Nog niet, maar daar ben ik niet zo bang meer voor.Paul1916v schreef:Zeker
Nu hopen dat ze de auto's goedkeuren..of is dat al gebeurd?
European Tuning Show, wie gaat de RTC presenteren?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Hoezo? goed 'gesprek' gehad met die meid?

Goed, stickers is geen probleem.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb al een ring weet je nogPaul1916v schreef:Hoezo? goed 'gesprek' gehad met die meid?![]()

Nee, de auto's zijn gewoon goed en we zijn de grootste renault club in NL.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als we 5 setjes hebben is het goed. en anders meld ik meRiël schreef:Goed, stickers is geen probleem.
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: GTT
die van mij daar moet ik nog op wachten ben alleen bang dat ie tussen al dat jappen bakken enz. niet veel kans zal makenLex schreef:Nog niet, maar daar ben ik niet zo bang meer voor.Paul1916v schreef:Zeker
Nu hopen dat ze de auto's goedkeuren..of is dat al gebeurd?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb nog een nieuwe reno vlag zal ik wel mee nemen....
Ik kan wel wat spullen van de RMC meenemen, maar denk niet dat dat de bedoeling is 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Al het reno gerelateerd is of op jouw auto slaat , ( zonder rmc merkjes
) waarom niet, denk ik
Misschien is het wel een idee om een paar flyers voor de openingsmeeting op te hangen/ te verdelen. Dit zijn wel de shows waar een groot aantal mensen komt opdagen.jochem de haas schreef:Zijn er nog spullen nodig voor de stand .....ivb aankleding oid ?
Zeer goede tip, daar kan snel iets voor in elkaar gestoken worden.marcel16v schreef:Misschien is het wel een idee om een paar flyers voor de openingsmeeting op te hangen/ te verdelen. Dit zijn wel de shows waar een groot aantal mensen komt opdagen.jochem de haas schreef:Zijn er nog spullen nodig voor de stand .....ivb aankleding oid ?
Met betrekking tot afzet paaltje met lint, is dat al daar of moeten we daar zelf voor zorgen. En is het niet mogelijk om een mooie stellage inelkaar tezetten over de auto's heen met wat mooie verlichting? Hebben we trouwens stroom?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zal het navragen of er stroom is, hoe groot de plek is en van die afzet paaltjes.
Als de foto's van vorig jaar bekijk staan er linten omheen
Ik heb ook al een beetje over een indeling nazitten denken.
Ieder streepke is een auto
\ /
.|
/ \
als we een beetje vierkante plek hebben. Kunnen we het zo neerzetten maar dan wat ruimer uit elkaar.
(ps dit recht opstaande streepje moet in het midden, maar dat lukt op
een of andere manier niet)
Als de foto's van vorig jaar bekijk staan er linten omheen

Ik heb ook al een beetje over een indeling nazitten denken.
Ieder streepke is een auto
\ /
.|
/ \
als we een beetje vierkante plek hebben. Kunnen we het zo neerzetten maar dan wat ruimer uit elkaar.

(ps dit recht opstaande streepje moet in het midden, maar dat lukt op
een of andere manier niet)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja zoiets
1 auto in het midden en de andere 4 er omheen met de kont naar de middelste auto toe
Daar tussen in wat vlaggen op de grond. Dan een lijstje met Specs geplastificeerd op de voorruit.

1 auto in het midden en de andere 4 er omheen met de kont naar de middelste auto toe

Daar tussen in wat vlaggen op de grond. Dan een lijstje met Specs geplastificeerd op de voorruit.
Hopsa, CHECK 
Klinkt goed lex.

Klinkt goed lex.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De meeting coordinator laat maar weining van zich horen hier
De volgende regelen we samen hoor Jacco. Mag jij de selectie doen, als mijn GT er maar in komt

De volgende regelen we samen hoor Jacco. Mag jij de selectie doen, als mijn GT er maar in komt
Lex schreef:De meeting coordinator laat maar weining van zich horen hier![]()

Moet dat dan?

Het gaat toch prima zo?

Sorry Lex, maar ik heb die contacten niet

En ik heb je hulp aangeboden, dus niet lullen

Jouw GT? Ik zal er es over nadenken

Volgende gaan we zeker samen doen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
nogmaals,vet dat dit zo snel en goed geregeld wordt!
wat betreft die afzetlintpaaltjes dingskes. Heeft er niemand contacten voor van die paaltjes waar je elastiek uittrekt met zo'n sluiting? bij race teams hebben ze die vaak... Zal hier eens ff snel rondvragen, bij equipe verschuur hebben ze die wel, maar ja, daar ken ik niemand (meer)
wat betreft die afzetlintpaaltjes dingskes. Heeft er niemand contacten voor van die paaltjes waar je elastiek uittrekt met zo'n sluiting? bij race teams hebben ze die vaak... Zal hier eens ff snel rondvragen, bij equipe verschuur hebben ze die wel, maar ja, daar ken ik niemand (meer)

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Even afwachten of die er al staan of niet idd, en anders ergens vandaan halen ja.. 

Wil je daar nog eens voor informeren lex?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik wacht even maandag Sanne af, dan geef ik der weer een vragenvuurRiël schreef:Wil je daar nog eens voor informeren lex?

Stroom, grootte v/d plek, afzetting, nog iets anders?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Euh mooie stand-dames.....leveren ze die ook ? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die komen er vanzelf op af, Haas.jochem de haas schreef:Euh mooie stand-dames.....leveren ze die ook ?
Is het misschien een idee om de een paar auto's op van die oprijblokken te rijden met de achterzijde?
En is er iemand die in de verkoop werkt bij een dealer/autobedrijf die misschien voor dat weekend van die prijskaart houders/bordjes/standaarts kan regelen?
Ik heb een setje van die oprijdbokjes. Die mogen jullie wel lenen voor een weekend (als er interesse voor isLex schreef:Die komen er vanzelf op af, Haas.jochem de haas schreef:Euh mooie stand-dames.....leveren ze die ook ?
Is het misschien een idee om de een paar auto's op van die oprijblokken te rijden met de achterzijde?
En is er iemand die in de verkoop werkt bij een dealer/autobedrijf die misschien voor dat weekend van die prijskaart houders/bordjes/standaarts kan regelen?
net als vroeger op automaxx hè roy 

Immer wieder die verdammte Holländer
ik heb er ook nog staan, maar denk dat die wat hoog zijn, zo'n kleine 20cm.. Ik kwam er met mijn oude clio niet tegenop, en als ik de auto's hier zo zie.. dan ook niemand..
EDIT: lekker nuttige post dus
EDIT: lekker nuttige post dus

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dank je, Roy
Zouden de 5 eigenaren willen meedenk over een stand indeling?
Ik zat te denken aan 4 auto's op de hoeken en 1 in het midden. Dan de auto's van Frits en Rob kruislings tegenover elkaar en de auto van Jochem in het midden en dan met zijn achterwielen op van die oprijbokken. En bij ieder auto een standaardtje naast de auto met een spec-lijstje er op.

Zouden de 5 eigenaren willen meedenk over een stand indeling?
Ik zat te denken aan 4 auto's op de hoeken en 1 in het midden. Dan de auto's van Frits en Rob kruislings tegenover elkaar en de auto van Jochem in het midden en dan met zijn achterwielen op van die oprijbokken. En bij ieder auto een standaardtje naast de auto met een spec-lijstje er op.
kan chris die niet wat regelen van de dealert? van die autoinfostandaards 
anders wil ik hier ook nog wel ff vragen hoor, moet er woensdag toch heen. 5 stuks?

anders wil ik hier ook nog wel ff vragen hoor, moet er woensdag toch heen. 5 stuks?