Thursday Nightmeeting Maastricht. I
We zijn weer terug, vraag niet hoe, maar het is gelukt.
@Egid bedankt voor je kaartje
@Marco
volgende keer de tata maar meenemen
danke
ps. twas toch wel erg ver rijden in deze hitte, in maasmechelen was er opzich meer te zien, alleen niet zoveel reno's

@Egid bedankt voor je kaartje

@Marco

ps. twas toch wel erg ver rijden in deze hitte, in maasmechelen was er opzich meer te zien, alleen niet zoveel reno's

ach ja marcel,jij kunt er ook niks aan doen als je koppelingskabel het begeeft.We zijn toch thuisgekomen ermee
.Het festival viel me ietsje tegen ,vindt ik maasmechelen leuker.Desal nietemin toch leuke auto's gezien,en een leuke gt turbo key kord
.Ik vondt het wel een leuke dag ,en een leuke rit om te maken
greetz marco

greetz marco
tja lekker schakkelen zonder koppeling, net formule 1
valt best tegen hoor, alleen de autoweg is te doen....
@riël; hoe gaat het met de Expressssssssssss? khoor der erg weinig van?
wie komt er donderdag? helaas ben ik der weer eens niet met de reno

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ja, ik hoor ook al 2 dagen niks, ben wel benieuwd of hij wel goed voor mijn wagentje zorgtMJ schreef:tja lekker schakkelen zonder koppeling, net formule 1![]()
![]()
![]()

DoubleYou schreef:Ja, ik hoor ook al 2 dagen niks, ben wel benieuwd of hij wel goed voor mijn wagentje zorgtMJ schreef:tja lekker schakkelen zonder koppeling, net formule 1![]()
![]()
![]()
wie komt er donderdag? helaas ben ik der weer eens niet met de reno![]()
Riël toch niet die heeft hem vast verkocht

kben nieuwsgierig, misschien donderdag?
-
- Contacteer:
Dan komt Riël waarschijnlijk met die wagen, of ik moet na mijn werk (half 6 's avonds) daar naar toe komen, die auto bij Riël ophalen en dan naar jullie komen. Even rekenen: half 6, eten: half 7, trein: 11 uur, ophalen vanaf sittard: half 12, dan ben ik dus ongeveer 12 uur bij jullie. En dat als alles mee zit! Uhm lukt dat?MJ schreef:Riël toch niet die heeft hem vast verkochtDoubleYou schreef:Ja, ik hoor ook al 2 dagen niks, ben wel benieuwd of hij wel goed voor mijn wagentje zorgtMJ schreef:tja lekker schakkelen zonder koppeling, net formule 1![]()
![]()
![]()
wie komt er donderdag? helaas ben ik der weer eens niet met de reno![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kben nieuwsgierig, misschien donderdag?

Doe maar niet he, kom ik niet thuis want ben ik ontzettend moe, en ik moet naar huis omdat ik die vrijdag weer om half 9 moet werken...
Hou donderdag maar niet aan
dan issie niet af. Ik stuur je een pm morgenvroeg, ok? nix ernstigs, maar zit ook in een drukke week.
En jazeker, ik zorg er goed voor hoor! Die pomp en die pijp zit wel goed, nu nog even lekker sleutelen.
Groeten!

En jazeker, ik zorg er goed voor hoor! Die pomp en die pijp zit wel goed, nu nog even lekker sleutelen.
Groeten!
-
- Contacteer:
Donderdag niet, vrijdag wel dan? Want zoiets zei je toen ik weg ging.Riël schreef:Hou donderdag maar niet aandan issie niet af. Ik stuur je een pm morgenvroeg, ok? nix ernstigs, maar zit ook in een drukke week.
Groeten!
Maar ja, ik zie wel je pm morgen.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
nou mensen ben na vorig jaar weer eens eerder naar huis kunnen komen van vakantie.Nu heb ik het geluk dat ik een keel ontsteking heb .Hierdoor kan ik wel mededelen dat ik morgen avond weer parraat ben al zal ik niet veel kunnen schreeuwen zoals ik dat graag doe.dus tot morgen mensen.
Nou PatrickL, ik zit nu ook even met hetzeflde probleem, startmotot draait, hij vonkt wel, maar krijgt geen benzine
. Ik heb het brandstofrelais doorverbonden, toen hoordde ik de pomp wel werken. dus morgen voor tnm nog effe een relais oppikken bij Nick, want die had er nog eentje liggen!!!!
Effe een tip voor jou! Haal de plaat weg onder de zekeringen kast(je). achterdoor rechts, zit een relais met een dikke stekker erop. Daar bevinden zich een paar draden, en van die paar draden moet je een dikke rode door verbinden met een dikke witte. En als je dan de pomp hoort inslaan kun je hem starten! als hij daarmee start weet je zeker dat je relais kapot is. Die zijn niet zo duur denk ik. ik vermoed ongeveer 30,- a 35,-!!!!!

Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Egid. Denk SVP aan de slangen. Want ik heb ze nu echt dringend nodig.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ik zal er vanavond niet zijn,en de meeste andere t.n.m"s blijf ik ook lekkel thuis.De reden tja dat komen mensen waarvan ik vindt dat ze het moeten weten wel te weten dan.Voor de rest people have a good time.Op zijn tijd kom ik nog wel ff kijken hoe het gaat met de t.n.m. mensen.
greetz and see ya
greetz and see ya
hoelaat ben jij daar dan? ik kom pas na 22.00 uur!
@ Marco, wat is er nu weer aan de hand? Heeft het iets te maken met het gene wat je tegen me zei??? (afgelopen week)
@ iedereen, misschien komt er een jongen uit Hulsberg ook eens kijken bij T.N.M. Hij heet Ceriel. als ik er nog niet ben, heet hem dan van harte welkom bij tnm.
Ik weet niet of hij komt, want ik heb hem een pm gestuurd, maar nog niks terug gekregen!
Als ik dat relais van Nick vanmdaag nog kan krijgen, dan kom ik zeker met de gtt, anders effe met een (Sl)opel TD
@ Marco, wat is er nu weer aan de hand? Heeft het iets te maken met het gene wat je tegen me zei??? (afgelopen week)
@ iedereen, misschien komt er een jongen uit Hulsberg ook eens kijken bij T.N.M. Hij heet Ceriel. als ik er nog niet ben, heet hem dan van harte welkom bij tnm.
Ik weet niet of hij komt, want ik heb hem een pm gestuurd, maar nog niks terug gekregen!
Als ik dat relais van Nick vanmdaag nog kan krijgen, dan kom ik zeker met de gtt, anders effe met een (Sl)opel TD
Ik ben er ook niet vandaag. Heb mijn handen nog vol aan de express, wil een beetje doorpezen. Verder ben ik erg erg moe (weinig slaap). Ben de volgende keer van de partij!! Of misschien bedenk ik me en ben ik er toch dus
alla fijne avond allemaal!

Trouwens, een goeie tik tegen het relais scheelt ook
Kan ook slechte massa zijn van een van de relaiskabels.

-
ik ben er wel en mensen laat me niet alleen staan he met een ford
.En marco weg blijven is nou niet echt een goede optie poeple will miss you.

hey wilco wanneer loopt hij weer???
die van mij ook nog niet, want ik krijg nick niet te pakken!!! die had nog een relais liggen vor me!
@ Riel, effe een relais vervangen is ook nog niet zoveel werk!!!
Schiet het al een beetje op met de express gtt???
die van mij ook nog niet, want ik krijg nick niet te pakken!!! die had nog een relais liggen vor me!
@ Riel, effe een relais vervangen is ook nog niet zoveel werk!!!
Schiet het al een beetje op met de express gtt???
-
marcel wat je ook doet op forum probeer nooit wat te snappen van tnm dat doet namelijk niemand van ons

Ben net daar geweest, maar niemand te zien. Ben maar naar huus gereden. Geen zin om in mijn uppy te zitten daaro
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Ach da's minder. 't is vakantie en zomertijd, meesten hebben net even wat anders te doen. Slappe periode, komt wel weer goed 
Wat met marco is kan ik me ook even niet voor de geest halen, zulke rariteiten zou ik wel willen weten, zou het aan de groep zelf liggen niet?
Maar goed, lekker nog wat aan de express gedaan. Gtt kabels door de kokers getrokken en dashboard en alle kabels daarachter vervangen door de gtt exemplaren. Miste toch wat compatibiliteit daar, dus de hele reutemeteut maar om. Niet moeilijk eigenlijk, wel veel werk. MOet nog de uitlaat verlengen (express is langer), benzinepomp beter vastzetten, de 2 kabelboompjes naar achter nog leggen, alle slangen e.d. onder de kap aansluiten vloeistofjes erin en pruttelen maar. Op mijn gemakje eigenlijk, al wil joost 'm natuurlijk graag snel hebben
Heb geregeld dat de blauwe bij mij blijft, dus van dat ellendige roken kan ik af, kan ik weer aan een eigen motor-transplantatie beginnen. Nu eens kijken wat die oude van mij op ietsje meer druk doet
Tot donderdag maar weer!
Groete!

Wat met marco is kan ik me ook even niet voor de geest halen, zulke rariteiten zou ik wel willen weten, zou het aan de groep zelf liggen niet?
Maar goed, lekker nog wat aan de express gedaan. Gtt kabels door de kokers getrokken en dashboard en alle kabels daarachter vervangen door de gtt exemplaren. Miste toch wat compatibiliteit daar, dus de hele reutemeteut maar om. Niet moeilijk eigenlijk, wel veel werk. MOet nog de uitlaat verlengen (express is langer), benzinepomp beter vastzetten, de 2 kabelboompjes naar achter nog leggen, alle slangen e.d. onder de kap aansluiten vloeistofjes erin en pruttelen maar. Op mijn gemakje eigenlijk, al wil joost 'm natuurlijk graag snel hebben

Heb geregeld dat de blauwe bij mij blijft, dus van dat ellendige roken kan ik af, kan ik weer aan een eigen motor-transplantatie beginnen. Nu eens kijken wat die oude van mij op ietsje meer druk doet

Tot donderdag maar weer!
Groete!
-
- Contacteer:
Doe maar op je gemakje hoor, tijd zat.Riël schreef:Op mijn gemakje eigenlijk, al wil joost 'm natuurlijk graag snel hebben
Heb geregeld dat de blauwe bij mij blijft, dus van dat ellendige roken kan ik af, kan ik weer aan een eigen motor-transplantatie beginnen. Nu eens kijken wat die oude van mij op ietsje meer druk doet![]()
En hij blij dattie blauwe mag blijven! Sjonge! Hij wilde bijna een feestje geven

Ik kan je zeggen dat we ons zijn mis gelopen, kwam je tegen op weg naar huisMichel S. schreef:Ben net daar geweest, maar niemand te zien. Ben maar naar huus gereden. Geen zin om in mijn uppy te zitten daaro

Yep, ik kan me hier in bijvoegen. want ik was er zo rond half elf, en toen was er ook niemand meer!!!!MJ schreef:Ik kan je zeggen dat we ons zijn mis gelopen, kwam je tegen op weg naar huisMichel S. schreef:Ben net daar geweest, maar niemand te zien. Ben maar naar huus gereden. Geen zin om in mijn uppy te zitten daaro![]()
bij mij was er ook nog niemand
Laten we anders op een bepaalde tijd afspreken, dan lopen we elkaar niet meer mis!!!! See ya donderdag! om 20.00 uur
Volgens mij was dat zowiezo de bedoeling alEgid schreef:Yep, ik kan me hier in bijvoegen. want ik was er zo rond half elf, en toen was er ook niemand meer!!!!MJ schreef:Ik kan je zeggen dat we ons zijn mis gelopen, kwam je tegen op weg naar huisMichel S. schreef:Ben net daar geweest, maar niemand te zien. Ben maar naar huus gereden. Geen zin om in mijn uppy te zitten daaro![]()
bij mij was er ook nog niemand
Laten we anders op een bepaalde tijd afspreken, dan lopen we elkaar niet meer mis!!!! See ya donderdag! om 20.00 uur

-
- Contacteer:
Sorry voor mijn afwezigheid afgelopen donderdag.. Maar ik zit sinds zaterdag in het gips, en mag (en kan) absoluut nie auto rijden... Ik weet niet hoe lang ik nog 'ingegipst' door het leven moet, maar ik houd jullie wel op de hoogte...
(reactie/info graag via mail of PM, ben nauwelijks op forum... )
(reactie/info graag via mail of PM, ben nauwelijks op forum... )
Even iets heel anders. Er werd vorige week mij iets verteld van een legale streetrace in St. Geertruiden. Weet iemand hier iets van. Kan er zo snel niks van terug vinden.
Wil er wel graag naartoe. En niet alleen meekijken
Wil er wel graag naartoe. En niet alleen meekijken

-
hi guys, kalimera,
ben sinds gister weer terug uit Greece, was ff lekker. Helaas Nog niet kunnen turbo-en eerst dat brandstof probleem eens oplossen, doe ik morgen, vanmiddag naar Landgraaf, Love Fields
.
Ik zal de tips van die draden op de module en het doorverbinden van het relais morgen ff proberen.
Heeft er een van jullie nog en relais liggen, Riel michien, of Wilco van die GTE?
groeten
ben sinds gister weer terug uit Greece, was ff lekker. Helaas Nog niet kunnen turbo-en eerst dat brandstof probleem eens oplossen, doe ik morgen, vanmiddag naar Landgraaf, Love Fields

Ik zal de tips van die draden op de module en het doorverbinden van het relais morgen ff proberen.
Heeft er een van jullie nog en relais liggen, Riel michien, of Wilco van die GTE?
groeten

Nee, sorry, ik heb het relais in de express moeten gebruiken ...