dat is de pingel sensorMrtn schreef:de sensor onder de stappenmotor?? die met een bout vastzit?? kheb ook geen idee wat die doet![]()
dan laat je 'm d'r toch af
dat is inderdaad de temperatuursensor voor de ecuRiël schreef:Raar probleem...
de volvomotor start op een rare manier als ie koud is.
Kan starten wat ik wil, hij slaat niet aan. Nog geen enkele pruttel, nix.
Trek ik de sensor (temp?) rechtsvoor op de kop uit (dus aan de voorkant), dan start ie meteen, 1 slag hop en lopen, netjes stationair.
Steek ik de stekker weer in dan loopt ie ook prima verder, niet afslaan ofzo. Daarna start ie wel redelijk.
??
@ mark: he waarom? bij mij zit ie op de zelfdeplaats en dat zou gewoon kunnen en niks uitmaken?mark 5t schreef:hee riel verplaats je luchtfilter even!
Riël schreef: Nu is er wél fatsoeldelijk plek voor de intercoolerEn het open filter kan dan weer fijn naar de eerstbedoelde plek in de wielkast achter het spatscherm. Vanuit de mistlichtopening krijgt ie dan heerlijk frisse lucht. Denk dat ik er daar een subwoofer-poort of zo inzet voor de afwerking
hoezo? zat je op het toilet dan?Riël schreef:Hoor ik daar een olifant schijten?![]()
Bedankt voor de reactie,goed voorbeeld voorzitter..........Riël schreef:Hoor ik daar een olifant schijten?![]()