ACT: 5 GT Turbo.
vroeger wel, nu niet meer want ik ruk niet meer hè 

Immer wieder die verdammte Holländer
blijft toch erg lekker af en toe? 

Lekker zelf doenRonnie B. schreef:montage is wel prijzig denk ik?Ronnie B. schreef:koppeling zelf ongeveer 150 euro

Hee mensen evve een vraagie.
Heb vanmiddag een zooitje bouggies opgehaald bij de renault dealer en in plaats van champion n3g bouggies gaven ze me standaart renault bouggies met een serie nummer van:
77 00 500 036.
Maar kan ik deze bouggies ook in me GTT gooien offe zijn dat universele bagger bouggies die ik maar beter gelijk weer terug kan brengen?????
Heb vanmiddag een zooitje bouggies opgehaald bij de renault dealer en in plaats van champion n3g bouggies gaven ze me standaart renault bouggies met een serie nummer van:
77 00 500 036.
Maar kan ik deze bouggies ook in me GTT gooien offe zijn dat universele bagger bouggies die ik maar beter gelijk weer terug kan brengen?????
kan er wel in hoor, maar waar heb je voor betaald dan? en je kijkt toch wat je mee krijgt?
Immer wieder die verdammte Holländer
Tuurlijk kijk ik wel wat ik meekrijg maar omdat ik geen champion meekreeg twijfelde ik toch wel een beetje, en anders had ik ze gewoon teruggebracht.-Ray- schreef:kan er wel in hoor, maar waar heb je voor betaald dan? en je kijkt toch wat je mee krijgt?
En was inderdaad 55,- euries
Ooh....nou voor de volgende keer, maar was trouwens al bij een paar andere autoonderdelenzaken geweest en die konden die N3GŽs niet meer bestellenJohan schreef:bij de brezan heb je trouwens met clubkorting 4 N3G's voor iest van 45 euro. Scheelt weer een tientje.

voor die korting moet je wel lid zijn he 

niet gezien, sorry...
renault verkoopt je dan of N3G of Equem805LP, maar geen NGKTim schreef:Tuurlijk kijk ik wel wat ik meekrijg maar omdat ik geen champion meekreeg twijfelde ik toch wel een beetje, en anders had ik ze gewoon teruggebracht.-Ray- schreef:kan er wel in hoor, maar waar heb je voor betaald dan? en je kijkt toch wat je mee krijgt?
En was inderdaad 55,- euries
NGK B8EVX zijn goedkoper en gaan langer mee., kosten iets van 44 euro de 4.
ik koop ze trouwens in Belgie en kan ze leveren voor minder.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Effe weer een onozle vraag: Hoe zitten de achterste bouten van de voor stoelen in een GT vast?
Bij mij zitten er aan de voorkant van die blokjes in met schroefdraad maar bij de achterste montage punten ziet ik niks??
Bij mij zitten er aan de voorkant van die blokjes in met schroefdraad maar bij de achterste montage punten ziet ik niks??
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Bij de achterste bevestigings punten zitten als het goed is platic dingen met schroefdraad. Die plastic dingen kun je zo in de auto schuiven.
Beetje een vage uitleg ik weet het

Beetje een vage uitleg ik weet het

-
- Contacteer:
zijn vast hier wel mensen die er nog wat hebben liggen lexy
hoeveel werk is het een ruit te vervangen van een 5? en wat kost dat ongeveer? Rubber vervangen?
goeie tip 

-
heb ik gevraagd rubbers en raam lijst 250 euro voor een 5 ruitLex schreef:Je moet ook niet alles bij de dealer kopen![]()
Ruit gewoon los bij Carglass halen
250 eu bij de dealer of carglass?
-
carglass voor een groene ruit. erin zetten was nog eens 130 euro duurder
alaaf dan...5gt8vturbo schreef:carglass voor een groene ruit. erin zetten was nog eens 130 euro duurder

toch ff wat anders fixen dan een keertje..
-
een sterretje in je ruit? 84 nog wat ex btw. bij carglas ik heb er 4 nou ik haal wel een goeie op de sloop!
de folie tussen de twee lagen glas begint los te laten, dus ik zit constant tegen wat belletjes en kreuken aan te kijken. Rij er nu vijf dagen in en vooral met laagstaande zon is dat kl*te.. Denk dat ik ook voor de sloop ga. Is dat lastig, eruithalen en inzetten?
-
het beste wat je kan doen is je rubber er voorzichtig uit halen met een mesje de buitenste (die je gelijk ziet) kitlaag los snijden. dan met een ijzerdraadje ergens tussen je kitlaag stoppen en aan de uiteinde twee stokjes maken als handvaten. en dan voorzichtig een zagende beweging maken. komt hij er zo uit. maar niet aan je ruit trekken,!!!!!! dan scheurt hij geheid.
bij die eruit komt, boeit dat niet, alsie kapot gaat, maar dan weet ik wat ik mee moet nemen naar de sloop 
bedankt!

bedankt!