Sneeuw is leuk, vooral op de A2 met zijn 5 banen, nu rijdt gewoon iedereen in het midden............
Was wel bont toen er van de week een gek met een SEAT en winterbandjes iedereen voorbij kwam zetten over de meest linkse baan, daar waar ik dacht met 110 km/u redelijk aan de max te zitten.
Weg was redelijk schoon en begon net weer te sneeuwen, maar met winterbanden heb je daar kennelijk geen last van.
Net als vorige week in de mist, Skoda Superb met alle mogelijke mistlampen aan en toch stak hij me voorbij waar ik met 110 km/u toch ook weer aan de max zat.
Dus met mistlampen aan kan je dus makkelijk dik harder dan 110 km.
Zicht was overigens iets meer dan 100 meter.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit, je weet dus dat er mist is, je steekt immers je mistlampjes aan ( tevens niet toegestaan bij dat zicht ) en vervolgens ga je dik boven de toegestane snelheid rijden ( 120 km/u )....hoezo aanpassen aan de weersomstandigheden.
Net als die de lui met winterbanden, die rijden ook harder dan de omstandigheden toelaten.
Ze zorgen er dus zelf voor de ze elke voordeel van winterbanden teniet doen.
Ook deze lui rijden met winterbanden maar auto sneeuwvrij maken ho maar, ik snap het niet.............