R5 GTT k-tec

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Danny van Duren
Car: GTT

tja effe een updateje ondanks ik nog geen anders cilinderkop heb ben ik maar verder gegaan aan mn onderblok, heb alles er vanaf en eruit, goed ontvet en mooi blauw gespoten, en tja nu wachten tot dinsdag is mn pa trug en dan kan de krukas en zuigers er weerin met nieuwe lagers en zuigerveren :p zag er overingens allemaal netjes uit alleen de zuigerveren waren wel aan vervanging toe, maarja foto`s volgen

en als iemand nog een 1.7 T cilinderkop weet te liggen een goed?
Danny van Duren

en tja ook weer het nodige onderhoud moeten plegen aan mn gte zoelas niwue verdelekap met roter, nieuwe nokkenaskeering achter dat vorige, bougiekabels, Ra wiellager vervangen, dat laatste is weer zo`n klote geval al vanaf dat ik naar 20jaar gtt heb ik een wiellaager geluid onder het rijden en met wiel van de grond niks te horen en te voelen en 2maand latr pas hoor je iets als de wielen van de grond zijn 8)
Mrtn
Car: R5GTT

kzal morgen wel even kijken voor een kop, tis niet echt naast de deur voor je, maar versturen is een optie als ik er één kan vinden voor je.

je kan ook kijken op http://www.onderdeel-nodig.nl oid. 2 jongens uit Groningen die in Volvo's doen :)
Mrtn = Maarten
Riël
Über-Spammer

Ben echt te spreken over die gasten! Erg aardig en ze hebben me goeie shit verkocht voor n hele nette prijs :) Daar heb ik mijn COMPLEET blok vandaan met ecu's turbo en kabelboom voor 200 euro! En loopt super.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
catrinus

Die lui wonen dicht bij me. Hebben ook een leuke plek waar ze al hun spullen hebben staan
Danny van Duren

Mrtn schreef:kzal morgen wel even kijken voor een kop, tis niet echt naast de deur voor je, maar versturen is een optie als ik er één kan vinden voor je.

je kan ook kijken op http://www.onderdeel-nodig.nl oid. 2 jongens uit Groningen die in Volvo's doen :)
tja maarten maar ik zal er toch een moeten hebben en tja naar jou is maar een uurtje rijden maar hier zit ook een volvoo sloop maar die zijn nog dicht ivm vakantie, maar als je al zou willen informeren zou fijn zijn want bij die sloop hier vragen ze schijnbaar nogal een prijzen
Danny van Duren

Riël schreef:Ben echt te spreken over die gasten! Erg aardig en ze hebben me goeie shit verkocht voor n hele nette prijs :) Daar heb ik mijn COMPLEET blok vandaan met ecu's turbo en kabelboom voor 200 euro! En loopt super.

aha ok tja bedankt voor de snelle reacties aarten-riel-catrinus
ik zal ook eens kijken, maarja het enige waar ik meezit is dadelijk is die kop weer gescheurd deze moter liep perfect geen belletjes blazen in koel-recervoir enz. compressie en alles perfect.maarja

maarja moet wel binnenkort een kop hebben als ik beetje door werk heb ik aankomende week mn onderblok weer dichtgebouwd zitten en kan de kop erop
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op za 6 aug 2005 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Kom op zeg, een kop vinden is echt zo moeilijk niet.
-Ray-
Contacteer:

ja, kom op zeg, kop op! :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Danny van Duren

-Ray- schreef:ja, kom op zeg, kop op! :D
tja een kop is zo gevonden maar voor welke prijs en de staat die nie best is :(
Riël
Über-Spammer

Ik kan nu een complete volvo 480 turbo kopen met een goed lopende motor voor 300 euro. Interesse?

Ik heb eigenlijk alleen een slangetje en wat schroefjes nodig, en misschien de versnellingsbak + tellerbak.
catrinus

@Riël: Als je de tellerbak wilt gebruiken moet je wel een motor van een 480 hebben. Ik heb een 440 blok en een tellerbak van een 480 erop gehad. Alles knipperde rood :lol: . Nu ik 1tje van een 440 erin heb is het probleem over. Kennelijk hebben de sensoren verschillende waardes
Riël
Über-Spammer

Heb een 480 blok :)
catrinus

(Y) Dan moet het wel werken. Ik had een complete disco op mijn tellerbak :lol:
Danny van Duren

Riël schreef:Heb een 480 blok :)
tellerbak 480 turbo heb ik nog liggen dus als je interresse hebt
Danny van Duren

hmmz vandaag effe met vrienden naar valkenburg daar lagen vrienden van me op een camping was de camping voor bij gereden dus rij parkeerplaast op en wil draaien en zet hem in zn achter uit en een gekraak dus maar achteruit geduwt rij weer stuk ej voro uit en bak naar de klote :( dus da gaat weer fijn dus turbo blok word weer uitgesteld :(

maarja mn pa gebeld die het mn wagen opgehaald, vanavond blok met bak eruitgehaald, morgenvroeg uit mijn r5 baccara de bak schroefen smiddags in de gte weer schroefen en als ik weer tijd heb mn gte bak nakijken maar die komt er dan pas weer in met turboblok
Martijnberk
Contacteer:

ik heb nog een goede bak liggen die voor 35 euro weg mag, hoef je ook niet je baccara aan te spreken.....
Danny van Duren

....
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op zo 12 okt 2008 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanderclioll

euhm, die GTE van R5GTE ?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

dus jij was me voor g%^%*&*(*&(^%&%^&^&^*(*(*(*&(*^*%*&*&^%$$$#$$ haha nee hoor veel plezier ermee :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Danny van Duren

....
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op zo 12 okt 2008 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Danny van Duren

Luco/Alpine-racer schreef:dus jij was me voor g%^%*&*(*&(^%&%^&^&^*(*(*(*&(*^*%*&*&^%$$$#$$ haha nee hoor veel plezier ermee :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
tja sorry maar morgen staat ie bij mij op de stoep :D
Sanderclioll

Okay dan :D

Dus jij was me voor :D :D
Nah ja, scheelt me ook weer geld, veel plezier ermee en veel foto's maken he (Y)
Danny van Duren

.......
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op zo 12 okt 2008 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ik wil de carroserie wel hebben met deuren kleppen en evt achteras en dash :D
Sanderclioll

Dash zou ik niet voor kiezen, weet niet of je de laatste foto's heb gezien, maar deze is redelijk gescheurd...
Danny van Duren

Luco/Alpine-racer schreef:ik wil de carroserie wel hebben met deuren kleppen en evt achteras en dash :D
tja ik laat wel weten of ik dat gedeelte wegdoe eerst maar eens kijken wat ik met hem doe en welke ik compleet strip mn baccara of die gte
Danny van Duren

MacMouse schreef:Dash zou ik niet voor kiezen, weet niet of je de laatste foto's heb gezien, maar deze is redelijk gescheurd...
valt opzich wel mee had erger verwacht
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

mmm ik wacht wel af :lol:
Nadeem

Danny van Duren schreef:...en welke ik compleet strip mn baccara of die gte

De GTE :wink:
Danny van Duren

Nadeem schreef:
Danny van Duren schreef:...en welke ik compleet strip mn baccara of die gte

De GTE :wink:
ik ben bang de baccara want een baccara zonder stuurbekrachtiging is ook niks (zit op mijn gte :D )maarja effe kijken wat ik doe
Danny van Duren

vanavond mn gte opgehaald met mn pa samen effe met 2 gte bs achter elkaar gereden maar ik weet niet wat er met die nieuwe gte gedaan is maar hij is snel :p trekt als een gek op trekt als een gek door naar de 7000 toeren nie normaal mn andere gte kan hem nauwelijks bijhouden :D
Ferdy
Über-Spammer

dan weet ik wel welke er uit gaat ;)
Danny van Duren

Ferdy schreef:dan weet ik wel welke er uit gaat ;)
tja de nieuwe is rot en voor mn andere ben ik een 1.7 turbo aan het klaarmaken

dus ze blijven waarschijnlijk beide :D

en mn baccara word slopen
Danny van Duren

Danny van Duren schreef:
Ferdy schreef:dan weet ik wel welke er uit gaat ;)
tja de nieuwe is rot en voor mn andere ben ik een 1.7 turbo aan het klaarmaken
ofja rot der moeten twee nieuwe kokers onder en mn achterschermen zijn slecht en een nieuwe parafan verder heb ik nog niks kunnen ontdekken dusja is opzich nog het klaarmaken waard als ik tijd en geld heb :D
Plaats reactie