tot vanavond, mocht ik niet komen bel ik wel ff

ach man jij weet precies hoe het moetJochem de Haas schreef:Nee ouwe gek ......tenzij je nee laat maar![]()
Mac flurries
Airco voor in de schuur ...is te regelenLuco/Alpine-racer schreef:ach man jij weet precies hoe het moetJochem de Haas schreef:Nee ouwe gek ......tenzij je nee laat maar![]()
Mac flurries
je werkt al te lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien dat we ook ff komen
schuur is te warm pfffffffffffffffffffff
En ze zijn bang voor zilveren GT TurboosLuco/Alpine-racer schreef:trage hokken zijn het![]()
![]()
![]()
![]()
nou een 2.01 ga je niet halen hoor met een 5Alex Los schreef:En dan allemaal een setje camberbouten via Arco.
Iedereen op -3 graden en je hoekt ze buitenlangs de tarzan voorbij
wickedHaas schreef:wat vond ze er van, Ray?
Oe en ik zou bijna Ome Menno in het lijstje vergeten.Menno schreef:grip en vermogen/kgAlex Los schreef:Het draait maar om 2 dingen, Grip en koppel
koppel, daar zet je je wielbouten mee vast, maar ga je niet hard van
Orange komt inderdaad goed mee!Alex Los schreef:Zelfs over mijn auto gaan er wilde verhalen in Woerden rond. Maar die is op 0,6bar net zo snel als een standaard GT, of niet Chris
was t echt zo'n hel dan? Dacht toch, dat je m redelijk safe had gezet. Was netjes op tijd voor t karten, alleen is t terrasje wat uitgelopen-Ray- schreef:wickedHaas schreef:wat vond ze er van, Ray?
morgen wel plaatjes en de rest van het verhaal, was pas 2200 uur thuis man, was nog ff terug gegaan om bij te stellen