer leiding vervangen voor een gewapend exemplaar, moet je alleen een verloopstukkie voor hebben. wat psies weet Jo misschien wel, die engelse gast die me het uitlegde sprak zo'n dialect engels dat er maar een klein touwtje aan vast je knopen waspatrick 21TURBO schreef:-jo- schreef:Mark,
thanks pat.

hoi Ray, jah het is me wat dat engels dialect
Maareuh, das wat enkele maanden geleden werd aangekaart ivm die uitgebrande 21 T's. Mark,vervang beide leidingen door goodrich leidingen of andere gewapende leiding. Het kost je wat extra maar in UK zijn ze ook naar renault gestapt ivm het scheuren van 'nieuwe' leidingen. Het is gewoon een fabricage fout en je 21 fikt uit vor je het weet omwille van de olie verneveling die op de turbo terecht komt. Een extra voorziening is nog een isolatie tape/hoes over deze leidingen heen trekken.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
er kan er ook wel eens iets doorslippen, maar ik hoop dat je begrijpt dat we hier geen onderscheid in kunnen/willen maken, want wanneer zou iemand dan wel/niet iets openbaar te koop mogen zetten?-jo- schreef:ben ik het volledig mee eens Steven, maar als je nu bekijkt dat er nog een 3 tal wagens rijdende zijn of van het 21 deel gebruik maken dan vind ik het wel overdreven om het naar de markt-adv te verplaatsen.
Nu jah...laat maar.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
klinkt goed, maar de bevestiging op de turbo is niet plug en play hè? moet daar een soort banjo tussen ofzo?-jo- schreef:hoi Ray, jah het is me wat dat engels dialectMaareuh, das wat enkele maanden geleden werd aangekaart ivm die uitgebrande 21 T's. Mark,vervang beide leidingen door goodrich leidingen of andere gewapende leiding. Het kost je wat extra maar in UK zijn ze ook naar renault gestapt ivm het scheuren van 'nieuwe' leidingen. Het is gewoon een fabricage fout en je 21 fikt uit vor je het weet omwille van de olie verneveling die op de turbo terecht komt. Een extra voorziening is nog een isolatie tape/hoes over deze leidingen heen trekken.
-
- Contacteer:
zal wel een tussenstukje tussen komen inverband met verschillende soorten schroefdraad
Even ter verduidelijking van de mogelijke problemen met een leiding van het nieuwe type olie aanvoerleiding!!! van de turbo. Er bestaat een serieuse mogelijkheid dat een aanvoerleiding van het nieuwe type los zal gaan tussen het stuk flexibele staalmantel slang en het stuk metalenleiding.idd zijn er door dit kapot springen al diverse autos in vlammen opgegaan. Als er een probleem aan de afvoer leiding is is dit nieuw voor mij het enige wat mij bekend is dat de afvoer onderaan op het blok wel eens zweet maar dit is te verhelpen door een nieuw goed stukje olie slang en een paar goede slang klemmen. Mocht je er niet uitkomen mag je mij natuurlijk altijd even contacten.............
Mvg Robert001
Mvg Robert001
nou om mijn probleem even te verduidelijken,ik heb dus echt in het flexibele deel afvoer zijdig!! tot 2 maal toe echt een scheur gehad,wat dus resulteerd in echt een heleboel olie verlies in no time,en daarbij had ik de vlammen al onder mijn auto vandaan komen.
ik heb dus weer geluk gehad,zijn vanzelf uitgegaan!!
maar je zal maar een eind weg van huis zijn,en je zit met dit probleem,ik wil gewoon een oplossing waardoor ik hier dus zeker niet meer mee wordt geconfronteerd...
groet pat...
ps robert je hebt mail
ik heb dus weer geluk gehad,zijn vanzelf uitgegaan!!

maar je zal maar een eind weg van huis zijn,en je zit met dit probleem,ik wil gewoon een oplossing waardoor ik hier dus zeker niet meer mee wordt geconfronteerd...
groet pat...
ps robert je hebt mail
In dit geval vermoed ik dat het lagerhuis van je turbo niet onder de juiste hoek staat, De turbo tov het motorblok bewegen eigenlijk niet dus die afvoerleiding zou mits spannings vrij en juist gemonteerd nooit moeten scheuren. mocht je nog zoon leiding zoeken bel maar........
mvg robert001
mvg robert001
iemand nog opzoek naar een paar blauwe samco slangen voor een 21T
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 2FNuC6g&df
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 2FNuC6g&df
R5GTT. Drive it like you stole it
die k@#$%^t slang heb ik gewoon vervangen voor een vaste leiding.
werkt perfect en nooit geen problemen mee gehad.
erwin rijdt er nog steeds met heel veel plezier in heb ik vernomen in zwolle.
werkt perfect en nooit geen problemen mee gehad.
erwin rijdt er nog steeds met heel veel plezier in heb ik vernomen in zwolle.