[R5GTT] Tino's Project
een foto in het donker geeft kleurverschil nooit zo goed weer, en je ziet het wel....
Ik zou voor de bumpers de kleur toch nog een keer laten bepalen hoor.... ook op basis van het verschil tussen spoiler en de rest.
Ik zou voor de bumpers de kleur toch nog een keer laten bepalen hoor.... ook op basis van het verschil tussen spoiler en de rest.
there is no spoon.
Ne ronnie, die heb je toch aan mij verkocht?
Tino heeft officiele goedgekeurde smoke achterlichten.
Tino heeft officiele goedgekeurde smoke achterlichten.
there is no spoon.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11214
- Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
- Locatie: Tilburg
- Contacteer:
O ok, tijn/tino wist het niet meer zeker excuus.Tijn schreef:Ne ronnie, die heb je toch aan mij verkocht?
Tino heeft officiele goedgekeurde smoke achterlichten.
Ik vond ze er zo zwart uit zien op de foto

Hoe ist met jou Twingo??
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Ja je ziet het best goed, in het donker valt het wel mee allemaal.Chris schreef:Ik zeg toch dat ik het mee vind vallen, als ik Tino moest geloven was het verschil enorm.
Ik zou bij nader inzien de bumpers toch ook geel spuiten Tino.
Denk niet dat ik de bumpers in het geel doe maar gewoon zwart.
.:: TurboPowerr ::.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Mooi geel is niet lelijk
En bumpers in kleur staat wel goed!

En bumpers in kleur staat wel goed!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
waarom ik? 

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Mischien een hele foto repotage?
of zit ik nou weer verkeerd?

of zit ik nou weer verkeerd?

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
zo na hard brain spitten vat ik hem uhm
die spoiler
zo was ut eigenlijk alweer vergeten
kijk:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/CLIOSPOILER2.JPG[/img]

die spoiler



kijk:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/CLIOSPOILER2.JPG[/img]
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
en toch weer een foto he 

-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Nadat gisteren me GTT er geen zin meer in had, zwaar stotterend rijden. Zijn we er achter gekomen dat de bougiekables rot zijn.
Nu wil ik dus een set nieuwe gaan kopen, maar wil eigenlijk betere hebben dan de orginele. Nu hoor ik de laatste tijd veel over Magnecor dus mijn vraag is dat wat?
Weet iemand waar ik ze ken halen en welke ik dan moet hebben?
Nu wil ik dus een set nieuwe gaan kopen, maar wil eigenlijk betere hebben dan de orginele. Nu hoor ik de laatste tijd veel over Magnecor dus mijn vraag is dat wat?
Weet iemand waar ik ze ken halen en welke ik dan moet hebben?
.:: TurboPowerr ::.
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Wil ook geen toverwinsten, wil gewoon dat me blokkie netjes en constant draait dat als ik gas geef dat ik niet stotterend naar voren ga maar gewoon er vandoor gaMenno schreef:Ze zijn in ieder geval erg goed ontstoord.
En dik, dus degelijk. Maar allerlei toverwinsten hoef je er niet van te verwachten. Gewoon goed, that's it.

@abel, oke dan.
.:: TurboPowerr ::.
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Helaas vandaag heb ik mijn trouwe megane coupe 1.6 16v in moeten leveren.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/megane_small.jpg[/img]
Na vier jaar tijd was het genoeg voor de leasemaatschappij en moest er een ander voor in de plek.
Mijn werkgever was zo handig om de leaseregeling aan te passen dus moest ik naar iets anders op zoek.
Het is geworden een Seat Ibiza 1.9 TDI, 100 pk.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/megane_small.jpg[/img]
Na vier jaar tijd was het genoeg voor de leasemaatschappij en moest er een ander voor in de plek.
Mijn werkgever was zo handig om de leaseregeling aan te passen dus moest ik naar iets anders op zoek.
Het is geworden een Seat Ibiza 1.9 TDI, 100 pk.
.:: TurboPowerr ::.
4 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel.
Ibiza is ook niet verkeerd natuurlijk.
Ibiza is ook niet verkeerd natuurlijk.
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Inderdaad toen had ik hem net een dagChris schreef:Ik weet nog dat je hem net één weekend had, toen was je op die meeting in Rucphen met dat gebakkie.

.:: TurboPowerr ::.
-
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: di 4 dec 2001 0:00
- Locatie: N-Brabant
- Contacteer:
Das wel kl@#$%#te dat je hem moet inleveren.
En nog meer omdat je geen andere Renault terug kan krijgen.
Moet je maar met je eigen auto naar je werk gaan rijden.
En nog meer omdat je geen andere Renault terug kan krijgen.
Moet je maar met je eigen auto naar je werk gaan rijden.
Ach ja, die goeie oude tijdChris schreef:Ik weet nog dat je hem net één weekend had, toen was je op die meeting in Rucphen met dat gebakkie.
http://www.euronet.nl/users/olmen/meeti ... 3juni.html
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
grmbl zojuist een brandje gehad in de motorruimte van de GTT, vermoedelijk losse bougies waar door de olie naar buiten geperst is en dat op het uitlaatspruitstuk / turbo ontvlamt is.
Ben zuur, update morgen nu eerst bijkomen.
Vlammen van een focking halve meter... niet chill
Ben zuur, update morgen nu eerst bijkomen.
Vlammen van een focking halve meter... niet chill
Ik ben bang dat dat verhaal van losse bougies niet opgaat... want hoe verklaar je dat er olie!! in de verbrandings kamer zit.Tino schreef:grmbl zojuist een brandje gehad in de motorruimte van de GTT, vermoedelijk losse bougies waar door de olie naar buiten geperst is en dat op het uitlaatspruitstuk / turbo ontvlamt is.
Ben zuur, update morgen nu eerst bijkomen.
Vlammen van een focking halve meter... niet chill
maar vertel eens hoe het allemaal gebeurd is?? op de snelweg of in het dorp.. gewoon spontaan brand en vlammen van een halve meter???
moet er wel serieus iets fout zijn gegaan. misschien lekke kleppendeksel of tehoge cartherdruk? check je pijlstok of die nog goed in de schacht zit. als die omhoog is gekomen is je blok gaar.
Erg naar Tino. id de auto zelf ook beschadigd?? motorkap ofzo?
das balen tino.sterkte ermee 

Da's klote, had je hem net weer helemaal als nieuw
Ik hoop dat je het kan fixxen.

Ik hoop dat je het kan fixxen.
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
@Abel, ik heb gisteren me carterontluchting aangepast zodat ik meer frisse lucht krijg. (foto's daarvan volgen nog)
Hier heb ik wat aanpassingen voor moeten doen in het carterontluchtingssysteem.. voel je het al aankomen? Jij noemde in je verhaaltje een te hoge carterdruk, dus even wezen kijken. Nu zag ik dat de slang op het kleppendeksel dubbel zit (knik erin) bij de aansluiting.
Dus denk ik dat er daardoor een te hoge druk ontstaan is en dat hij de olie via het kleppendekselpakking er uit geperst heb altans iets andes kan ik niet verzinnen.
De pijlstok zat nog vast in mijn schacht dat weet ik zeker gisteren toen moest ik hem er uit trekken.
Verder gebeurde het op een provinciale weg waar ik na het "warm wordt ritje" even het gas open trok richting heerlijke snelheden
.
Schade tot nu toe, een shitload aan olie in me motorruimte, verkoold startmotor hitteschild. Zaterdag (eerder helaas geen tijd, sociale verplichtingen) alles schoon maken en kijken of het nog mee valt.
Blok draait nog als een zonnetje, koelvloeistof helemaal in orde.
En die vlammen van een halve meter dat zal wel los gelopen hebben maar was nogal warm daaro dus kon ik ze niet opmeten.

voordeel dat het de tweede auto is en dat ik hem niet nodig heb voor dagelijks gebruik 
Hier heb ik wat aanpassingen voor moeten doen in het carterontluchtingssysteem.. voel je het al aankomen? Jij noemde in je verhaaltje een te hoge carterdruk, dus even wezen kijken. Nu zag ik dat de slang op het kleppendeksel dubbel zit (knik erin) bij de aansluiting.
Dus denk ik dat er daardoor een te hoge druk ontstaan is en dat hij de olie via het kleppendekselpakking er uit geperst heb altans iets andes kan ik niet verzinnen.
De pijlstok zat nog vast in mijn schacht dat weet ik zeker gisteren toen moest ik hem er uit trekken.
Verder gebeurde het op een provinciale weg waar ik na het "warm wordt ritje" even het gas open trok richting heerlijke snelheden

Schade tot nu toe, een shitload aan olie in me motorruimte, verkoold startmotor hitteschild. Zaterdag (eerder helaas geen tijd, sociale verplichtingen) alles schoon maken en kijken of het nog mee valt.
Blok draait nog als een zonnetje, koelvloeistof helemaal in orde.
En die vlammen van een halve meter dat zal wel los gelopen hebben maar was nogal warm daaro dus kon ik ze niet opmeten.


Daar gaan we vanuitJeroen schreef:Ik hoop dat je het kan fixxen.


Laatst gewijzigd door Tino op do 7 apr 2005 9:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10115
- Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
pfiew, hopen dat het met een sisser aflooptTino schreef:@Abel, ik heb gisteren me carterontluchting aangepast zodat ik meer frisse lucht krijg. (foto's daarvan volgen nog)
Hier heb ik wat aanpassingen voor moeten doen in het carterontluchtingssysteem.. voel je het al aankomen? Jij noemde in je verhaaltje een te hoge carterdruk, dus even wezen kijken. Nu zag ik dat de slang op het kleppendeksel dubbel zit (knik erin) bij de aansluiting.
Dus denk ik dat er daardoor een te hoge druk ontstaan is en dat hij dat via het kleppendeksel pakking er uit geperst heb.
Verder gebeurde het op een provinciale weg waar ik na het "warm wordt ritje" even het gas open trok richting heerlijke snelheden.
Schade tot nu toe, een shitload aan olie in me motorruimte, verkoold startmotor hitteschild. Zaterdag (eerder helaas geen tijd, sociale verplichtingen) alles schoon maken en kijken of het nog mee valt.
Blok draait nog als een zonnetje, koelvloeistof helemaal in orde.
Ik ziet het al, de humor komt alweer terugEn die vlammen van een halve meter dat zal wel los gelopen hebben maar was nogal warm daaro dus kon ik ze niet opmeten.

ah joh, het zijn fijne auto's ik rij ook alweer een tijdje met zo'n ibiza tdi met 100 pk. gaan we toch in plaats naar een renault meeting naar een seat meetingMijn werkgever was zo handig om de leaseregeling aan te passen dus moest ik naar iets anders op zoek.
Het is geworden een Seat Ibiza 1.9 TDI, 100 pk

wel mooi sucks van die motor brand, sterkte ermee
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
idd minder man, het kan ook niet met die kapotte slang te maken hebben?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD