Ik zal even overleggen met Chris, want ik zit er a.s. zondag is een keer lekker naastFrits schreef:Ivo hoe en hoe laat rijden jullie aan??? Misschen kunnen we in de buurt van Den Bosch wat afspreken of zo.
Mag hier of via PM of zo.
GR.Frits

Ik zal even overleggen met Chris, want ik zit er a.s. zondag is een keer lekker naastFrits schreef:Ivo hoe en hoe laat rijden jullie aan??? Misschen kunnen we in de buurt van Den Bosch wat afspreken of zo.
Mag hier of via PM of zo.
GR.Frits
Chris schreef:Tja, als je dat leuker vind..
Tuurlijk. Dwars langs terrasjesChris schreef:Voert de toch eigenlijk door het altijd gezellige Valkenburg?![]()
Mogen we eigenlijk niet missen natuurlijk.
Schuiven met die wagens!! En oeioeioei, er gaat zondag een mooi geluidje uit de wagen komen. De sportuitlaat zit er dan onder, en die is niet lek (zoals Riëls sidepipe die niet zo fantastisch geluid maaktMaus schreef:Hmm, een bochtig parcours dus.....Riël schreef:Tuurlijk. Dwars langs terrasjesChris schreef:Voert de toch eigenlijk door het altijd gezellige Valkenburg?![]()
Mogen we eigenlijk niet missen natuurlijk.
Mmmmmmwilco blue schreef:OPROEP AAN DE ORGANISATIE!!!!!!
Zondag is bij renault dealer kerres in maastricht auto show en presentatie van de nieuwe megane lijn.
Nu is de vraag kunnen we in plaats van 2 stops 3 maken en inplaats van te stoppen bij de geusselt even door te rijden naar kerres en dan pas naar de geuselt te gaan?
De medewerkers van kerres zouden het leuk vinden als we effe daar de show komen stelen.
Da's pas leuk, een bedrijf die ons vraagt... Dat zie je niet vaak. Wie weet wat ze je nog meer aanbieden...wilco blue schreef:De medewerkers van kerres zouden het leuk vinden als we effe daar de show komen stelen.