Maar dan heb je het goede tussen 2 werelden! En je houdt je leer en je hebt een kooi! Mooi kleurtje erop en klaar

PMPaul1916v schreef:nope, voor t dash langs, scheelt hoop zaagwerkRonald1916V schreef:Past dat ja langs de achterbank ? gaat dat ding door het dashboard heen trouwens ? ik heb het niet zo met die buizen voor 't dash langs aangezien ik met m'n 1.90 nu al niet zo makkelijk de auto uit komPaul1916v schreef:mijn rolkooi kan je t kruis ook uit laten, dan zou ie langs je achterbank moeten passen?bank eruit en kruis erin bij circuitrijden
stoel naar achteren en je kan best instappen hoor
(als je heel snel bent kan je t nog proberen)
Het zat me al niet lekker en als ik wist dat ze er zo erg aan toe waren was ik niet eens met de 16V gegaanMartijn schreef:Wel zo plezierig dat je nu met een gerust gevoel naar het zuiden kan!
Inrijden ? sinds wanneer moeten die dingen inlopen ? heb 'm gisteren even een kwartiertje verhoogd toerental laten draaien op de brug terwijl ik 'm aan het afbouwen was.. daarna heb ik 'm nog wel een paar keer open getrokken.. is bij mij eigenlijk nooit fout gegaan na het vervangen van de lagers-PAZ- schreef:Lekker bezig geweest daar![]()
Lagers hadden een volgas toertocht en wat mishandeling op de ring waarschijnlijk ook wel niet meer overleefd. Nu effe inrijden en kan je volgende week vlammen
De meningen zijn daarover nogal verdeeld inderdaad, zo beweren mensen ook dat het kan om een nieuw opgebouwde motor direct vol open te rammen, en daar ben ik dan weer geen voorstander van-PAZ- schreef:Als ik nieuwe nieuwe lagers in blok steek doe ik de eerste 100 tot 500 km toch altijd effe rustig aan. Niet volbelasten en niet al te veel toeren maken.
Maar als gelijk knallen ook goed blijkt te gaan, go for it!![]()
Uiteraard, zat eigenlijk nog een beetje op een reactie van jou te wachtenBart V schreef:Heb je er ook nieuwe bouten in gezet?
De blokken slijten vooral enorm snel, en da's zo zonde van je peperdure ferodo's. Verder hebben de groeven imho totaal geen meerwaarde. Boringen valt nog over te discusserenSteven schreef:Ja omdat remblokken het verschil maken, schijven voegen daar geen zak aan toe. Ja geboord en gegroefd ventileerd/voert troep af misschien iets beter, maar ze scheuren uiteindelijk veel sneller met echt lomp gebruik.
En had jij het niet over fading met je standaard meuk?
Omdat ik eerder zo'n set schijven heb gehad en ik ze gewoon erg fijn vond remmen, heb een setje schijven volledig op geremd en zijn ook regelmatig op Zandvoort getest, heb hier zelf nooit problemen mee gehad en ze bevielen gewoon goed, vandaar mijn keuze voor de Sparco schijven met Ferodo DS2500'sBart V schreef:Waarom "sparco" remschijven? OEM schijven van de RS zijn al hooggekoold, en voldoen prima.
Hallo Jacques,jacques schreef:Ronald,
neem je nu ook zo'n koelwaterleiding als Xabre, nu de tussenkoeler eruit gaat?