ja dat zal wel zo ongeveer kloppen, de laatste keer dat ik in zeeland was, was toen ik m'n clio daar heb gekocht, en ik weet nog dat dat een t#ring eind weg was.
(en ja dan is de koffie alweer koud)
Ik heb ze ook inderdaad gezien voor 199,- euro. Dat is een prijs die ik helaas niet kan evenaren. De producten die op dit moment uit Duitsland komen zijn zo goedkoop dat er moeilijk mee te concureren valt. Helaas is de kwaliteit vaak slecht. Ik heb ze op voorraad liggen en dat kost ook geld. Om de leden van de RTC tegemoet te komen kan ik ze op dit moment aanbieden voor 219,-
ARNO16V schreef:Ik vind ze wel gaaf zowel in het donker (heb idd ook dat blauwe effect erin) als overdag, en als je in het dimlicht een blauwe H1 lamp drukt dan begint dankzij de bolle lens in de lamp dat behoorlijk op Xenon te lijken.
En een leuke bijkomstigheid is dat het knipperlicht nu geintegreerd is in de koplamp.
Deze unit is idd te koop, het is gewoon een unit zonder knipperlicht. Er zijn er weinig van geproduceerd omdat iedereen een complete unit wil incl. knipperlicht.
Er zijn trouwens een aantal verschillende merken angel eyes te koop op de markt. De een heeft een betere kwaliteit dan de andere, maar ze komen bijna allemaal uit Azie.
RB Cartuning schreef:Deze unit is idd te koop, het is gewoon een unit zonder knipperlicht. Er zijn er weinig van geproduceerd omdat iedereen een complete unit wil incl. knipperlicht.
Er zijn trouwens een aantal verschillende merken angel eyes te koop op de markt. De een heeft een betere kwaliteit dan de andere, maar ze komen bijna allemaal uit Azie.
ff eeen vraagje:
behoud je de h4 lampen of moeten er nu andere lampen in aangezien het 2 lossen lampen nu zijn en bij de originele clio 1 lampen is het toch 1 h4 voor dim en grootlicht?
Pascal-X schreef:dus 1x h4 word veranderd in 2x h1?
jup, maar als 't goed is zitten ze erbij hoor, dus 't is
plug and play
alleen de ringen nog ff aansluiten op je stadslicht. en als je slim bent knip je niet de stekker eraf, maar verbind je hem een stukje terug al op de draad. zodat je altijd nog de originele lampen kan gebruiken om wat voorn reden ook.