
[Stefan project,]17-07-04 zoektocht naar een andere renault
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11214
- Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
- Locatie: Tilburg
- Contacteer:
Ben ik het mee eens!!Neobyte schreef:Jammer man, heb jouw twingo nooit in het echt mogen zien. Ga je ze wel even overtuigen dat ze bij de RTC moeten blijven?dtune_stefan schreef:Thx, de mensen hebben de auto inclusief uitlaat en velgen.

S6 met het zoeken naar iets nieuws...
Momenteel ben ik opzoek naar een Clio 1.8RSi of een 1.4 RTi. Nu kan ik een Clio 1.8RSi Longchamp kopen van het bouwjaar 1997. Deze is helemaal standaard en ik ben benieuwd of jullie nog foto's hebben van optisch gestylde Clio I fase III. Ik heb tot nu toe alleen nog de Terminator kit gezien op Reichard Motorsport, wel erg vet trouwens 
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 594CL1.jpg[/img]

[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 594CL1.jpg[/img]
turbopeer heeft er 1 dolf is ze echte naam dacht ik
en zie http://www.turboman.nl/renaultcliorsi.html
en zie http://www.turboman.nl/renaultcliorsi.html
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Ja toch? Volgens mij passen alleen de koplampen niet.dtune_stefan schreef:Tja vergeleken met jou Kombat kit wel ja. Past een bumper van een fase I en II ook onder een fase III?
Project: GTT Blue Sport
Ik had gisteren nog contact met iemand die zijn Clio 1.4 RTi wou verkopen. Hij vertelde dat zijn 1.4RTi 1:11 liep
, dus voor het benzineverbruik hoef ik het niet te laten om een Rsi te kopen. Verder ben ik ook naar een megane aan het kijken, dat kan ook nog een optie zijn.

hahaha~thijs~ schreef:turbopeer heeft er 1 dolf is ze echte naam dacht ik
en zie http://www.turboman.nl/renaultcliorsi.html
Ik zou gaan voor de RSi...het liefst het model tussen 1996-1997 let op dat de riemen op tijd vervangen zijn (om en nabij de 95.000 km)dtune_stefan schreef:Ik had gisteren nog contact met iemand die zijn Clio 1.4 RTi wou verkopen. Hij vertelde dat zijn 1.4RTi 1:11 liep, dus voor het benzineverbruik hoef ik het niet te laten om een Rsi te kopen. Verder ben ik ook naar een megane aan het kijken, dat kan ook nog een optie zijn.
Kies dan nog liever voor de Longchamp...
Zie mijn site voor de occassion links of huppel direct naar marktplaats/autotelegraaf/autoweek e.d.
http://www.turboman.nl/renaultcliorsi.html[alles over de RSi !)
RSi Longchamp
[img]http://autotelegraaf.nl/images/speurder ... 29.gen.jpg[/img]
[img]http://autotelegraaf.nl/images/speurder ... 48.gen.jpg[/img]
[img]http://autogids.autotrader.nl/cbimages/ ... o331_a.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door turboman op zo 4 jul 2004 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Er staat inderdaad veel informatie op je site, ideaal
.Ik ben nog steeds aan het kijken voor een RSi of een Megane. Gelukkig heb ik geen haast, want ik kan nog twee weken in mijn Twingo rijden en daarna staat er nog een Ibiza of Clio 1.2 van mijn pa voor de deur.

Dat die RTi (1,4 liter) 1 op 11 loopt is niet goed.. de RSi loopt gemiddeld 1 op 12,2........dtune_stefan schreef:Er staat inderdaad veel informatie op je site, ideaal.Ik ben nog steeds aan het kijken voor een RSi of een Megane. Gelukkig heb ik geen haast, want ik kan nog twee weken in mijn Twingo rijden en daarna staat er nog een Ibiza of Clio 1.2 van mijn pa voor de deur.
De RSi lijkt voor de ''leek'' op de RTi, voor zover ze ueberhaupt van het bestaan afweten, totdat je het gaspedaal diep indrukt van je RSi en die leek het nakijken heeft... blijft altijd weer leuk

De RSi fase 3 heeft 150 nm bij slechts 2750 tpm.. de vorige RSi versies begint het feest iets later... Dit heeft echter geen invloed op de 0-100 tijd, die blijft 8,9 seconden.... Wat nog steeds een mooie tijd is (Peugeot 1.9 gti met kat doet het in 8,5 en anderen moderne ''gti'' modellen zitten op 8,5... Dus wat dat betreft sla je absoluut geen slecht figuur, zeker niet in de metallic blauwe uitvoering en dan helemaal in de topversie Longchamp, met halflederen interieur etc...
Tot zover dit reclame praatje...
Echte minpunten aan de RSi? Ja, bij snelheden boven de 120 km/h maakt de motor vrij veel lawaai... daarnaast zou de RSi wat lager mogen staan, net als de Clio 16v (dus 3 cm verlagen!).
Gisteren een nieuwe amp gekocht en 3x raden welk merk
, optisch ziet deze er erg vet uit en de bijgeleverde bass-remote is ook kewl.
De subwoofer klinkt super op deze amp
Composet sluit is pas in mijn nieuwe auto aan. Hier een foto van mijn amp en sub(let niet op de bekabeling, is maar voor 2 weken
)
[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/49_naamloos.JPG[/img]
De subwoofer klinkt super op deze amp



[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/49_naamloos.JPG[/img]
dat is dezelfde als Peter5gtt..
[img]http://home.planet.nl/~duijn568/gallerie/DSC00615.jpg[/img]
Ofniet??
[img]http://home.planet.nl/~duijn568/gallerie/DSC00615.jpg[/img]
Ofniet??
Mooie versterker hoor
das zeker die gene die jij via marktplaats tegen kwam?

Nou...vandaag een dikke 400 km gereden om deze megane te bekijken en het was dus drie keer niets >:(. Ik begon dus de auto uitvoerig te inspecteren en ja hoor....linkervoorschade en achterschade gehad. Er zat dus een andere voorspatbord op, andere motorklep en de vloer bij het achterwiel was een beetje opgekreukt en weer geprobeerd recht te trekken. De eigenaar wist natuurlijk van niets en speelde het spelletje mooi mee. Nou ja, toen ik toch in Tilburg was, zijn we maar even over de kermis gelopen. Wel onwijs groot daar
.

Btw, nu ik gereden en gezeten heb in een megané coupé weet ik tenminste wel dat het niet mijn auto is en koop dus ook geen megané coupe 

Laatst gewijzigd door Stefan S. op zo 18 jul 2004 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
omdat?dtune_stefan schreef:Btw, nu ik gereden en gezeten heb in een megané coupé weet ik tenminste wel dat het niet mijn auto is en koop dus ook geen megané coup
best jammer, van die MC want op de foto leek het wel wat .
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
qua ruimte voorin is ie zeker ruimer dan een clio en een twingo, maar omdat het dash hoger is en iets meer naar je toe, lijkt het compacter.dtune_stefan schreef:Omdat er aanzienlijk veel minder ruimte had voorin dan bijv. clio of twingo. Het kan natuurlijk optisch bedrog zijn omdat het dashboard vrij hoog is, maar ik voelde me er niet lekker in. Bijna claustrofobie
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Was volgens mij te klein,DJ-Jasper schreef:Waarom doe je de TWINGO weg?

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nope andere redenen. Ik kon deze goed verkopen en alle extra geld kan ik goed gebruiken voor ons nieuwe huisOlijnsma schreef:Was volgens mij te klein,DJ-Jasper schreef:Waarom doe je de TWINGO weg?
