Tuurlijk Haas!

Robert-Jan schreef:Jah verhaaltje brandslang helaas!![]()
Ach dan maar volgas naar huis en thuis een biertje drinken!
Onze chef werkplaats vroeg nog of je al wat anders had, anders kon je zo bij ons beginnenRobert-Jan schreef:Zo ik ben er helemaal klaar mee Renault monteur zijn en wat een geweldig afscheid!
Zohee ....................ik denk dat ding heeft inmiddels al 3000 km gedraaitAlex Los schreef:Onze chef werkplaats vroeg nog of je al wat anders had, anders kon je zo bij ons beginnenRobert-Jan schreef:Zo ik ben er helemaal klaar mee Renault monteur zijn en wat een geweldig afscheid!![]()
Oja, ben gisteren weer met de GT bezig geweest heb er helemaal zin in. Ik ga zo even me uitlaat verbouwen.
Dat denk ik ook altijd van die van jou. Kom ik kijken, dan denk ik het blok zal der al wel in hangen. Ligt het er nog naastJochem de Haas schreef:Zohee ....................ik denk dat ding heeft inmiddels al 3000 km gedraaitAlex Los schreef:Onze chef werkplaats vroeg nog of je al wat anders had, anders kon je zo bij ons beginnenRobert-Jan schreef:Zo ik ben er helemaal klaar mee Renault monteur zijn en wat een geweldig afscheid!![]()
Oja, ben gisteren weer met de GT bezig geweest heb er helemaal zin in. Ik ga zo even me uitlaat verbouwen.
Ik zit net de foto's te bekijken.Florus schreef:Dan zou 'k nog maar eens goed kijken,want volgens mij..........Alex Los schreef:Kom ik kijken, dan denk ik het blok zal der al wel in hangen. Ligt het er nog naast
Ikke niet!Alex Los schreef:Gaan er nog meer naar A-dam vandaag?
Ik ook niet ga lekker weinig doen ....................Robert-Jan schreef:Ikke niet!Alex Los schreef:Gaan er nog meer naar A-dam vandaag?
Na dat feest in Utrecht blijf ik lekker in Noordwijk.![]()
Moet morgenochtend om 8 uur op de bloemenveiling zijn dus gaat het gaat niet al te laat worden.
Klussen aan de GT zeker?Jochem de Haas schreef:Ik ook niet ga lekker weinig doen ....................Robert-Jan schreef:Ikke niet!Alex Los schreef:Gaan er nog meer naar A-dam vandaag?
Na dat feest in Utrecht blijf ik lekker in Noordwijk.![]()
Moet morgenochtend om 8 uur op de bloemenveiling zijn dus gaat het gaat niet al te laat worden.
Alex Los schreef:Gaan er nog meer naar A-dam vandaag?
Vraag maar aan Haas, heb nog steeds dorst!Alex Los schreef:What happend?Robert-Jan schreef:Ik ga nooit meer naar Utrecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!