Ik was alweer bijna vergeten hoe lekker zo'n ding ook alweer rijdt! :-D De glimlach is dan snel weer op mijn gezicht te vinden.

Maar nog steeds was ik niet helemaal tevreden over het stuurgedrag. En tijdens het rijden en voelen wat de auto nou precies deed (of niet deed) tijdens bochtenwerk, bracht me op het idee om de schokdempers aan de achterkant eens anders af te stellen. Die had ik, na montage, nooit meer aangepast. Ze bleken op z'n aller zachtst te staan en na ze op hun hardst te hebben afgesteld, was het ineens een compleet andere auto. Directer, scherper, LEUKER!

Maar nu heb ik advies van jullie nodig... Hoe doe je zoiets? Je zit natuurlijk met hardheid voor en achter. Wat zouden jullie me aanraden om de perfecte setup te vinden? En kan iemand me uitleggen wat de consequenties zijn van het 'verharden' van de voorkant, bijvoorbeeld?
Ik zal het nog wel in de praktijk gaan proberen, maar heb er de komende week geen tijd voor, dus dan maar theoretisch. Ook nooit verkeerd om te weten, voordat je aan de praktijk begint.