Nou eigenlijk horen jullie allebei tevreden te zijn Jerk voor dat hij de race gewonnen heeft volgens de reglementen die toen gelden (tijd inclusief reactie) en Florus voor de snellere 1/8 mile tijd. Toch?
Ennuh, totale tijd voor Jerk was 11.153 s en voor Florus 11.266. Jerk was dus eerder over de streep.
Laatst gewijzigd door Joost (DoubleYou) op ma 17 nov 2003 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je zeker niet verkeerd gezien,het verschil tussen de 200m tijden is minimaal,alleen was jou reactie tijd stukken beter dan die van mij,dus was je eerder weg als ik,en daardoor ook eerder over de eindstreep .
ŽT was gewoon jammer dat we de 400m niet konden rijden,dit geeft waarschijnlijk toch een beter beeld.
Ik vind deze evenementen altijd wel leuk, maar dan liever in de zomer.....met droog weer....
Zie wel dat ik dus niet echt wat gemist heb, komend jaar maar weer is eff kijken .....
MissKiss schreef:Nou ja ben blijkbaar de enige die hier een super dag gehad heeft. Je kan wel klagen over de organisatie maar het bereik ligt nog altijd aan zandvoort.
Btw moet men blij zijn dat deze meeting gegeven werd want het was een extra meeting.
Heb zelf gewoon een super dagje gehad wel erg druk met werken.
me fotos staan online althans de helft zo'n 250 heb er nog 200 maar daar regel ik nog wel wat voor.
Renault fotos post ik vanmiddag wel even als ik uit school ben...
Ik ben wel benieuwd naar je foto's
Laatst gewijzigd door Roy op di 18 nov 2003 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
wouter 16v schreef:en dan door deze aanpassingen op een maximaal koppel komen van 213 nm? Of zie ik het nu verkeerd?
'K vond het zelf ook een hoop maarja,'t is gemeten op een dyno station.Schijnen toch betrouwbare banken te zijn.
Met de betrouwbaarheid van deze banken zit het toch echt niet goed hoor. Iemand van 1916v.nl had met dezelfde aanpassingen als mij meer als 40pk meer. Deze was ook getest op deze bank van Botman, die van mij bij Freddycane.
Als die williams echt 213Nm heeft, moet je de 200M ook sneller kunnen doen. Mijn 19 had 150Nm en deed de 200m in 10.7sec. (motor liep dan ook voor geen meter)
Een maha bank schijnt een heel erg betrouwbare te zijn (was die bij freddycane tenminste). Misschien wel te betrouwbaar aan de treurige gezichten te zien die daar vandaan komen.
Hij deed hem ook in 10,1, met regen wat een erg knappe tijd is. En Florus laat ook maar zien, wat hij heeft mee gekregen van de leverancier van die spullen, nadat hij op een rollenbank is geweest.
marcel16v schreef:Als die williams echt 213Nm heeft, moet je de 200M ook sneller kunnen doen. Mijn 19 had 150Nm en deed de 200m in 10.7sec. (motor liep dan ook voor geen meter)
Was wel nogsteeds in de zeikende regen ,dus geen idee wat ie op droog wegdek doet ,verders weet ik het ook niet hoor,kijk ook alleen maar op dat papiertje.