Friday Nightmeeting Bodegraven. I
een willie ook niet...Steven schreef:Jah vermoedelijk wel ja, die 309 loopt naar mijn idee ook niet helemaal optimaal. Maar een normale clio16v zal het niet redden vrees ik
Hehe de olietemp meter deed nooit erg veel, maar opeens kwam er weer leven in en gaf ie 100 graden aan. Koelvloeistof iets van 90 graden.
Zover die meters nog kloppen, tis weer typisch frans. Toerenteller spoort ooknie helemaal die vliegt bij 6500 al in de begrenzer, terwijl die toch echt pas bij 7250 ligt.
Moet em nog eens goed aan de G-tech hangen, maar die houder flept telkens van het raam hehe
Zover die meters nog kloppen, tis weer typisch frans. Toerenteller spoort ooknie helemaal die vliegt bij 6500 al in de begrenzer, terwijl die toch echt pas bij 7250 ligt.
Moet em nog eens goed aan de G-tech hangen, maar die houder flept telkens van het raam hehe

Jo van Tamcar works heeft zo ook een 309, niet te gek veel aan veranderd buiten wat ecu-changes en een hoge benzinedruk (regelaartje ertussen). Verder is dat ding leeg en komt (te) gemeen snel van zen plek af. Man wat gaat dat ding hard ! Een willie red het nooooooooooit , dus al zeker geen gewone 16flapper.
Toch wil ik hier even op reageren:
Die auto is gewoon goed weggegaan. Maar ik had van tevoren al het gevoel dat ik hem aan iemand verkocht had met weinig "gevoel"voor het produkt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Nadat de cilinder vastgelopen was, is dhr Kulderij van Renault er bij geweest en heeft de schade bekeken. Blijkt dat hoogst waarschijnlijk de motor niet warm is gereden alvorens er flink gas gegeven is......en daar kunnen ze slecht tegen!!!
Maar zoals altijd wordt er weer teveel geluld op Renault tuning. Door mensen die er geen verstand van hebben. Om dan bijv de monteurs bij van Marwijk de schuld te gaan geven. Vandaar dat ik toendertijd afgehaakt ben op deze site. De groeten en suc met het verdere gelul.
Die auto is gewoon goed weggegaan. Maar ik had van tevoren al het gevoel dat ik hem aan iemand verkocht had met weinig "gevoel"voor het produkt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Nadat de cilinder vastgelopen was, is dhr Kulderij van Renault er bij geweest en heeft de schade bekeken. Blijkt dat hoogst waarschijnlijk de motor niet warm is gereden alvorens er flink gas gegeven is......en daar kunnen ze slecht tegen!!!
Maar zoals altijd wordt er weer teveel geluld op Renault tuning. Door mensen die er geen verstand van hebben. Om dan bijv de monteurs bij van Marwijk de schuld te gaan geven. Vandaar dat ik toendertijd afgehaakt ben op deze site. De groeten en suc met het verdere gelul.
Robert-Jan schreef:Goeie monteurs he bij van Marwijk, dat blok is open geweest bij het opknappen van die autoIvo van Achthoven schreef:Je zal em ff gekocht hebben 2 weken gelden voor ruim 5500,- euro's.......![]()
![]()
![]()
Posted: Fri Jan 26, 2007 7:22 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag de JH-JH-16 gezien rijdt nu in assen rond of liever hij staat nu stil Bij Koops in Assen cilinderbus naar de haaien. maar een leuke auto om te zien ,maar ik had er geen 8000 eurie voor over
Dit is die Jeffrey (van Marwijk) GT PH I, in die Alpine blauwe kleur.....
en waarom is dat niet te vergelijken ? Alsof elke willie standaard rondrijd
Neem dan een gechipte, en vraag gelijk ook aan de eigenaar of ie zen interieur effe sloopt.

Neem dan een gechipte, en vraag gelijk ook aan de eigenaar of ie zen interieur effe sloopt.
ik weet niet waarover het gaat maar wil even reageren op de bijgevoegde commentaar. Het betreft meerbepaald de regel, niet goed warm gereden alvorens flink gas te geven...jefje schreef:Toch wil ik hier even op reageren:
Robert-Jan schreef:Goeie monteurs he bij van Marwijk, dat blok is open geweest bij het opknappen van die autoIvo van Achthoven schreef:Je zal em ff gekocht hebben 2 weken gelden voor ruim 5500,- euro's.......![]()
![]()
![]()
Posted: Fri Jan 26, 2007 7:22 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag de JH-JH-16 gezien rijdt nu in assen rond of liever hij staat nu stil Bij Koops in Assen cilinderbus naar de haaien. maar een leuke auto om te zien ,maar ik had er geen 8000 eurie voor over
Dit is die Jeffrey (van Marwijk) GT PH I, in die Alpine blauwe kleur.....
Ik vind dit praat tegen de vaak, dat zou hetzelfde betekenen dat je wagen stuk gaat elke keer je niet goed warm rijd ???
Het komt de gezondheid van het blok niet ten goede als je koud tot de begrenzer gaat maar daar gaat ie niet op 1-2-3 van stuk. Het desbetreffende blok zal wel al de nodige slijtage gehad hebben alvorens dit gebeurd is. De logica zelf en daar is iedereen het mee eens. Daar hoef je geen monteur voor te zijn.
Als iets stuk gaat is dat steeds een spijtige zaak maar ga nou geen verhalen vertellen zoals hetgeen hierboven vermeld. Dan zouden er elke dag wagens met vastgelopen zuigers bij de dealert staan.
Lelijk gezegd: dat blok zat lekker op zen einde en was slechts een kwestie van tijd alvorens stuk te gaan.
-
Maar ik werk ook bij van Marwijk was een beetje humor dacht dat Jeffrey wist dat ik zijn collega was!
Ik weet dat Jeff een goeie monteur is, daar twijfel ik niet aan!
Ik weet dat Jeff een goeie monteur is, daar twijfel ik niet aan!

VLK Groep
-
- Contacteer:
RJ is toch ook monteur bij van Marwijk.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja maar dat ligt aan de chauffeur
ok voor de engelandgangers
ik had een voorstel aangezien iedereen zaterdag pas gaat is het misschien een idee om vrijdagavond bij mij thuis te verzamelen, gzellig vast wat voordrinken enzo
en dan zaterdagochtend vanaf hier met zijn allen vertrekken
slaapplek genoeg hierzo en zeker in juli

ik had een voorstel aangezien iedereen zaterdag pas gaat is het misschien een idee om vrijdagavond bij mij thuis te verzamelen, gzellig vast wat voordrinken enzo
slaapplek genoeg hierzo en zeker in juli

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Sssssttttt mr Los!Alex Los schreef:Maar jouw Clio is toch ook om de haveklap stuk![]()

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Effe onder de aandacht houdenLuco/Alpine-racer schreef:ja maar dat ligt aan de chauffeur![]()
![]()
slaapplek genoeg hierzo en zeker in juli![]()

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen:
Gave Volvo Amazone:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v327/ ... cts006.jpg[/img]
Gave Volvo Amazone:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v327/ ... cts006.jpg[/img]
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Je zal morgen maar moeten afrijden! 

VLK Groep
-
Wie weet!Alex Los schreef:Heb je dan eindelijk een geldig rijbewijs

VLK Groep
-
- Contacteer:
Robert-Jan schreef:Wie weet!Alex Los schreef:Heb je dan eindelijk een geldig rijbewijs
Succes dan maar.

Je zult dalijk maar moeten gaan werken
Mijne is op een open luchtfilter na standaard, de brullende zweetbring einddemper voegt nix boeiends toe behalve wat herrie.-jo- schreef:en waarom is dat niet te vergelijken ? Alsof elke willie standaard rondrijd![]()
Ik wil wel es naat Patje Be-sick staan, die kan vast ooknie schakelen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kom maar naar de dag van markSteven schreef:Das geen partij man
Wanneer gaan we, Pattyboy?
kunnen we eens sprinten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik en we beneuwd wat de racevijf doet ten opzichte van en gtt enzo
-
- Contacteer:
Luco haalt zelfs die Ducato camper van hem niet in.

bedoel je 400 m sprint ?Luco/Alpine-racer schreef:ik en we beneuwd wat de racevijf doet ten opzichte van en gtt enzo
Normale tijd van een gt is tussen 14 en 15 sec.
Geprept ding tussen 13 en 14 sec
superding tussen 12 en 13 sec
Maw, lage 13's zijn supertijden voor een gt
een afgeladen (geprepareerde) 21 met camping materiaal, BBQ en alle bagage en een slippende koppeling deed 13.6 op santapod. Dus mij hoor je niet klagen. Mssn kunnen we met zen allen gaan sprinten op FCS

Vorig jaar hadden we op zaterdag het vliegveld vrij en hebben er wat gespeeld met de 21's, rs'n e.a Iemand van hier zou dat beeldmateriaal nog moeten hebben.
Laatst gewijzigd door Gast op zo 18 feb 2007 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja dat hebbn we gezien met de clbspecialAlex Los schreef:Ik denk dat de GT sneller is

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik weet niet wat de racevijf doet-jo- schreef:bedoel je 400 m sprint ?Luco/Alpine-racer schreef:ik en we beneuwd wat de racevijf doet ten opzichte van en gtt enzo
Normale tijd van een gt is tussen 14 en 15 sec.
Geprept ding tussen 13 en 14 sec
superding tussen 12 en 13 sec
Maw, lage 13's zijn supertijden voor een gt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb een g-tech maar snap geen ruk van dat ding-jo- schreef:hebbie da nog ni getest dan ??? Zet em in je straat en hang er een Gtech in
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ik weet hetlex
maar heb hmin die 19 geprobeerd en ik snap er echt niks van
maar heb hmin die 19 geprobeerd en ik snap er echt niks van