ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
SimonBalk
Contacteer:

RENESI schreef:He Gille wat denk jij van een GTT tegen een R32?
Geloof je er in?
Ik heb wel eens ff vanaf het stoplicht getrokken tegen zo'n R32 en veel sneller was hij niet. Toen ik op de 120 zat (waar je 80 mag), vond ik het wel leuk geweest en ik lag een goede auto lengte achter. Hij trok nog wel verder door.

Mijn 5je is motorisch, op openluchtfilter na, niet getuned. Dus met een beetje goede tuning moet je volgens mij wel een redelijke kans hebben tegen zo'n R32.

Hij gaat in 6,2 naar de 100 heb ik ergens een keer gelezen en ik heb ook gehoord van 5jes die dat met een seconde+ minder kunnen.
gille
Contacteer:

RENESI schreef:He Gille wat denk jij van een GTT tegen een R32?
Geloof je er in?
een Alfa GTA was al makkie,dus een R32,mag komen,het hangt veel van de chauffeur af,maar de auto is het belangrijkste
clio_rally
Contacteer:

Hmm, de r32 was voor de delta geen probleem, niet echt hard hoeven trappen om ervoor te blijven. Toch benieuw wat een gtt doet, maar ja, 1.3 bar is ook best veel...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
gille
Contacteer:

Job-turbo schreef:
gille schreef:
Job-turbo schreef:
Merijn schreef:Is die sprint tussen Xedrah en Gille nou nog niet geregeld? :s
Grote verhalen weinig daden :wink:
durft die wel,ja als ik naar groningen kom ofwa,tja zijn veel sprint's in belgie ook en krot bij de nederlandse grens dus voor ieder van ons even ver,want ik woon 180 km van de nederlandse grens.
i feel like chicken tonight :smoke: :smoke: :smoke:
Er valt vast wel es wat te regelen denkt gij niet?

Wat is jouw 400 meter tijd Gille??
Kunnen we daar alvast mee gaan beginnen met vergelijken :)
Heb ooit een 400 meter sprint gedaan tegen een BMW M3,en bleef er netjes naast,welzeggen ik was kompleet leeg,dus radio baskast versterkers,zetels,reservewiel,dus alw at er uit kon was weg, en reed op 1.1 bar druk,nu met die grotere IC en 1.3bar druk,ander kleppen en klepveren,alles geflouwd en lichter vliegwiel,beter benzinepomp en drukregelaar 3.2 bar,wil ik gerust tegen de nieuwe M3,tja een boxterS had ik geen bang van,ging er nie van weg maar hij bleef ook mooi naast en toen reed ik nog met lekkende koppaking.
die TVR van mijn schoonbroer was iets te veel,ik stond presies stil,TVR CHIMARA 5000cc
-Ray-
Contacteer:

gistermiddag op de A2 richting amsterdam: 3 x 5GTT met de druk boven de 1 bar 8)

paar minuutjes later: 2 x 5GTT met de druk boven de 1 bar, de derde had nog maar 0,1 bar druk :s

weer wat minuutjes later: 3 x 5GTT op de vluchtstrook om te constateren dat de slang van de intercooler naar de turbo gesprongen is :(:(

naja ken gebeuren, van de week maar ff een andere scoren :)
Immer wieder die verdammte Holländer
gille
Contacteer:

-Ray- schreef:gistermiddag op de A2 richting amsterdam: 3 x 5GTT met de druk boven de 1 bar 8)

paar minuutjes later: 2 x 5GTT met de druk boven de 1 bar, de derde had nog maar 0,1 bar druk :s

weer wat minuutjes later: 3 x 5GTT op de vluchtstrook om te constateren dat de slang van de intercooler naar de turbo gesprongen is :(:(

naja ken gebeuren, van de week maar ff een andere scoren :)
ga ineens voor samco of andere siliconespul man(zoals de tieten die springen ook nooit meer :smoke: :smoke: )
-Ray-
Contacteer:

neen, dan koop ik nu een sletje van die slangen, en als ik van de winter een jekko van een intercooler neem kan ik weer andere kopen zeker....
Steven
Car: M536

Kep hier nog wel een slang liggen die wel geleend kan worden, zo wordt die slang nog es een RTC-hoer :D
gille
Contacteer:

-Ray- schreef:neen, dan koop ik nu een sletje van die slangen, en als ik van de winter een jekko van een intercooler neem kan ik weer andere kopen zeker....
koopze allebei ineens ,heb ik ook moeten doen nu met die big IC
-Ray-
Contacteer:

doe jij mij even big-IC geld geven dan?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tieten, sletje, siliconen?! Waar gaat het heen met dit forum! :lol:
gille
Contacteer:

Merijn schreef:Tieten, sletje, siliconen?! Waar gaat het heen met dit forum! :lol:
altijd renault word snel saai,hier mag ook de nodige tietenpraat verocht worden zeker :foto: :foto: :foto:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Rolator VS rolator..
ra ra welke wint er ???
Steven

De slappe ouwehoer, Maik in dit geval :p
jeroen.k

Maik (WOOFER) schreef:Rolator VS rolator..
ra ra welke wint er ???
Die ene rolator met rtc-sticker natuurlijk!!! :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Precies !! :(Y)

met de sticker :D
Xedrah

gille schreef: Heb ooit een 400 meter sprint gedaan tegen een BMW M3,
Ja, maar ik wil een tijd horen. Als jij zegt dat je naast een Porsche Boxter S blijft hangen dan gaat het nog een spannende match worden tussen ons. :wink: Die heeft namelijk dezelfde 400 meter tijd als ik.
Maar ja, Gille de sprintkoning, je weet niet eens je 400 meter tijd! Altijd maar opscheppen maar de feiten blijven achterwege. :lol: :wink: :smoke:
Schroef jij je turbo nog maar wat verder op, dan maak je misschien een kans tegen mijn ongeblazen auto. :D

:smoke: :beer:
Anonymous

Ik kan harder als jij-hij.

NIETUS!
WELLES!
NIETUS!
WELLES!

:-*
Steven

Sporteh Steef? :)
Xedrah

stephan schreef:Ik kan harder als jij-hij.

NIETUS!
WELLES!
NIETUS!
WELLES!

Ah joh, Gille en ik zitten elkaar altijd wat te dissen! :p 8)
gille
Contacteer:

stephan schreef:Ik kan harder als jij-hij.

NIETUS!
WELLES!
NIETUS!
WELLES!

Hahahahaahahahahahaah 8) 8)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

jo jo jo... op de motor gaat het veel sneller :)
2,5 sec naar de 100kmpu :D
gille
Contacteer:

Xedrah schreef:
gille schreef: Heb ooit een 400 meter sprint gedaan tegen een BMW M3,
Ja, maar ik wil een tijd horen. Als jij zegt dat je naast een Porsche Boxter S blijft hangen dan gaat het nog een spannende match worden tussen ons. :wink: Die heeft namelijk dezelfde 400 meter tijd als ik.
Maar ja, Gille de sprintkoning, je weet niet eens je 400 meter tijd! Altijd maar opscheppen maar de feiten blijven achterwege. :lol: :wink: :smoke:
Schroef jij je turbo nog maar wat verder op, dan maak je misschien een kans tegen mijn ongeblazen auto. :D

:smoke: :beer:
niks opschroeven volgende word een T3-T4 turbo,met een gereviseerd blokje wat klaar ligt om opgehaald te worden. (Y) (Y)
maarrrrrrrrr moet wel bijzeggen heb wel respekt voor die ongeblazen bakjes die hard gaan.
terwijl er hier dildo's rondrijden met een GTT die maar alleen Turbo opschroeven,en voor de rest geen centjes hebben om meer te doen en dan ineens bang blok kapot.dus respekt voor de ongeblazen blok hahahahahahahahahah :smoke: :smoke: :smoke: :beer:
gille
Contacteer:

Maik (WOOFER) schreef:jo jo jo... op de motor gaat het veel sneller :)
2,5 sec naar de 100kmpu :D
yep zoals die hayabusa's met die jamiacanen die er nog NOS opgooien
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Gisteravond laat op de A12 komen Jochem en ik (allebei in GTT :D ) een Porsche Boxter tegen.....
Porsche gaat invoegen vanf de A2 de A12 op, jochem zie ik erachterhangen op de bumper en ze komen mij met een noodgang voorbij :lol:
Even later rijd die Porsche weer rustig, en krijg ik de kans achter m te duiken, eerst de kraan volledig opengeschroefd, en er gaat een auto aan de kant, Boxter geeft gas, en ik kan m gewoon bijhouden tot de 210..... :lol: :lol: :lol:

Die gast moet ook wel gedacht hebben, hmm, een GTT links van me, en een achter me... :smoke: :smoke: :smoke:
tja ik keek er ook wel ff van op . dat je van nul naar honderd nou bij hem blijft . . . . maar nu deden we het dus ook gewoon bij hoge snelheid . zelfs dat autootje van mij ging over de 200 , oke volgas en de kachel op levensgevaarlijk heet maar toch :worship: :worship:
lenny_R

zonet op de rondweg in Assen t.h.v hotel v/d valk.
een witte sjoeksjoeki swift gti met blauwe viper strepen aan stront gereden.
stond me daar naast me een potje te gassen en ik rustig stationair laten draaien.
stoplicht op groen....
buy buy zwaai zwaai, vanaf de 1 won ik al meters en ik liep alleen maar verder uit... 8)
hahaha.. :lol:
RENESI

He Gille uit verhalen in de buurt heb ik gehoord dat het waarschijnlijk toch geen R32 was(terwijl alles R32 was uitgevoerd tot en met interieur). Het is iets van een 1800 Turbo maar daar kom ik binnen kort wel achter.
Maar Simonbalk die zei wel dat ie een R32 voor bleef. :worship:
RENESI

He simonbalk hebben we toevallig niet tegen de zelfde R32 look a like gesport. :lol: Zo te zien komen we aardig bij elkaar uit de buurt.
gille
Contacteer:

RENESI schreef:He Gille uit verhalen in de buurt heb ik gehoord dat het waarschijnlijk toch geen R32 was(terwijl alles R32 was uitgevoerd tot en met interieur). Het is iets van een 1800 Turbo maar daar kom ik binnen kort wel achter.
Maar Simonbalk die zei wel dat ie een R32 voor bleef. :worship:
ooit kom je wel eens een echte R32 tegen (Y)
RENESI

:smoke: Is goed!!
Derby

De politie in nederland daagt er snelle auto's mee uit. en vraagt dan vriendelijk of de bestuurder het roze papiertje wil afgeven.

Politie en volkswagen, allebei niks

Derby
RENESI

Derby schreef:De politie in nederland daagt er snelle auto's mee uit. en vraagt dan vriendelijk of de bestuurder het roze papiertje wil afgeven.

Derby
:smoke: Oh
Je mag ook niet met groot licht in hun muil seinen als ze met een Lasergun op je richt. Mocht ik ook mooi voor aan de kant maar ik lulde die Pet helemaal om ver. Dus ik mocht door :D
Matijs
Contacteer:

Derby schreef:De politie in nederland daagt er snelle auto's mee uit. en vraagt dan vriendelijk of de bestuurder het roze papiertje wil afgeven.

Derby
??? serieus ???
Dat is toch entrapment (of hoe dat dan ook heet in het Nederlands)?!? Dat mag toch niet in Nederland?
Hoeven ze bij mij dus echt niet te proberen he? Ik heb godverdo ook rechten!
En als ik ergens een hekel aan heb dan is het politie die alle regels aan zijn en/of haar laars denkt te kunnen lappen.
In Eindhoven maakt de politie er in ieder geval een gewoonte van om te hard te rijden en vrolijk door rode stoplichten te kachelen. Ja zonder sirene en/of zwaailichten dus. Als ze ergens met spoed naar toe moeten dan gooien ze die signalen aan en dan mogen ze van mij doen wat nodig is, maar gewoon een beetje loos door de stad tuffen en lekker nergens voor willen stoppen, dat is gewoon illegaal!
Derby

ik zou wel een keer willen 'racen' tegen een politie auto. zo'n v70r met dan het liefst vier man erin(plus camara) Maar goed dat zal wel niet mogen.

Derby
RENESI

Derby je moet wel je best er voor doen he. Stukje rondweg Amsterdam met 200.
Dan geef ik je een grote kans om je droom waar te maken. :D
Gesloten