Das pas fijn!

Zeg dat alleen NOOIT tegen ze, want dan kan je nog beter 10x verkeerd rijdenSteven (Fiets) schreef:Hey zeiksnor, wees blij dat je meemag
Oja ik ga ook maar eens op zoek naar een bijrijder die kan kaartlezen (vrees dat de vrouwen afvallen)
Ik wil wel kaartlezen...Steven (Fiets) schreef:Hey zeiksnor, wees blij dat je meemag
Oja ik ga ook maar eens op zoek naar een bijrijder die kan kaartlezen (vrees dat de vrouwen afvallen)
Haha ik weet het, ik heb het al eens meegemaakt.oxje schreef:Zeg dat alleen NOOIT tegen ze, want dan kan je nog beter 10x verkeerd rijdenSteven (Fiets) schreef:Hey zeiksnor, wees blij dat je meemag
Ik verkoop navigatiesystemen op mijn werk ideaal voor als je je vriendin wil houweSteven (Fiets) schreef:Hey zeiksnor, wees blij dat je meemag
ik heb helemaal geen snor en als ik er een had zou ik er al helemaal nie op laten zeiken
![]()
![]()
Wat ik wel weer tegenstrijdig vind bij die dingen is dat het meestal een vrouwenstem is die de weg wijstHooliead schreef:Ik verkoop navigatiesystemen op mijn werk ideaal voor als je je vriendin wil houweSteven (Fiets) schreef:Hey zeiksnor, wees blij dat je meemag
ik heb helemaal geen snor en als ik er een had zou ik er al helemaal nie op laten zeiken
![]()
![]()
. Kijk eens schat wat ik heb gekocht, kun jij voortaan ook van de mooie omgeving genieten als we aan het rijden zijn.
ik hoor net van me informant dat de info morgen komtjochem de haas schreef:jajaja onze ray zit er boven op !!!!