Xabre schreef:neem maar die goodyear ultra slip die heb ik er ook onder gehad, goed bandje in de regen

Xabre schreef:neem maar die goodyear ultra slip die heb ik er ook onder gehad, goed bandje in de regen
Edward(ForeverYoung) schreef:voorwielen![]()
achter komen in ieder geval winterbanden.
stoepkrijt!!!Edward(ForeverYoung) schreef:oh ja, ik ben van plan deze winter zonder wieldoppen over de nederlandse wegen te gaan.
en nou wil ik die stalen velgen weer een beetje zwart maken, wat is daarbij het makkelijkste, spuitbusje lak ophalen of?
Flink blijven remmen en niet poetsenEdward(ForeverYoung) schreef:en nou wil ik die stalen velgen weer een beetje zwart maken, wat is daarbij het makkelijkste, spuitbusje lak ophalen of?
Nee, nee, Haas! Wasco!Haas schreef:stoepkrijt!!!Edward(ForeverYoung) schreef:oh ja, ik ben van plan deze winter zonder wieldoppen over de nederlandse wegen te gaan.
en nou wil ik die stalen velgen weer een beetje zwart maken, wat is daarbij het makkelijkste, spuitbusje lak ophalen of?
oh ja, dat werkt ookWilma schreef:Flink blijven remmen en niet poetsenEdward(ForeverYoung) schreef:en nou wil ik die stalen velgen weer een beetje zwart maken, wat is daarbij het makkelijkste, spuitbusje lak ophalen of?
Heb er over nagedacht, erg aantrekkelijk aanbod, maar denk dat ik er toch niet voor ga. Alles wat voor de winter gecheckt moet worden, kan ik zelf ook wel controleren.. Evt. met hulp.Martijn schreef:Even wat anders: Edward, heb je de aanbieding van de wintercheck van Renault ook gehad?
Kost 9,95 en dan is volgend jaar de APK gratis. En dus zeker weten goedkoper dan die garage waar je laatst bent geweest. Sowieso is de dealer met 29,- goedkoper, maar dat wist je al.![]()
Zal ik Koops vast waarschuwen?![]()
Edward(ForeverYoung) schreef:...
Alles wat voor de winter gecheckt moet worden, kan ik zelf ook wel controleren..
goeie shit man die WangliGabri schreef:je bedoelt WANLI
hmm..Merijn schreef:Lak kan altijd dof zijn. Poets 'm eens op met wax of zo. Dikke kans dat het er weer goed uit komt te zien.
Mooie sport man!Edward(ForeverYoung) schreef: Bovendien is m'n accu wat minder, maar ik ga proberen om daar de winter mee door te komen, en bij zo'n wintercheck vervangen ze 'm waarschijnlijk. Terwijl ik juist wil kijken hoe lang ie het houdt straks![]()
Wel es van een wieldop gehoord?Edward(ForeverYoung) schreef:jep.
tis toch echt dof na het hogedruk reinigen.
dus ff beetje bijschuren, en dan zijn ze straks weer mooi zwart.
ik zie de foto's graag tegemoet, heb wel intresse in die stripEdward(ForeverYoung) schreef:Onderhandelaar
Net ff in de garage gekeken waar ie nu ligt, en ik kan er eigenlijk weinig aan ontdekken. Vroeg me zelfs af, of ze de ouwe weer onder de bumper hebben gehangen, dat dit de nieuwe is ofzo..
Zal 'm morgen bij daglicht even beter bekijken en je een paar foto's sturen per PM of mail. Misschien is het alleen wat poetswerk.