Jullie kennen zandvoort allemaal best goed, ik ken de hele baan alleen maar vanaf de Simulator.
Nu schijnt deze baan gelaserscanned te zijn, dus elk hobbeltje moet kloppen. Hier is een filmpje van een Jetta TDI over Zandvoort (qua snelheid vergelijkbaar met de 19 16 kleppers denk ik).
Naja, kijk en vergelijk. Ik vind de baan in Iracing toch wel heel serieus goed inderdaad . wel jammer dat er een dergelijk abbonement voor nodig is om het te spelen wat gewoon niet echt uit kan voor die ene keer dat ik net voor avondeten nog even een paar rondjes wil knallen.
Jochem de Haas schreef:Ik heb geen dagenbudget meer ...............
Haas, het is op zondag.......
ff een aanpassing gedaan ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik probeer er om half 10 te zijn ivm sessie's halen, waarschijnlijk ga ik rond een uur of 13:00 er weer vandoor en dan heb ik geen zin om met een paar sessie's van half 4 opgescheept te zitten, die dingen zijn tegenwoordig verrekte snel uitverkocht..
De 19 16V staat in ieder geval klaar en met volle tank in de schuur, die pik ik rond 08:00 op en dan moet ik 9:30 wel redden.
Ik probeer er om half 10 te zijn ivm sessie's halen, waarschijnlijk ga ik rond een uur of 13:00 er weer vandoor en dan heb ik geen zin om met een paar sessie's van half 4 opgescheept te zitten, die dingen zijn tegenwoordig verrekte snel uitverkocht..
De 19 16V staat in ieder geval klaar en met volle tank in de schuur, die pik ik rond 08:00 op en dan moet ik 9:30 wel redden.
Ivo en ik zijn er ook rond die tijd
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Heb vandaag nog even de Clio in de werkplaats neergezet, en er schijnt nu automaatbakolie in mn bak te zitten....
Verder eigenlijk weinig gedaan na het ringweekend....
Laatst gewijzigd door Ivo op za 30 okt 2010 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.