maar waar blijft het mooie weer, ik heb zin om in Niftrik te BBQ'en

Hee ik kom ook zie ik?!Tom schreef:F.N.O. 18 April 2003
Waar: McD's Beuningen
Tijd: vanaf 20.00 uur
Wie:
Merijn - Clio Williams (misschien, broer jarig...) (neem je broer maar mee dan![]()
Tom - clio williams
Mr. zoo - clio 16V![]()
![]()
robclio16V schreef:Hee ik kom ook zie ik?!Tom schreef:F.N.O. 18 April 2003
Wie:
Merijn - Clio Williams (misschien, broer jarig...) (neem je broer maar mee dan![]()
Tom - clio williams
Mr. zoo - clio 16V![]()
![]()
![]()
Kun je meteen ff vragen voor mijn bumpertFrits schreef:goed nieuws vanavond.
vanaf woensdag ben ik weer mobiel.![]()
![]()
en om het te vieren is het eerste wat ik doe anderhalf uur rijden.![]()
gr. Frits
Dat is wel heel toevallig, Johan!Johan de clio man schreef:zo ik ben weer terug.
F.N.O. 18 April 2003
Wie:
Tom - clio williams
Mr. zoo - clio 16V![]()
![]()
Johan - clio 16v
heeft iemander aangedacht dat het volgende week "goede vrijdag" is??? maar waarschijnlijk kom ik wel. en heel misschien wel met mn zwager!!Merijn schreef:F.N.O. 18 April 2003
Wie:
Jan-Paul - 5 GTX (misschien)
Bart - 19 16v
Merijn - Clio Williams (misschien, broer jarig...)
Tom - Clio Williams
Jesper - Clio 16v Grand Prix
Rob - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Niels - Clio 16v
Paskie - Clio 16v
Frits - Clio 1.8 vast wel en misschien ook wel eens op tijd!
Haas - Clio S
Ik ben zo vrij geweest het lijstje zelf aan te vullen.
Is dat zo dat we dezelfde ideen hebben?? Ik weet ondertussen wel dat ik niet de enige ben met hetzelfde idee.~Haas~ schreef: Frits:we hebben we dezelfde ideeen he...jij met je ibiza lip...krijg er als het goed is volg week een, heb er een besteld bij een maat van me....
tuurlijk neem ik daar wel vrij voor, alleen niet elke keer...heb laatst ook al gezegd dat ik binnenkort weer een keer vrijneem om er de hele avond te zijn als het mooi weer is...Merijn schreef:Voor een LANparty neem je wel vrij en voor FNO niet? Sjezus... Het moet niet gekker worden, zeg!
Ik zit je maar te zieken...~Haas~ schreef:tuurlijk neem ik daar wel vrij voor, alleen niet elke keer...heb laatst ook al gezegd dat ik binnenkort weer een keer vrijneem om er de hele avond te zijn als het mooi weer is...
was voor mij de eerste keer....vond t best lachen, maar had jammergenoeg me eigen pc niet bij...Merijn schreef:Ik zit je maar te zieken...~Haas~ schreef:tuurlijk neem ik daar wel vrij voor, alleen niet elke keer...heb laatst ook al gezegd dat ik binnenkort weer een keer vrijneem om er de hele avond te zijn als het mooi weer is...Ik heb alleen persoonlijk een hele grote hekel aan LAN-parties...
dat is jammer maar er komt er wel een hoor.~Haas~ schreef:Frits: toevallig dat toen ik over een espacelip zat te denken, dat jepper er toen ook over begon en nu ik een ibizalip wil, staat er hetzelfde van jou op t forum, vandaar dat ik dat zei. Prijs is 25 euro...nooit gebruikt, is mooi dacht ik. Hij heeft er maar een, anders had ik er ook een voor jou geregeld...
cool idee, alleen als ik kom ben ik wel heel laat. want hoe lang is het rijden voor jou naar de FNO? en ik mag dan nog een half uurtje.Merijn schreef:Heren,
Wat denken jullie ervan als we volgende week vrijdag, 25 april, een housewarming party bij mij thuis doen? RTC only, natuurlijk... Gewoon hangen, zuipen (ook non-alcoholische dranken), roken voor degenen die daar zin in hebben (gras toegestaan), beetje PS2'en, TV kijken, muziekske aan...
Wat denken jullie ervan?