Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Marius

Nou ik heb al 2 groninger koeken in de kofferbak liggen, dus dan is het compleet.
Zj*rZ

YO!

Zullen we ook iets afspreken ivm het heenn rijden of rijden we gewoon allemaal appart?
met een paar heen blazen lijkt mij leuker :smile:
En als er veel mensen via drachten rijden kunnen die ook lekker mee rijden!!! ff een stukkie binnendoor enzo... The Scenic tour:smile:

Ik neem wel ff plastic bekers mee (en een infuus ivm Turbo Arie's need for coffee :smile: )
lijkt me wel handig!

MzzL!
Marius

hehe weer thuis. Was reuze gezellig!

Ik hoop dat de mensen met de digicams zin hebben om snel de foto's online te zetten, ben zeer benieuwd!
Laatst gewijzigd door Marius op zo 24 jun 2001 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

He die Marius, ben ook weer thuis. Zal de digi foto's even op een site plakken, vanavond wel klaar. Was reuze gezellig! :smile:
Marius

kMoet nog wat grind uit de wielkasten halen :wink:

zou kicken zijn als die foto's vanavond al online zijn!
Laatst gewijzigd door Marius op zo 24 jun 2001 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

:smile: Ja, dat was een stukje 'teknieque Mike' :lol:

De foto's staan er vanavond op! :smile:
Marius

Catrinus heeft geloof ik nog een foto op de snelweg geprobeerd te maken, al rijdend en sturend... daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Zj*rZ

HolA!

Ook al weer thuis.... Was hartstikke lachuh vanmiddag!!:smile:
Alleen minder leuk was een bijna fikkend restant van een hitteschild onder de motorkap :smile: heb ik weer iets te doen vannavond! en ik denk dat ik ook al weet waarom m'n auto zo lekker blauw rookt.. ik heb namelijk vorige week de olie ververst en ik denk dat ik er ietsjes te veel olie in heb gegooid (net een 2.5 mm boven de max op de peilstok) dus er zal (hoop ik) wel ergens te veel druk op een keringkje staan. ik had de hele week rustig gereden vandaar dat ik er nu pas achter kom..
Cyko ik kom dat olie ververs gereedschap wel weer ff lenen :smile: laat ik er ff een beetje olie uitlopen, kan ik tenminste weer lekker blazen.......... misschien is er nu ook wel al genoeg olie opgefikt... ik zal vannavond ff checken!

MzzL
Marius

oh dat zou mooi zijn als het dat was. We maakten ons al behoorlijk zorgen.
Zj*rZ

tsja thnX... ik vind het zelf eerlijk gezegt niet zo heel erg (wel een beetje natuurlijk) omdat ik toch al een ander motorblok wil kopen, en als het wel de turbo is die zo rookt moet ik die ook maar gewoon nieuw kopen.... we zien wel wat er achterweg komt! als ie straks toch kapot gaat dan maar naar de bank voor wat xtra poen (heb nu namelijk nog niet genoeg centjes gespaart:sad: )
Marius

Die olie is trouwens niet het enige wat verbrand is. Mijn nek ook geloof ik... damm
Zj*rZ

das mooi shit! ff aftersun ofzo er op smeren!! dat wil wel eens helpen....
Marius

Op zich zijn die meetings daar ook wel goed voor , kom ik eens buiten hahahaahha
Zj*rZ

tsja hetzelfde hier! :smile: anders zit ik op me reet voor de pc of sta ik in de schuur te prutsen! maar ik ben voor me werk gelukkig wel redelijk veel outdoor!
Maar die meetings zijn wel lachuh!! moeten we vaker doen...
Marius

Ja. We kunnen de volgende keer misschien iets doen met een georganiseerd stuk rijden. Dat iedereen ook weet welke weg we rijden enzo, want zo in een clubje achter elkaar aan jagen is echt kicken!
catrinus

Het was wel lachen vandaag. Ik zal straks even de koelslang proberen te maken. Ook probeer ik de ventilatoren via een schakelaar te schakelen. Marius zodra de foto`s ontwikkeld zijn dan zal ik de foto op het forem plaatsen.
There will be plenty of time to rest when your dead
Marius

Heb je die nog genomen vanuit de auto ? Ik dacht eigenlijk dat je zat te geinen. Zou heel tof zijn als die goed gelukt is!
catrinus

Ik hoop het ook. Ik had eigenlijk het raam moeten open doen maar hopelijk is het zo ook gelukt.
Arjen

Het was absoluut gaaf in Marum. Voor herhaling vatbaar. Zal ook zo snel mogelijk een paar foto's op het net zetten. Wat een dag: mooi weer en 10 gt's bijelkaar !!!!

Tot de volgende keer maar weer.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

10 GT's en een R19! :wink: EN op het allerlaatste moment trouwens ook nog een CLio Williams.
Ben al ff bezig geweest met de foto's, maar moet flink schiften, of het worden allemaal kleine fotootjes....
Enne, mijn nek is verbrand............ :sad:
:lol:
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op zo 24 jun 2001 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Job-turbo
Contacteer:

Het was weer hartstikke leuk!! Net effe mijn filmpie gezien ziet er leuk uit vooral het laatste sprintje tegen Zjorz bij het stoplicht, klinkt heel leuk op de video die piepende banden. Alleen wat minder dat het hitteschild van Zjorz in de fik stond :sad:
Laatst gewijzigd door Job-turbo op zo 24 jun 2001 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Marius

He tof kun je die film ook ergens downloadbaar zetten ?
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op zo 24 jun 2001 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Marius

Haha de koek staat er ook op ! cool !
catrinus

Ha ik zie mijzelf ook op de foto`s. Ook mijn auto toen we stil stonden in bakkeveen. B.T.W. mijn koelslang is al gerepareerd :smile:
R-win

Mooie foto's, mooi weer, erg leuke middag zo door de rimboe scheuren, slalommen om fietsende bejaarden, lekkker lullen over GTT-tjes, en vooral die Ibiza Cupra die het erg moeilijk had tot 200 km p/u (zijn geen foto's van dus...???}.:grin:
Job-turbo
Contacteer:

Leuke foto's!! Ik kan die film jammer genoeg niet op internet zetten maar Blasto had volgens mij een digitale videocamera mischien dat hij het kan regelen. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar toch???? Zelfs me vriendin wil dan mee! het is een wonder!! :lol:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Ja dit doen we zeker weer eens :smile:Dan zal ik ook voor wat meer close-ups van de GT's zorgen, wel zo leuk :smile: Maar er waren nog een paar met een digi-camera, maakt iemand daar ook een 'verzamelsite' van met de mooiste foto's?
Anonymous

Het was idd supergezellig !! thanx guys.. we hebben er samen een leuke dag van gemaakt.
En mijn nek is ook wreed verbrand... maar dat geeft nie :smile:
Ik ben nu de foto's aan het uitlezen uit me camera, en zal kijken of ik de video binnenkort ook online kan krijgen, heb ongeveer 15 minuten op de band staan.

Wreed gezellig mannen ! doen we zeker nog een keer !!
Marius

Als iedereen dan ook opa & oma meeneemt dan kunnen we die op de parkeerplaats zetten voor een slalomwedstrijd ! :wink:
Job-turbo
Contacteer:

Daar kunnen we de vriendinnen toch ook voor gebruiken :lol:
Marius

Ja ook goed ! hahahahhaaa
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

:lol:
Anonymous

MR TX, hoe heb je zo snel een html gemaakt met tumbnails?? dat wil ik ook !
Anonymous

Die clio hebben wij helaas gemist... die kwam zeker vlak nadat het 2e zwikkie mensen huiswaards reed?
Plaats reactie