ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Contacteer:
rijden.. sleutel om tikkie gas.. sleutel weer aan, Kaboem 
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep, las gister op een forum zelfs maar 17,50 per velg, bij een goed bedrijf (wat daar stond iig).Haas schreef:lijkt me sterk....
weet niet of de velgendokter dat doet?
die velgen van Rob komen uit DSL volgens mij...
@ Ferdy, van die blauwe jah

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik zeg: Shani Davis wint de 1000m...
Waren mooie tijden toendertijd. Kofferbak vol met rtc'ers en vlammen maarSteven schreef:'Tikkie' gas? Gewoon vol
Die demper is gewoon door de druk uit elkaar geploft.
Komen ook serieuze vlammen bij naarbuiten![]()
Catrinus heeft nog steeds prachtig beeldmateriaal van zijn sidepipe

klopt,Dennis VK schreef:staat een alpine turbo op marktplaats voor slechts 1250 euro.
gister gemaild
dit kreeg ik terug:
De carrosserie is in redelijke staat , maar heeft zeker roestvorming en plekjes her en der de belangrijke plaatsen zijn bij de vorige apk al gerepareerd .
Als je er een echte top auto van wil maken dan moeten er zeker 2 andere deuren , 2 spadborden en motorkap op dit is allemaal niet zo heel erg duur en veel werk
ja misschien een beetje banaal, maar toen ik 'monique' zag staan had ik al zo'n vermoeden. waarschijnlijk is er weinig aan die auto gedaan qua onderhoud. en nu lees ik bij jou dit, kennelijk hebben ze dat dan ook bij de apk aangegeven. Wat dat betreft is het wel een leuk project.Ferdy schreef:klopt,Dennis VK schreef:staat een alpine turbo op marktplaats voor slechts 1250 euro.
gister gemaild
dit kreeg ik terug:
De carrosserie is in redelijke staat , maar heeft zeker roestvorming en plekjes her en der de belangrijke plaatsen zijn bij de vorige apk al gerepareerd .
Als je er een echte top auto van wil maken dan moeten er zeker 2 andere deuren , 2 spadborden en motorkap op dit is allemaal niet zo heel erg duur en veel werk
wordt weekend- en vakantiewerk danDennis VK schreef:tja je kan het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijkFerdy schreef:maar ja, hoeveel werk gaat er nog in dat project zitten
ik zoek nog wel een oldtimertje namelijkhoeveel werk (tijd?) heb je
maar goed, zal ook nog wel flink wat geld in gaan zitten denk ik ?
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoegMerijn schreef:Doe eens gek, Ferdy!

pas huis gekocht met garage, dus had me voorgenomen een mini/oldtimer te kopen
had me eigenlijk voorgenomen om daar toch nog maar mee te wachten gezien ik eerst wil zien hoe dat financieel allemaal gaat...
hmm, breng me nou niet aan de twijfel

er is al 700 geboden zie ik net

een mini lijkt me ook erg strak, maar coopers zijn stervensduur! trek daar maar 5 a 6k voor uit wil je een goede kopen.
een vriend van me had een mini cooper, dat geeft het echte rijgevoel, je zit zo dicht op de weg dat je het asfvalt ziet komen. dan dat houten dash er nog bij, u2 op de speakers! echt vet!
maar twijfel?, voor 999 euro heb je die auto, je kan gaan kijken he, je hoeft hem nog niet te kopen
een vriend van me had een mini cooper, dat geeft het echte rijgevoel, je zit zo dicht op de weg dat je het asfvalt ziet komen. dan dat houten dash er nog bij, u2 op de speakers! echt vet!
maar twijfel?, voor 999 euro heb je die auto, je kan gaan kijken he, je hoeft hem nog niet te kopen
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
@Knetter: Ik weet dat die autozaak in heesch (Precar) spullen van esquiss kan bestellen! als je een prijs of iets wil weten moet je maar ff PMen! 

under constructionoldskool schreef:waar is de renault site van onze zuiderburen gebleven , want deze doet het sinds gisteren niet meer.

via deze link gaan: http://www.renaultclubbelgium.be
we hebben de DNS laten transfereren naar een andere host, en gelijk ook een nieuwe website online gooien.
Grts, Jo