ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Riël
Über-Spammer

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Jammer dat die Spanjool met z'n vogeltjesdans niet uitgevallen is net zoals vorig jaar. Was wat leuker geweest voor de spanning in de strijd om het kampioenschap.
Spanjool droogt ze gewoon met n vinger in de neus af. Dat de rest maar probeert m bij te trekken, dan is t spannend. Niet als de danser gas terugneemt, zou mooi zijn.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
ARNO16V
Contacteer:

Alonso kan gewoon een goed potje sturen en hij heeft een betrouwbare auto, vindt het dan ook verrekte jammer dattie volgend seizoen naar mc laren toe gaat.
Dittrich

ja, dat wordt kapotte motoren happen voor alonso (D)
Robke
Car: Lexus IS250

Merijn schreef:Even wat anders: What about Villeneuve?

Is hij nog wereldkampioen-materiaal? Na een paar matige jaren, is hij nu toch echt helemaal terug op niveau. Hoogstwaarschijnlijk is dit zijn laatste jaar bij BMW, maar wat gaat er daarna gebeuren??
Ik roep al jaren dat die sjaak van een Villeneuve moet opzouten uit de F1, wat een koekenbakker is dat zeg....... (N)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Whehe... :) Het is weer eens duidelijk. :) Terwijl hij zowel dit jaar als vorig jaar Heidfeld toch wel even te snel af is. Wat mij betreft gaat ie naar een topteam en wordt ie 2-voudig wereldkampioen. Hij kan het nog steeds, denk ik. (Y)
Haas
Car: Megane RS

hij kan het ook wel, maar hij is gewoon te laks... Kom op, als je op die plek rijd, in je thuis GP, dan MOET je gewoon dat vast kunnen houden. Datie te laks is ff goed op te letten wat sato daar uitspookt, tsja, eigen schuld. Zeker, hij heeft de snelheid, maar hij is naar mijn idee te lui er het maximale uit te halen...
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik denk niet dat ie nog genoeg motivatie heeft om er echt voor te gaan, en misschien dat ie ook niet gedisciplineerd genoeg is om nog eens kampioen te worden. Villeneuve zal altijd voor de winst gaan, en dus ook uitvallen omdat ie zichzelf wel eens overschat. En dan loop je teveel achterstand op om nog eens kampioen te worden, met welk team dan ook
Tom
Moderator
Car: MB

Villeneuve is zeker niet slecht maar net als Montoya volgens mij nogal een heethoofd. Hoe vaak ik die twee al geen domme acties uit heb zien halen (N) . Heb Villeneuve iig nooit een echte wereldkampioen gevonden
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas

in 97 had hij de beste auto en een teamgenoot die gewoon minder was, daarom is hij kampioen geworden. Bovendien was zijn actie gister geen kwestie van voor de winst willen gaan, maar gewoon geen concentratie..dom
Merijn
Über-Spammer

Tja... Domme acties. Ik weet het niet... Ze hebben een echte winnaars-mentaliteit die eind jaren 80, begin jaren 90 wel hun positieve uitwerking had, maar tegenwoordig kun je beter 2e worden, dan een inhaalpoging doen. Ik vind dat indruisen tegen alle kenmerken die grand prix racing zou moeten hebben.

Ik denk overigens dat beide (JPM en JV) teveel gevormd zijn door IRL/IndyCar, om aan de top van de F1 te rijden. In de F1 is het gewoon vaak meer regel dan uitzondering om iemand géén ruimte te geven voor een legitieme inhaalactie, terwijl in Amerika men wel uitkijkt om iemand een brake-test te geven of af te snijden, omdat je dan hoogstwaarschijnlijk allebei snoeihard de muur in beukt. Met alle gevolgen van dien...

En toch denk ik dat hij het kan... Iedereen heeft JV al jaren geleden, na 1997, afgeschreven, maar nu lijkt het erop alsof hij toch écht kan rijden en inhalen! Ik hou van zijn mentaliteit, zowel op als naast de baan, zijn rijstijl. Van mij mag ie nog wel effe blijven in F1! :)
Tom
Moderator

Ik vond Irvine zijn mentaliteit wel mooi eigenlijk. :)

Montaya moeten ze snel weer in Amerika aannemen, zijn wij er iig vanaf
Haas

@ Merijn:
van mij ook, zeker!
maar kampioen zie ik hem zeker niet meer worden..
en net, wat je zegt, door al die stomme regelveranderingen word er niet meer ingehaald. Wanneer is er dit jaar nou een lekkere klapper gegenereerd door iemand? |:

@Tom:
Irvine was zeker goed! Btje snelle auto's rijden, grote bek hier en daar en dan toch altijd lekkere wijven meenemen naar de GP"s als vriendin, liefst elk weekend een ander (Y)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Merijn schreef:... Ik hou van zijn mentaliteit, zowel op als naast de baan, zijn rijstijl. Van mij mag ie nog wel effe blijven in F1! :)
:yest:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Tom
Moderator

ze zouden al die elektronika eens een race buitenboord moeten gooien. Dat zou leuk worden denk ik. Dan kun je pas zien wie er echt kunnen rijden
Merijn
Über-Spammer

Haas schreef:@Tom:
Irvine was zeker goed! Btje snelle auto's rijden, grote bek hier en daar en dan toch altijd lekkere wijven meenemen naar de GP"s als vriendin, liefst elk weekend een ander (Y)
Een grote mond had ie wel, maar als het om zijn teamgenoot ging, was het maar een mietje... :)
Haas

precies! Viva de gaskabel! :ja:

opzouten met je 2race regel, kwalificatiemotoren willen we zien, slicks, geen gezeur over 10 plaatsen terug... :D
Tom
Moderator

tja, er moet er één de beste zijn he :smoke:
Haas

Merijn schreef:
Haas schreef:@Tom:
Een grote mond had ie wel, maar als het om zijn teamgenoot ging, was het maar een mietje... :)
nouja...ook niet altijd. Op het eind was hij wel flink aan het zeuren. En ja, als het in je contract staat, zou jij je bakkus ook niet opentrekken :P
Al moet ik zeggen dat ik de akkefietjes met Herbert en Barrichello echt uber vond! (Y)
Merijn
Über-Spammer

Don't even go there, Tommie. :P
Tom
Moderator

:lol: :lol:

Maar wat Martijn zegt. oude V10 weer achterin, handbak, sliks en pitborden. Heel die microsoft pitmuur omver blazen en gewoon ouderwets sleutelen
Haas

precies, dan krijgen we weer fatsoenlijke gevechten. Puntenverschillen weer groter maken, dat zou ook helpen

p1 20 pnt
p2 16 pnt
p3 12 pnt
p4 10 pnt
p5 8 pnt
p6 6 pnt
p7 4 pnt
p8 3 pnt
p9 2 pnt
p10 1 pnt

dan krijg je ook wat strijd achteraan en is het de moeite nog eens een poginkje te wagen. Nu verlies je maar twee punten, dus lekker erachter blijven cruisen...
Tom
Moderator

het zal wel bij dromen blijven :@
Marcus

Inderdaad, of het gaat heel lang duren voor dat gebeurt.
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Haas schreef:precies, dan krijgen we weer fatsoenlijke gevechten. Puntenverschillen weer groter maken, dat zou ook helpen

p1 20 pnt
p2 16 pnt
p3 12 pnt
p4 10 pnt
p5 8 pnt
p6 6 pnt
p7 4 pnt
p8 3 pnt
p9 2 pnt
p10 1 pnt

dan krijg je ook wat strijd achteraan en is het de moeite nog eens een poginkje te wagen. Nu verlies je maar twee punten, dus lekker erachter blijven cruisen...
denk niet dat het echt helpt :), dan krijg je helemaal geen inhaalacties meer voor p1 en ga zo maar door. 16punten weggooien voor een mislukte actie valt vast niet goed bij de teambaas :)
Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op ma 26 jun 2006 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Merijn
Über-Spammer

Commerciele belangen zijn gewoon veel te groot in de F1, evenals de aerodynamica...
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Laat je stem horen, het zal wel niet echt helpen, maar wie weet? :wink:

En voor hetzelfde geld win je een Acer-Ferrari laptop (ik hoef 'm iig niet :D )

FIA enquete

Het kost je een minuutje of 10.
Nu kun je je kritiek die je hier neerzet kwijt bij de FIA. (Y)
Tom
Moderator

laat die laptop maar komen :D
paulvanrooij
Contacteer:

Hier ja ;) :p

Niet dat de FIA er naar luistert volgens mij..maar ach..zo interessant is het voetbal niet, dus die enquete kon makkelijk ingevuld worden tussendoor :D
Gabri van der Veen
Über-Spammer

als je m nu in het chinees invult, krijg je dan bonuspunten :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
paulvanrooij
Contacteer:

als jij alles kan lezen wel ja ;) :p
Ow wacht..dat lijkt natuurlijk op Fries :p
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Dit weekend: de mooiste finishline ter wereld:

:bang: :bang: Indianapolis Brickyard :bang: :bang:

[img]http://www.travelplaces.co.uk/images/re ... ckyard.jpg[/img]
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

lopen die klinkertjes/stenen over de hele breedte van de baan? Zal lekker te keer gaan als je erover rijdt.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Die 'yard' van 'bricks' ( :p ) loopt bij mijn weten alleen nog maar in de pitstraat.

Wat die herrie betreft; kun je nagaan wat die mannen te verduren hadden toen er nog geen asfalt was. :lol: :lol: :lol:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Wat zal er dit weekend met Ralf gebeuren ???

Ralf en de vloek van Indianapolis
Maus

Gesloten