en als iemand nog een 1.7 T cilinderkop weet te liggen een goed?
tja maarten maar ik zal er toch een moeten hebben en tja naar jou is maar een uurtje rijden maar hier zit ook een volvoo sloop maar die zijn nog dicht ivm vakantie, maar als je al zou willen informeren zou fijn zijn want bij die sloop hier vragen ze schijnbaar nogal een prijzenMrtn schreef:kzal morgen wel even kijken voor een kop, tis niet echt naast de deur voor je, maar versturen is een optie als ik er één kan vinden voor je.
je kan ook kijken op http://www.onderdeel-nodig.nl oid. 2 jongens uit Groningen die in Volvo's doen
Riël schreef:Ben echt te spreken over die gasten! Erg aardig en ze hebben me goeie shit verkocht voor n hele nette prijsDaar heb ik mijn COMPLEET blok vandaan met ecu's turbo en kabelboom voor 200 euro! En loopt super.
tja een kop is zo gevonden maar voor welke prijs en de staat die nie best is-Ray- schreef:ja, kom op zeg, kop op!
tellerbak 480 turbo heb ik nog liggen dus als je interresse hebtRiël schreef:Heb een 480 blok
tja sorry maar morgen staat ie bij mij op de stoepLuco/Alpine-racer schreef:dus jij was me voor g%^%*&*(*&(^%&%^&^&^*(*(*(*&(*^*%*&*&^%$$$#$$ haha nee hoor veel plezier ermee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja ik laat wel weten of ik dat gedeelte wegdoe eerst maar eens kijken wat ik met hem doe en welke ik compleet strip mn baccara of die gteLuco/Alpine-racer schreef:ik wil de carroserie wel hebben met deuren kleppen en evt achteras en dash
valt opzich wel mee had erger verwachtMacMouse schreef:Dash zou ik niet voor kiezen, weet niet of je de laatste foto's heb gezien, maar deze is redelijk gescheurd...
ik ben bang de baccara want een baccara zonder stuurbekrachtiging is ook niks (zit op mijn gteNadeem schreef:Danny van Duren schreef:...en welke ik compleet strip mn baccara of die gte
De GTE
tja de nieuwe is rot en voor mn andere ben ik een 1.7 turbo aan het klaarmakenFerdy schreef:dan weet ik wel welke er uit gaat
ofja rot der moeten twee nieuwe kokers onder en mn achterschermen zijn slecht en een nieuwe parafan verder heb ik nog niks kunnen ontdekken dusja is opzich nog het klaarmaken waard als ik tijd en geld hebDanny van Duren schreef:tja de nieuwe is rot en voor mn andere ben ik een 1.7 turbo aan het klaarmakenFerdy schreef:dan weet ik wel welke er uit gaat