Riël schreef:IS ER NOG INTERESSE IN EEN SERIE SETS?
Minimaal 5 mensen!
Ik wil wel zo'n setje, zou je een plaatje kunnen laten zien
Riël schreef:IS ER NOG INTERESSE IN EEN SERIE SETS?
Minimaal 5 mensen!
ratelen..hij zit soms vast zeg maar. Je kunt de kant wel wisselen, linksom of rechtsom, maar de kop zit dan vast. Paar keer mee in je hand slaan en dan doetie t weer. Tis vast iets kleins, kreeg t pas nadat ik een paar keer de uitlaa van de clio los en vast had gedraaid, zal wel roestdelen in gekomen zijn. Durf er zelf niet aan te kloten, aangezien ik nu nog kans heb m te ruilen. Als je eens wil vragen...?Riël schreef:Ik kan hem altijd proberen te ruilen, maar er gaat dan wat tijd overheen.Haas schreef:het zijn toppie sets mensen!!!
vraagje nog riel, mijn ratel 1 1/4" doet t n btje minder, waarschijnlijk door stof oid wat erin zit. Is da garantie oid? Want heb m zelf al opgehad, maar krijg t stof er niet echt uit...
Wat doet ie niet?
Anders valt er ook nog wel wat te regelen remcoFleetwood schreef:Ok, het is de bedoeling dat ik er dan toch ben...Riël schreef:Probeer de afsluitmeeting.
Riel komt toch nog wat slangen bij je aan elkaar knuppenHaas schreef:Goeie service als ik een nieuwe krijg!Hoe regelen we dat?
Maw: Ik lees tussen de regels door dat er vanaf 10 personen besteld gaat worden...Riël schreef: Vanaf 10 personen is t te doen, dus als je in de winter fijn wil sleutelen
Tijn schreef:kan je ook aan goeie ringratel sleutels komen ?
Jazeker.Tijn schreef:kan je ook aan goeie ringratel sleutels komen ?
Riël schreef:
Hier bij ons, omdat we nogal eens wat materiaal kopen, komt een kerel in een mercedes VOL met mannesmanmateriaal. In DL haalt ie dat zo in de fabriek op en rijdt dan rond. Je kan echt lullen over die prijzen da's niet normaal, echte gouwe ouwe handel. Maar wel de 10 jaar garantie. (als je die vent na 10 jaar nog ziet ok) Wij hadden een 19ér ringratel overgedraaid omdat we er op gingen staansjjt, maar met veel geweld begaf ie het. Kerel laten zien, ist gut hier haben sie eine neue, geen gezeik