Nieuwendijk??Arno17 schreef:Doe ik ook nog even navraag bij de plaatselijke dealer hier wanneer zij hem denken in huis te hebben.

Stelletje lapzwansen
WouterW, verklaar je eens nader, hoe vaak ben je daar geweest en wat is precies de ervaring waar het mis is gegaan.WouterW schreef:Nieuwendijk??Arno17 schreef:Doe ik ook nog even navraag bij de plaatselijke dealer hier wanneer zij hem denken in huis te hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje lapzwansen
Mn pa heeft dr al een aantal bedrijfswagens gekocht maar op het moment dat iets onder de garantie valt dan willen ze hem niet helpen, gaat hij met die auto naar de dealer in Hillegom (bierman) dan willen ze em daar wel helpen en lossen ze het op onder de garantie.Arno17 schreef:WouterW, verklaar je eens nader, hoe vaak ben je daar geweest en wat is precies de ervaring waar het mis is gegaan.WouterW schreef:Nieuwendijk??Arno17 schreef:Doe ik ook nog even navraag bij de plaatselijke dealer hier wanneer zij hem denken in huis te hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje lapzwansen
Ik zit al sinds ik Renault rijdt bij deze garage/dealer maar kan niet bevestigen waar jij zo om moet lachen.
Dus kom een voor de draad ermee, misschien hebben sommige mensen er iets aan.
En zijn de originele GT velgen nu te koop? Dan kunnen die onder mijn Twingo II http://www.renaultforum.nl/Forum/viewtopic.php?t=3169AnthonyR schreef:Paar foto's dan![]()
Ik heb ze gister zien liggen, GT wielen in het witproza schreef:En zijn de originele GT velgen nu te koop? Dan kunnen die onder mijn Twingo II http://www.renaultforum.nl/Forum/viewtopic.php?t=3169AnthonyR schreef:Paar foto's dan![]()
Mooi karretje en veel plezier ervan, eind van het jaar wil ik wel een sprintje met je doen.Andy schreef:[img]http://i149.photobucket.com/albums/s47/ ... G_0154.jpg[/img]
Dit is sinds verleden week de mijne:) rijd erg lekker. en trekt snel op
Er staat nu een rood exemplaar met dezelfde wielen.Mickael schreef:Nou als het goed is gaat de GT vandaag of morgen besteld worden![]()
Ik heb besloten geen ESP te doen, had ook nog ff een proefrrit in een C2 VTS gedaan waar het op zat en ik vond het irritant!! (C2 is sneller, maar de stoelen vond ik te hard...).
De GT zal 3 cm verlaagd worden en er gaat een andere banden maat onder. Ohja en het is uiteindelijk een zwarte geworden (vond de vrouw mooier)
Levertijd is alleen +/- 3 maandenDus het gaat nog ff duren eer ik hem heb.....
De blauwe GT die AnthonyR heeft gepost hierboven heb ik verlaagd gezien, alleen deze was dus al verkocht en stond toen ik terug ging al niet meer binnen, dus heb ik geen foto kunnen maken.
In die rode heb ik proef gereden.AnthonyR schreef:Er staat nu een rood exemplaar met dezelfde wielen.Mickael schreef:Nou als het goed is gaat de GT vandaag of morgen besteld worden![]()
Ik heb besloten geen ESP te doen, had ook nog ff een proefrrit in een C2 VTS gedaan waar het op zat en ik vond het irritant!! (C2 is sneller, maar de stoelen vond ik te hard...).
De GT zal 3 cm verlaagd worden en er gaat een andere banden maat onder. Ohja en het is uiteindelijk een zwarte geworden (vond de vrouw mooier)
Levertijd is alleen +/- 3 maandenDus het gaat nog ff duren eer ik hem heb.....
De blauwe GT die AnthonyR heeft gepost hierboven heb ik verlaagd gezien, alleen deze was dus al verkocht en stond toen ik terug ging al niet meer binnen, dus heb ik geen foto kunnen maken.
Hangt er vanaf hoe je het wil aansluiten...Andy schreef:Even een vraagje, kan je een woofer aansluiten op de uitbreiding radio van de GT versie.. bij de renault wisten ze het niet helemaal zeker?