Friday Nightmeeting Noord-Holland.
we gaan snowboarden morgen hoor maarten 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
4 wielen en van die witte plaktroep kan ook leuk zijnMrtn schreef:beetje vrijwillig je benen breken, daar pas ik voor2 jaar terug op de Oostenrijkse piste was ik ook niet zo'n held, geef mij maar 4 wielen én asfalt ipv een plank en witte plaktroep

Project: GTT Blue Sport
volgens mij blijven er weinig mensen over, naja boeiend 

ik zal eens kijken of ik m'n vette mega air indy loop tail grap jump nog kan 

Als jij em nou voordoet.....dan doen ik je niet na maar bel de ambulance kej-Ray- schreef:ik zal eens kijken of ik m'n vette mega air indy loop tail grap jump nog kan

Kom vanaaf met de caddylac

Alleen nog maar VW!
leuk man zo'n grote opkomst 
Ray, Ray en Mirjam
we hebben ff lekker geknald hè Arie

Ray, Ray en Mirjam

we hebben ff lekker geknald hè Arie

ja maar die double nose tail grab ging wel van een leien dakkie 

-
- Contacteer:
Schaaaaam

sukkels 

We kunnen strax als het mooier weer is en langer licht een x aan het strand meeten en dan ff lekker op een terrasje gana zitte.
In Wijk Aan Zee bijvoorbeeld, heb je ook mooie parkeerplaats met op de achtergrond de zee.
Kun je leuke pix schieten.
In Wijk Aan Zee bijvoorbeeld, heb je ook mooie parkeerplaats met op de achtergrond de zee.
sounds good arie 

week nie meer... 

Wel een goeie ja was er van het weekend nog,grote parkeerplaatsen, strandtentenSteven schreef:We kunnen strax als het mooier weer is en langer licht een x aan het strand meeten en dan ff lekker op een terrasje gana zitte.

Gezocht: vraagbaak R5 GTT
en daar heb je van die pleuris drempels 

Inderdaad klote die drempels ,maarre dan kan je wel de auto's voor de drempels zetten, alsnog genoeg plaats en vooraan staat het toch 9 van 10X vol-Ray- schreef:en daar heb je van die pl##ris drempels
Gezocht: vraagbaak R5 GTT
Wordt steeds verder
Ik vind de suggestie van Steven wel goed!
Wat ook weleens leuk is misschien is het havengebied in IJmuiden, kan je echt hele mooie foto's schieten met Corus op de achtergrond enzo..
Als m'n ototje het weer doet ben ik aanwezig natuurlijk

Wat ook weleens leuk is misschien is het havengebied in IJmuiden, kan je echt hele mooie foto's schieten met Corus op de achtergrond enzo..
-
- Contacteer:
je ken daar wel wat meer leuke dingen doen daar bij corus dan alleen foto's schieten....Bram schreef:Wordt steeds verder![]()

see you soon @ proline!
Beter dan gewoon op de sluis meeten, heb ik ook me pix geschoten (zie gallery)Bram schreef:Wordt steeds verder![]()
Wijk aan zeeSteven schreef:We kunnen strax als het mooier weer is en langer licht een x aan het strand meeten en dan ff lekker op een terrasje gana zitte.

En op de sluizen kun je idd ook erg mooie pic's maken

Maar waarom wil toch iedereen die Sorus op de achtergrond

Alleen nog maar VW!
-
aangezien ik ga verhuizen naar N-H ben ik van plan om vanaf juni ook naar FNN-H te komen ik ben wel een beetje bekend in N-H maar 't zou toch makkelijk wezen als ik met m'n cliootje achter iemand aan zou kunnen rijden
alvast tot dan
gr Jordi - Clio 16V

gr Jordi - Clio 16V
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)