ACT: Nürburgring
Jullie zijn allemaal van die computernerds die 250+ toetsaanslagen per minuut met 2 vingers in de neus doen. Wel bij foutloos een tekst typen natuurlijk, een eind op dat toestenbord rammen kan iedere idioot. 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik wou zeggen, dat doe je snel.. dat stukje tikkenRobke schreef:Jullie zijn allemaal van die computernerds die 250+ toetsaanslagen per minuut met 2 vingers in de neus doen. Wel bij foutloos een tekst typen natuurlijk, een eind op dat toestenbord rammen kan iedere idioot.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En daarvan bij je zelf het levende voorbeeld of niet Rob.Robke schreef:Jullie zijn allemaal van die computernerds die 250+ toetsaanslagen per minuut met 2 vingers in de neus doen. Wel bij foutloos een tekst typen natuurlijk, een eind op dat toestenbord rammen kan iedere idioot.

Project: GTT Blue Sport
zijn de plannen er nog steeds voor volgend weekend?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jazeker!Haas schreef:zijn de plannen er nog steeds voor volgend weekend?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Ik zal de semi's ook eens oppoetsen voor komend weekendTim schreef:Ja en je wist het nog niet... Je gaat gewoon mee Haasch! Trek die andere pik ook gewoon mee
Op semi's, bidden voor goed weer dus

Lol, wie bedoel ik anders denk je
Natuurlijk doelde ik op jou!
Nee sorry Merijn, het duurt denk ik nog even voordat ik me op m'n gemak voel als jij of Tim aan m'n schwanz zitten
Misschien volgend weekend am Ring, dan voel ik me misschien wat meer op m'n gemak gezien de omgeving 

Nee sorry Merijn, het duurt denk ik nog even voordat ik me op m'n gemak voel als jij of Tim aan m'n schwanz zitten

ga dan nietTimmie82 schreef:Ik zoek nog naar een wandelstok en een hoed, misschien zelfs een pijp; ik ben present met de Xantia

of staat er weer een biertent?
Immer wieder die verdammte Holländer
Goed, het is alweer bijna zover; zonag naar de ring. Heb net pas schijven & blokken besteld dus morgen nog sleutelen, maar dat hoort bij de ring 
Wie gaan er nog, en hoelaat gaan we? Ik dacht zelf tussen half 11 en 11 ff een ontbijtje te doen bij McVenlo. Weersverwachting; regen in de ochtend bij 12 graden
Tim S - Clio Willy
Ronald - 19 16v
Merijn - Civic 14%
Tim & Shannon - Xantia

Wie gaan er nog, en hoelaat gaan we? Ik dacht zelf tussen half 11 en 11 ff een ontbijtje te doen bij McVenlo. Weersverwachting; regen in de ochtend bij 12 graden
Tim S - Clio Willy
Ronald - 19 16v
Merijn - Civic 14%
Tim & Shannon - Xantia
Goeiemorgen, autpartsonline
Goeiemorgen
Je had een bestelling bij ons geplaats …. Sportblokken niet op voorraad. Wanneer heb je ze nodig?
Ehh… Zondag.
Ah……
Ik ga zondag een stukje rijden op de Nurburgring
Ok, das niet zo slim he … inrijden ..
Nee maar het is nog een flink stuk rijden naar de ring haha
Ok.. Ik ga wel ff wat voor je regelen, je hebt ze morgen in huis
Ok superdoei
Dag.
Goeiemorgen
Je had een bestelling bij ons geplaats …. Sportblokken niet op voorraad. Wanneer heb je ze nodig?
Ehh… Zondag.
Ah……
Ik ga zondag een stukje rijden op de Nurburgring
Ok, das niet zo slim he … inrijden ..
Nee maar het is nog een flink stuk rijden naar de ring haha
Ok.. Ik ga wel ff wat voor je regelen, je hebt ze morgen in huis
Ok superdoei
Dag.
-
Ik wou net zeggen, had vorige keer ook even snel last-minute een setje schijven en blokken geregeld daar. kon ie ook nog zo even ergens wegtoveren in 1 dag.
Dat inrijden begon ie bij mij ook over, maar ik zei al.. 't is 350km rijden.. ah naja.. 't is niet goed. naja.. regel 't maar.. ik betaal wel
Inremmen op de Ring gaat prima, met een beetje baankennis hoef je daar echt niet zo veel te remmen
m'n Mintex blokken begonnen na 5 ronden achter elkaar pas een beetje te bijten..
Weet nog wel dat ik in m'n eerste ronden een setje EBC Redstuffs in de fik had staan bij Wehrseifen
Dat inrijden begon ie bij mij ook over, maar ik zei al.. 't is 350km rijden.. ah naja.. 't is niet goed. naja.. regel 't maar.. ik betaal wel

Inremmen op de Ring gaat prima, met een beetje baankennis hoef je daar echt niet zo veel te remmen

Weet nog wel dat ik in m'n eerste ronden een setje EBC Redstuffs in de fik had staan bij Wehrseifen

-
Half elf / 11 uur venlo ontbijtje lijkt me primaTimmie82 schreef:Goed, het is alweer bijna zover; zonag naar de ring. Heb net pas schijven & blokken besteld dus morgen nog sleutelen, maar dat hoort bij de ring
Tim S - Clio Willy
Ronald - 19 16v
Merijn - Civic 14%
Tim & Shannon - Xantia
Steven - leasert

ik ben er niet bij heren.... sorry
Loop al een aantal weken op het randje en na de afgelopen 2 weken zit ik er nogal doorheen. Vanavond en morgen zijn ook al bomvol, dus moet zondag echt even oude opa uithangen........
Volgend jaar maar weer!

Loop al een aantal weken op het randje en na de afgelopen 2 weken zit ik er nogal doorheen. Vanavond en morgen zijn ook al bomvol, dus moet zondag echt even oude opa uithangen........

Volgend jaar maar weer!

vondt net nog deze foto van een setje EBCRonald1916V schreef: Weet nog wel dat ik in m'n eerste ronden een setje EBC Redstuffs in de fik had staan bij Wehrseifen
[img]http://rebelmotorsportclub.co.uk/featca ... 325_04.jpg[/img]
-
- Car: R19.R
Het red wordt dan wel erg letterlijk, wat een rotzooi.
Er zat op m'n RS greenshit i.c.m. gegroefde schijven.
Met de circuitdag even verwisseld met ferodo DS3000, schijven krom (kut
). En dat ligt niet aan m'n remgedrag
Nieuwe originele schijven besteld en gelijk ook maar de originele blokken, guess what? Het remt veel beter
Er zat op m'n RS greenshit i.c.m. gegroefde schijven.
Met de circuitdag even verwisseld met ferodo DS3000, schijven krom (kut

Nieuwe originele schijven besteld en gelijk ook maar de originele blokken, guess what? Het remt veel beter