dat zeg ik: schouderklopje-waardigRalf schreef:... Dat heeft haas er mooi onder gezet voor je

Ennuh...paul...uitkijken in het vervolg in garages he

dat zeg ik: schouderklopje-waardigRalf schreef:... Dat heeft haas er mooi onder gezet voor je
28 en een beetje inclusief..bestelnummer: 77 00 805 540mike16v schreef:@paulus wat moest je voor die zak betalen? ze vroegen mij 47 ex, vond ik bets prijzig... pookknop is wel binnen
Mooie rageXabre schreef:nieuwe rage![]()
paul die nieuwe uitlaat van je, is dat geluid een beetje te harden als je 120 rijdt op de snelweg?
ik moet ook een nieuw uitlaatje hebben maar wil mensen in de auto nog wel kunnen verstaan, geluid moet niet te gek wordenjij hebt nu alleen einddemper zonder cat. toch?
Ik heb bij mijn Clio 16V ook de pookhoes vervangen.Ferdy schreef:ja, zak wisselen is helemaal in tegenwoordigXabre schreef:nieuwe rage![]()
Maakt toch niet uit, weet dat ie nu niet meer origineel is.jochem de haas schreef:alleen jammer dat het de verkeerde is RJ
Een setje nieuwe velgen ookPaul1916v schreef:Een keertje wassen doet een auto goed
Jij betaalt? mooiGielske schreef:Een setje nieuwe velgen ookPaul1916v schreef:Een keertje wassen doet een auto goed![]()
Wat moet ik dan met Mike's velgen?Ferdy schreef:heb je die 17inchers van mike al gescoord dan ?
En nee daar hangt geen miniatuur!Ferdy schreef:oei !!!Gielske schreef:Bovendien... Ik wil mooie velgjes![]()
onder de gordel !
Kan Paultje van mij wel hebben...Ferdy schreef:oei !!!Gielske schreef:Bovendien... Ik wil mooie velgjes![]()
onder de gordel !