ACT: Twingo I
ooops , zo duur voor een bandje , dan zie ik der maar van af dan .
heb trouwens toch mijn bedenkingen of dat wel gaat passen .
Ik wil van die orginele lichtmetalen 13 inch reno velgen (die foto op vorige pagina) af en wat groter gaan om meer grondspeling te krijgen , maar denk dat 15 inch iets te is
heb trouwens toch mijn bedenkingen of dat wel gaat passen .
Ik wil van die orginele lichtmetalen 13 inch reno velgen (die foto op vorige pagina) af en wat groter gaan om meer grondspeling te krijgen , maar denk dat 15 inch iets te is
http://cgi.ebay.de/Kompletter-Satz-T-Li ... dZViewItem
hier, ik ga ze wel voor je halen
, voor mij 45 minuutjes rijden.
hier, ik ga ze wel voor je halen

Voor die ene euro mag je het setje wel voor me meenemen hoorRiël schreef:http://cgi.ebay.de/Kompletter-Satz-T-Li ... dZViewItem
hier, ik ga ze wel voor je halen, voor mij 45 minuutjes rijden.

Heb ik een paar reservewielen

(Heb je ook 195/45/13 in winterband?

Weet ik, ik heb ze zelf ookNatas schreef:Dat zijn dezelfde als dat ik der nu onder heb liggen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Zo, de schroefset zit er toch onder 
T was in eerste instantie niet de bedoeling om hem er al onder te zetten, maar er wilde iemand graag de verlagingsveren overnemen...
De achterkant ligt op dit moment nog iets te laag, die moeten we nog even omhoogschroeven

Owja, Foto's hek nog nie... Da komt nog wel

T was in eerste instantie niet de bedoeling om hem er al onder te zetten, maar er wilde iemand graag de verlagingsveren overnemen...
De achterkant ligt op dit moment nog iets te laag, die moeten we nog even omhoogschroeven


Owja, Foto's hek nog nie... Da komt nog wel

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Maak nou es foto's man!



Ik heb mijn andere velgen en banden eronder zitten.
saaie 3 spaaks 14 inchers , met 165 x 65 band , de wielkassen zijn nu mooi gevuld , de auto stuurt weer normaal , stuiterd niet meer zo veel , kilometer teller klopt nu weer (ipv 15 km afwijking) , en de drempels zijn wat makkelijker te nemen .
saaie 3 spaaks 14 inchers , met 165 x 65 band , de wielkassen zijn nu mooi gevuld , de auto stuurt weer normaal , stuiterd niet meer zo veel , kilometer teller klopt nu weer (ipv 15 km afwijking) , en de drempels zijn wat makkelijker te nemen .
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Kom die cd dan ophalen Jacco
VLK Groep
[img]http://members.lycos.nl/flybywire316/Tw ... Small).JPG[/img]
Maar meteen de wielkassen en de onderkant in de teer gezet
Maar meteen de wielkassen en de onderkant in de teer gezet

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
die 3-spaaks ziet er idd niet uit 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Heb ik iets gemist of zijn die velgen die eronder zaten nu te koop 

mooie driespaaks!





5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Om een of andere vreemde reden lijkt mijn stuur een tandje te zijn verzet.
Dit geeft bij het afslaan van de richtingaanwijzer af en toe een probleem.
Is het zelf te doen om het stuur (met plofzak) lost te halen?
Het is maat 1 moer , effe loshalen , goedzetten en vastdraaien .
Maar hoe zit dat met die airbag , is dat zelf in de schuur te doen ?
Dit geeft bij het afslaan van de richtingaanwijzer af en toe een probleem.
Is het zelf te doen om het stuur (met plofzak) lost te halen?
Het is maat 1 moer , effe loshalen , goedzetten en vastdraaien .
Maar hoe zit dat met die airbag , is dat zelf in de schuur te doen ?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
je moet niet t stuur verstellen, maar de stuurstang,
even laten uitlijnen en klaar
even laten uitlijnen en klaar
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Zoals beloofd dan maar een paar foto's:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Twin ... _Foto1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Twin ... _Foto2.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Twin ... _Foto3.jpg[/img]
Ik heb nu wel erg veel last van aanlopers aan de achterkant, dus die moet nog even iets omhoog geschroefd worden...
Ook vind de uitlaat het niet al te fijn
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Twin ... _Foto1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Twin ... _Foto2.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Twin ... _Foto3.jpg[/img]
Ik heb nu wel erg veel last van aanlopers aan de achterkant, dus die moet nog even iets omhoog geschroefd worden...
Ook vind de uitlaat het niet al te fijn

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Goed bezig daar!




-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
idd, erg mooi
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
zie geen verschil 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
zo dit is vergelijkenJacco Twingi schreef:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Twin ... _Foto3.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/automaxxjuni029.jpg[/img]

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
nee, moet met een uitlijn apparaat worden gedaan, is nogal een nauwkeurige afstelling.
kun je het beste bij een bandenboer of een gespecialiseerde garage laten doen
kun je het beste bij een bandenboer of een gespecialiseerde garage laten doen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Enig idee wat zoiets kost ?Erik Olijnsma schreef:nee, moet met een uitlijn apparaat worden gedaan, is nogal een nauwkeurige afstelling.
kun je het beste bij een bandenboer of een gespecialiseerde garage laten doen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
zit verschil ik als je m bij eurimaster of bij een gespecialiseerd bedrijf brengt ook kwa prijs en 'wachttijd' maar dat is het zeker waardMartijnG schreef:Paar tientjes...en een half uurtje wachten
Hier kost het 49 euro, om precies te zijnNatas schreef:Enig idee wat zoiets kost ?Erik Olijnsma schreef:nee, moet met een uitlijn apparaat worden gedaan, is nogal een nauwkeurige afstelling.
kun je het beste bij een bandenboer of een gespecialiseerde garage laten doen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Inmiddels al gelukt?Edwin16v schreef:Nee man ik moet nog beginnen.Jacco Twingi schreef:En en en...Edwin16v schreef:Natuurlijk nietJacco Twingi schreef:Vergeet je de foto's niet?Edwin16v schreef: Nou dan gaat ik het volgende week maandag maar eens proberen.
Ist gelukt?
Heb je foto's?
Heb in de tussentijd ook een Zundapp 517 gekocht uit 1975, dus daar ben ik ook mee bezig.
Maar misschien dat ik deze zondag een poging waag

Ik ga van de week als het goed is ook beginnen namelijk

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T