ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Stukkie autotechniek? of gelijk maar technische wiskunde ofzo?Gabri schreef:nou Jacco, komt er ook een studiemiddag op de meetingkalender

-
- Über-Spammer
wat jij wil 

-
Ik heb nog wel een paar autotechniek mappen voor je paul, een stuk of 10 voldoendePaul1916v schreef:Stukkie autotechniek? of gelijk maar technische wiskunde ofzo?Gabri schreef:nou Jacco, komt er ook een studiemiddag op de meetingkalender![]()

VLK Groep
-
- Contacteer:
Kan ik een weekje vooruit

-
Een week was het maar zo'n feestPaul1916v schreef:Kan ik een weekje vooruit![]()

VLK Groep
-
- Contacteer:
Hé! met mijn iq van 135 moet dat lukken

-
Ik heb er met 131 toch echt 5 jaar over gedaanPaul1916v schreef:Hé! met mijn iq van 135 moet dat lukken![]()
![]()
VLK Groep
-
- Über-Spammer
staan er wel genoeg plaatjes in, anders snapt Paul er nog niks van 

-
- Contacteer:
Hmm..ietsje onderschat dan?

Ghehe nee zo intelligent durf ik mezelf echt niet te noemen...

-
- Contacteer:
Ik heet geen LucoGabri schreef:staan er wel genoeg plaatjes in, anders snapt Paul er nog niks van

-
- Über-Spammer
2 letters fout maar 

-
vooral de cursusmappen van Renault zijn heel erg leerzaamPaul1916v schreef:Hmm..ietsje onderschat dan?![]()

VLK Groep
-
- Contacteer:
Als ik zie wat die renault-monteurs nou helemaal weten zie ik je punt RJ

-
En bedankt PaulPaul1916v schreef:Als ik zie wat die renault-monteurs nou helemaal weten zie ik je punt RJ![]()

VLK Groep
-
- Contacteer:

moet je voor de gein hier es wat gaan vragen...t enige wat die mensen kunnen is zeuren om een kenteken anders kunnen ze t echt niet opzoeken

-
Ging vandaag naar ''t strand, hebben ze me zitten
, de funzen !
[img]http://blog.macmouse.nl/wp-content/gall ... each_1.jpg[/img]

[img]http://blog.macmouse.nl/wp-content/gall ... each_1.jpg[/img]
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
HEb je toch de verkeerde dealer... Hier lukt het zonder een kenteken..Paul1916v schreef:![]()
![]()
moet je voor de gein hier es wat gaan vragen...t enige wat die mensen kunnen is zeuren om een kenteken anders kunnen ze t echt niet opzoeken:S:S
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Doe mij dat strand... Ziet er een stuk warmer uit als hierSander de Bruin schreef:Ging vandaag naar ''t strand, hebben ze me zitten![]()
, de funzen !
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Gadver Sander! moet dat nou??

@Frits: schurftdealer hier, en in nijmegen ook trouwens

@Frits: schurftdealer hier, en in nijmegen ook trouwens

-
Ja kan ik er wat aan doen dat ze me graag op dePaul1916v schreef:Gadver Sander! moet dat nou??![]()
![]()

Laatst gewijzigd door Sanderclioll op do 12 jan 2006 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Über-Spammer
Hier helemaal geen problemen met de dealer, vind het juist leuk om er heen te gaan 

-
Ik ken het probleem, idd als je wat wil op laten zoeken moet je je kenteken bij de hand hebben.Paul1916v schreef:![]()
![]()
moet je voor de gein hier es wat gaan vragen...t enige wat die mensen kunnen is zeuren om een kenteken anders kunnen ze t echt niet opzoeken:S:S
Er zijn maar weinig magazijnmedewerkers die de oudere Renaults nog kennen, helaas
VLK Groep
-
- Contacteer:
Je moet net die ene tegenkomen die renaults ook echt leuk vindt, ipv dat het alleen maar zn werk is en er geld mee moet verdienen..
laatst in nijmegen trouwens wel een ouwe lul die ook nog een 19 16v had gehad en t helemaal geweldig vond..dat scheelt al..kreeg gelijk ook 'korting' (maar 1 stofkapje hoeven te betalen van de 2..foutje
)
laatst in nijmegen trouwens wel een ouwe lul die ook nog een 19 16v had gehad en t helemaal geweldig vond..dat scheelt al..kreeg gelijk ook 'korting' (maar 1 stofkapje hoeven te betalen van de 2..foutje

-
Kijk als er iemand in het magazijn zit met veel interesse voor het merk hier in de buurt is dat zo.Paul1916v schreef:Je moet net die ene tegenkomen die renaults ook echt leuk vindt, ipv dat het alleen maar zn werk is en er geld mee moet verdienen..
laatst in nijmegen trouwens wel een ouwe lul die ook nog een 19 16v had gehad en t helemaal geweldig vond..dat scheelt al..kreeg gelijk ook 'korting' (maar 1 stofkapje hoeven te betalen van de 2..foutje)
Een paar straten biij mijn huis vandaan woont een magazijnchef van de Renault dealer in Hillegom die bezit een Renault oldtimer en weet er heel erg veel van een jongen van de club is er naar toe geweest is prima geholpen en heeft korting gehad
VLK Groep
Same hereGabri schreef:Hier helemaal geen problemen met de dealer, vind het juist leuk om er heen te gaan

Vooral als ik weer es vraag naar die rode 5 Turbo in de showroom

Komt nog een witte bij ook

En nog een Alpine

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Dat soort mensen moet je hebben inderdaad..alleen zijn die hier nogal schaars volgens mij...
-
Ja en het is ook een soort wisselwerking tussen mensen als jij al aan komt van ik rij in een sportieve Renault en ik kom het ff vertellen, daar maak je ook geen vrienden mee maar dat soort situaties kom je maar al te vaak tegenPaul1916v schreef:Dat soort mensen moet je hebben inderdaad..alleen zijn die hier nogal schaars volgens mij...
VLK Groep
-
- Über-Spammer
komt door het petje 

-
- Contacteer:
Ja tuurlijk RJ, maar als je hier in Oss binnenkomt, en je vraagt iets voor je 19, dan kijken ze je aan van zout toch op met dat ouwe hok..das ook niet echt alles zeg maar 

-
Ook weer opgelostGabri schreef:komt door het petje

VLK Groep
-
- Über-Spammer
en dat om kwart voor 1 

-
Ik heb ook een periode in het magazijn gewerkt en dan kwam ik ook bij andere dealers waar een of andere zoutzak achter de balie stond, als ze dan niet wouden helpen is de directeur of vestigingsmanager zo gevonden hoorPaul1916v schreef:Ja tuurlijk RJ, maar als je hier in Oss binnenkomt, en je vraagt iets voor je 19, dan kijken ze je aan van zout toch op met dat ouwe hok..das ook niet echt alles zeg maar
VLK Groep
Dat ligt niet aan je 19 hoorPaul1916v schreef:Ja tuurlijk RJ, maar als je hier in Oss binnenkomt, en je vraagt iets voor je 19, dan kijken ze je aan van zout toch op met dat ouwe hok..das ook niet echt alles zeg maar

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Heb die kut IQ test gedaan:
volgens de test heb ik een IQ van 100, zoals de gemiddelde Nederlander.
vond het maar een kl0te test, 1 zebra + 1 kikker = 2 vissen?, daar miste ik dus echt iets (hele rij vragen onbeantwoord gelaten
)
wat betreft woordenschat scoorde ik goed, en met die in elkaar passende vormen en later puzzelstukjes was ik verdomd snel (was me bij de vorige IQ test ook al opgevallen, en in m'n vorige post vergeten te vermelden: die was in het Engels.) ook hoofdrekenen ging me goed af, behalve die met de tientallen, toen ik erachter was dat de uitkomst 110 moest zijn, was de tijd net om
en bij de vet hard foto's had ik geen geluid, volume stond goed.
wat ik van de test jammer vond, dat als de tijd op was, dat je dan ook niet meer het juiste antwoord kon geven... bij sommige vragen ging het sneller dan bij andere..
maar ben dus volgens deze test niet hoogbegaafd
(daar denk ik zelf overigens *iets* anders over
)
@Paul: best knap vrouwke toch op die strandfoto, niet echt nodig om gadver tegen te zeggen hoor

@Jacco: waar blijft je IQ score, man!
volgens de test heb ik een IQ van 100, zoals de gemiddelde Nederlander.
vond het maar een kl0te test, 1 zebra + 1 kikker = 2 vissen?, daar miste ik dus echt iets (hele rij vragen onbeantwoord gelaten

wat betreft woordenschat scoorde ik goed, en met die in elkaar passende vormen en later puzzelstukjes was ik verdomd snel (was me bij de vorige IQ test ook al opgevallen, en in m'n vorige post vergeten te vermelden: die was in het Engels.) ook hoofdrekenen ging me goed af, behalve die met de tientallen, toen ik erachter was dat de uitkomst 110 moest zijn, was de tijd net om

af en toe klopte er inderdaad niks van het autootje, ging ik precies doen wat er had gestaan kom ik op een 'dood' punt uit, tegen de onderkant van het plaatje....Riël schreef:paar snapte ik niet, dat autotje klopte geen moer vanben echt slecht met links en rechts.
En ik heb niet naar dat filmpje van vet hard gekekenhaha

was daar op van alles en nogwat aan het letten, behalve z'n sweater....Erik Olijnsma schreef:131, maar een paar dingen klopten niet, en bij dat filmpje moest ik ook gokken.
Heb nooit kunnen zien wat er op zijn sweater stond
wat ik van de test jammer vond, dat als de tijd op was, dat je dan ook niet meer het juiste antwoord kon geven... bij sommige vragen ging het sneller dan bij andere..
maar ben dus volgens deze test niet hoogbegaafd

@Paul: best knap vrouwke toch op die strandfoto, niet echt nodig om gadver tegen te zeggen hoor

@Jacco: waar blijft je IQ score, man!
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)