Turbotalk...

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Job-turbo
Contacteer:

GerryTT schreef:Nee,alles word aangepast om de maximale druk van 1,7bar >-) te kunnen overleven. Word echt een kanonnetje :D

Het gaat me er niet om met hoeveel druk je gaat rijden :s Iedereen hier geilt op druk lijkt het :wink: Gaat toch om de uiteindelijke berijdbaarheid en het vermogen die je haalt. Ik had deze turbo ook. Turbo kwam veel te laat in (3500/4000 toeren) en bleef daarna op contstante druk tot 7000 toeren. Heb ik liever een turbo die eerder begint en desnoods iets afzakt bij de 6000/7000 toeren... Heb mijn turbo nu aanlaten passen maar heb hem nog niet op de testbank gehad met die turbo.
GerryTT

Als het goed is heb deze turbo een T2 turbine huis dus spint ie net zo snel op als een originele en een T25 compressor huis. Maar idd het is wel de bedoeling om er normaal mee te kunnen rijden dus eerst 1,3bar en met de verdere aanpassingen zal dat al ontzettend snel gaan (Y)
pierre

en wat doe je met je remmen ? grotere schijven ?
GerryTT

Tom
Moderator
Car: MB

leuke klauwtjes. hoe groot zijn die schijven?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GerryTT

285mm met vierpots remklauwen en Mintex remblokken. Hoop dat dat voldoende is om hem snel tot stoppen te dwingen :)
Tom
Moderator
Car: MB

mooi maatje ja. Ik hoop wel voor je dat min. 15" velgen hebt :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GerryTT

Heb er originele Clio RS velgen opliggen(zie gallery foto) waarvan er 3 aan lopen in de wielkassen. Beide voor bij maximale sturen en links achter maar dat komt omdat ik graag hard door een boch ga >-) denk want als ie stilstaat kan ik er net een vinger tussen krijgen. Hoop dat als ik achter een veerpootbrug plaats dat probleem ook opgelost is
Plaats reactie