Jawel, kiek mér get beter op de velgrendjMerijn schreef:Volgens mij zijn dat helemaal geen OZ wielen...

Jawel, kiek mér get beter op de velgrendjMerijn schreef:Volgens mij zijn dat helemaal geen OZ wielen...
zit die centrale moer wel goed vast hij zit maar net op de astapPetertje5 schreef:en heb vandaag dan eindelijk mijn achterschijven erop gemonteerd, was een aardige klus, en ben nog niet helemaal klaar aan 1 kant, maar hier alvast de foto's
de oude trommel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... rommel.JPG[/img]
dan zonder trommel
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... l_eraf.JPG[/img]
het verschil tussen de oude bout, en de nieuwe waarmee de adapter plaat vast zit![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... e_bout.JPG[/img]
de adapterplaat
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... t_erop.JPG[/img]
de zuiger erop
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... r_erop.JPG[/img]
schijf erop![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... f_erop.JPG[/img]
klauw erop
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... w_erop.JPG[/img]
und VOILA! het resultaat
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ultaat.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... taat_2.JPG[/img]
ben blij dat het er eindelijk opzitga zo de andere kant nog ff afmaken en ontluchten en dan maar eens kijken wat die doet
net genoeg?? zijn dat de orginele twingo astappen ofzo?Petertje5 schreef:ja die zit er goed op net genoeg
is zo`n zelfborgendemoer met kunstofborgringetje aan het einde erin, maarja die horen wel een stuk verder over de draad te zitten.Xabre schreef:zit er geen borging op die moer/as, peugeot heeft dat wel, zo'n inkeeping erin
ja dat zijn de orginele astappen, en waarom minder veilig? hij zit er echt wel muurvast op hoor, anders zou ik er niet meeDanny van Duren schreef:net genoeg?? zijn dat de orginele twingo astappen ofzo?Petertje5 schreef:ja die zit er goed op net genoeg
ik zou me zo iig minder veilig voelen dan bij de orginele remmen van de twingo
jep die kon ik gewoon iets verbuigen, alleen het ontluchten gaat nu een beetje kloten, want hij blijft sponsig, en er zitDe remkabels gewoon de oude kunnen gebruiken?
Netjes Peter!
Hoop de mijne snel ook zo te doen![]()
dank u dank uGoed bezig Peter.
ontlucht je met twee man?Petertje5 schreef:kutzooi, krijg de remmen maar niet goed ontlucht, elke keer is het rempedaal zwaar sponsig en remt ie voor geen meter
![]()
morgen maar ff langs mr renault om hem daar volledig door te pompen..
ja had met 2 man ontlucht, elke kant tot 2 keer toe, maar blijft ergens lucht zitten..Abel schreef:ontlucht je met twee man?Petertje5 schreef:kutzooi, krijg de remmen maar niet goed ontlucht, elke keer is het rempedaal zwaar sponsig en remt ie voor geen meter
![]()
morgen maar ff langs mr renault om hem daar volledig door te pompen..
ik heb alles van een clio, en die astappen zitten standaard onder een twingo, maar is het bij de couepe niet makkelijker gewoon een complete brig van een 16v over te zetten?Ziet er mooi uit ja![]()
waar heb jij die astappen en klauwen weg dan????
wil het zelfde doen met mijn coupe (waar ook van die lelijke trommels op zitten)
Ja maar vind die maar eens zit al een paar weken te kijken maar das nog niet zo makkelijkPetertje5 schreef:ik heb alles van een clio, en die astappen zitten standaard onder een twingo, maar is het bij de couepe niet makkelijker gewoon een complete brig van een 16v over te zetten?Ziet er mooi uit ja![]()
waar heb jij die astappen en klauwen weg dan????
wil het zelfde doen met mijn coupe (waar ook van die lelijke trommels op zitten)
kben al wat slopen af geweest maar daar staan allemaal coupe'tjes met trommels, maar de zoektocht gaat gewoon doorPetertje5 schreef:sloop?