YO!
Zullen we ook iets afspreken ivm het heenn rijden of rijden we gewoon allemaal appart?
met een paar heen blazen lijkt mij leuker
En als er veel mensen via drachten rijden kunnen die ook lekker mee rijden!!! ff een stukkie binnendoor enzo... The Scenic tour
Ik neem wel ff plastic bekers mee (en een infuus ivm Turbo Arie's need for coffee
)
lijkt me wel handig!
MzzL!
Zullen we ook iets afspreken ivm het heenn rijden of rijden we gewoon allemaal appart?
met een paar heen blazen lijkt mij leuker

En als er veel mensen via drachten rijden kunnen die ook lekker mee rijden!!! ff een stukkie binnendoor enzo... The Scenic tour
Ik neem wel ff plastic bekers mee (en een infuus ivm Turbo Arie's need for coffee

lijkt me wel handig!
MzzL!
-
- Contacteer:
He die Marius, ben ook weer thuis. Zal de digi foto's even op een site plakken, vanavond wel klaar. Was reuze gezellig! 

-
- Contacteer:

De foto's staan er vanavond op!

HolA!
Ook al weer thuis.... Was hartstikke lachuh vanmiddag!!
Alleen minder leuk was een bijna fikkend restant van een hitteschild onder de motorkap
heb ik weer iets te doen vannavond! en ik denk dat ik ook al weet waarom m'n auto zo lekker blauw rookt.. ik heb namelijk vorige week de olie ververst en ik denk dat ik er ietsjes te veel olie in heb gegooid (net een 2.5 mm boven de max op de peilstok) dus er zal (hoop ik) wel ergens te veel druk op een keringkje staan. ik had de hele week rustig gereden vandaar dat ik er nu pas achter kom..
Cyko ik kom dat olie ververs gereedschap wel weer ff lenen
laat ik er ff een beetje olie uitlopen, kan ik tenminste weer lekker blazen.......... misschien is er nu ook wel al genoeg olie opgefikt... ik zal vannavond ff checken!
MzzL
Ook al weer thuis.... Was hartstikke lachuh vanmiddag!!
Alleen minder leuk was een bijna fikkend restant van een hitteschild onder de motorkap

Cyko ik kom dat olie ververs gereedschap wel weer ff lenen

MzzL
tsja thnX... ik vind het zelf eerlijk gezegt niet zo heel erg (wel een beetje natuurlijk) omdat ik toch al een ander motorblok wil kopen, en als het wel de turbo is die zo rookt moet ik die ook maar gewoon nieuw kopen.... we zien wel wat er achterweg komt! als ie straks toch kapot gaat dan maar naar de bank voor wat xtra poen (heb nu namelijk nog niet genoeg centjes gespaart:sad: )
Het was wel lachen vandaag. Ik zal straks even de koelslang proberen te maken. Ook probeer ik de ventilatoren via een schakelaar te schakelen. Marius zodra de foto`s ontwikkeld zijn dan zal ik de foto op het forem plaatsen.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
10 GT's en een R19!
EN op het allerlaatste moment trouwens ook nog een CLio Williams.
Ben al ff bezig geweest met de foto's, maar moet flink schiften, of het worden allemaal kleine fotootjes....
Enne, mijn nek is verbrand............

Ben al ff bezig geweest met de foto's, maar moet flink schiften, of het worden allemaal kleine fotootjes....
Enne, mijn nek is verbrand............

Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op zo 24 jun 2001 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Het was weer hartstikke leuk!! Net effe mijn filmpie gezien ziet er leuk uit vooral het laatste sprintje tegen Zjorz bij het stoplicht, klinkt heel leuk op de video die piepende banden. Alleen wat minder dat het hitteschild van Zjorz in de fik stond 

Laatst gewijzigd door Job-turbo op zo 24 jun 2001 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op zo 24 jun 2001 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie foto's, mooi weer, erg leuke middag zo door de rimboe scheuren, slalommen om fietsende bejaarden, lekkker lullen over GTT-tjes, en vooral die Ibiza Cupra die het erg moeilijk had tot 200 km p/u (zijn geen foto's van dus...???}.

Leuke foto's!! Ik kan die film jammer genoeg niet op internet zetten maar Blasto had volgens mij een digitale videocamera mischien dat hij het kan regelen. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar toch???? Zelfs me vriendin wil dan mee! het is een wonder!! 

-
- Contacteer:
Ja dit doen we zeker weer eens
Dan zal ik ook voor wat meer close-ups van de GT's zorgen, wel zo leuk
Maar er waren nog een paar met een digi-camera, maakt iemand daar ook een 'verzamelsite' van met de mooiste foto's?

Het was idd supergezellig !! thanx guys.. we hebben er samen een leuke dag van gemaakt.
En mijn nek is ook wreed verbrand... maar dat geeft nie
Ik ben nu de foto's aan het uitlezen uit me camera, en zal kijken of ik de video binnenkort ook online kan krijgen, heb ongeveer 15 minuten op de band staan.
Wreed gezellig mannen ! doen we zeker nog een keer !!
En mijn nek is ook wreed verbrand... maar dat geeft nie

Ik ben nu de foto's aan het uitlezen uit me camera, en zal kijken of ik de video binnenkort ook online kan krijgen, heb ongeveer 15 minuten op de band staan.
Wreed gezellig mannen ! doen we zeker nog een keer !!
Daar kunnen we de vriendinnen toch ook voor gebruiken 

-
- Contacteer:

Die clio hebben wij helaas gemist... die kwam zeker vlak nadat het 2e zwikkie mensen huiswaards reed?