Angeleyes clio 1!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
willow

ja ok, dat was ik al van plan, met doorzichtige siliconekit tog?

ben egt benieuwd, volgens mij staat ut egt wel hoffelijk (Y)
mike16v

Zwarte angel eyes: zijn die ook te krijgen voor een renault 19 16v fase 1?
wat kost nou zoiets?
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Volgens mij is er voor de 19 helemaal niets te krijgen in die richting..maar kan zijn dat er ondertussen in duitsland wat te vinden is...
mike16v

Paul1916v schreef:Volgens mij is er voor de 19 helemaal niets te krijgen in die richting..maar kan zijn dat er ondertussen in duitsland wat te vinden is...
dat vermoeden had ik al een beetje... wel mooi die lampies
willow

Werd net ik opgebeld door de autostyle dealer, ik had ze zaterdag besteld, maar vertelde net dat het nog wel is 3 weken kon gaan duren voordat ik ze binnenkrijg (N)
Rik

ik heb ook de angel eyes bestel. Maar lees net iets over kitten, wat moet je dan precies afkitten?
willow

Rik schreef:ik heb ook de angel eyes bestel. Maar lees net iets over kitten, wat moet je dan precies afkitten?
waar heb je ze besteld?

kitten om ervoor te zorgen dat er geen water/vocht naar binnekan dus op de naden aan de binnenkant ofzoiets!
Rik

ik heb ze bij rb besteld
willow

Rik schreef:ik heb ze bij rb besteld
en wanneer krijg je ze?
Rik

ik heb nog niks gehoord hij zou ze laatste week van mei eerste week van juni krijgen en dan krijg ik een mailtje waneer hij ze voor me opstuurd ik hoop dat ik ze voor automaxx heb
RB Cartuning
Contacteer:

Beste leden,

Ik heb vandaag de clio 1 fase 1&2 angel eyes binnen gekregen. Ik heb nog een aantal setje over, dus wie nog een setje voor de speciale aanbieding wilt moet snel zijn.

Groeten,

Robert
RB Cartuning
willow

RB Cartuning schreef:Beste leden,

Ik heb vandaag de clio 1 fase 1&2 angel eyes binnen gekregen. Ik heb nog een aantal setje over, dus wie nog een setje voor de speciale aanbieding wilt moet snel zijn.

Groeten,

Robert
RB Cartuning
ok dus dat betekent dat ze bij andere leveranciers ook zijn binnengekomen?

@ rb, waarom staat er op jullie site clio 1 92/.....

tis vanaf '91 tog???
willow

willow schreef:

Groeten,

Robert
RB Cartuning
ok dus dat betekent dat ze bij andere leveranciers ook zijn binnengekomen?

@ rb, waarom staat er op jullie site clio 1 92/.....

tis vanaf '91 tog???
ik zou ze graag bij jou bestellen maar ik heb ze elders besteld, maar ik heb ze nog steeds niet :wink:
RB Cartuning
Contacteer:

Hallo Willow,

Ik moet de jaartallen afronden en de clio 1 is pas eind 1991 op de markt gekomen, vandaar dat er op mijn site staat vanaf 1992.

Ik ben een van de weinige in Nederland die de clio koplampen groot heeft ingekocht in Azie en ook op voorraad heeft. Je kan proberen om onder de andere bestelling uit te komen, door te zeggen dat de levertijd te lang is. Maar dit is afhankelijk van de voorwaarden van de leverancier en of de leverancier het speciaal heeft moeten bestellen. Je moet het altijd wel aan de leverancier laten weten, dat je de bestelling wilt annuleren, das wel zo netjes.

Je kan me altijd een mailtje sturen als je een setje wilt.

Groeten,

Robert
RB Cartuning
Riël
Über-Spammer

Jammerd at die dingen voor een 19 niet te krijgen zijn. Ook morettes voor een 19 lijken me wel stoer 8)
willow

RB Cartuning schreef:Hallo Willow,

Ik moet de jaartallen afronden en de clio 1 is pas eind 1991 op de markt gekomen, vandaar dat er op mijn site staat vanaf 1992.

Ik ben een van de weinige in Nederland die de clio koplampen groot heeft ingekocht in Azie en ook op voorraad heeft. Je kan proberen om onder de andere bestelling uit te komen, door te zeggen dat de levertijd te lang is. Maar dit is afhankelijk van de voorwaarden van de leverancier en of de leverancier het speciaal heeft moeten bestellen. Je moet het altijd wel aan de leverancier laten weten, dat je de bestelling wilt annuleren, das wel zo netjes.

Je kan me altijd een mailtje sturen als je een setje wilt.

Groeten,

Robert
RB Cartuning
ja idd, want jij heb ze op voorraad liggen?? en dat zijn die angel eyes met e-keur neem ik aan??
Bram (vospower)

Rik schreef:ik heb nog niks gehoord hij zou ze laatste week van mei eerste week van juni krijgen en dan krijg ik een mailtje waneer hij ze voor me opstuurd ik hoop dat ik ze voor automaxx heb
Je hebt ze nu al en ze zitten erop :worship:

weet iemand wat van dat kitten?

Moet wel zeggen dat ze minder maatnauwkeurig zijn dan de orginele koplampen, althans bij rik.....
willow

ik heb ze net ff afbesteld bij autostyle en opgehaald bij robert van rb cartuning...ik reed er tog zowat langs...

k hoorde idd wel dat je ze beter kan afkitten met transparante siliconekit...en ff de weerstandjes er tussen solderen, maar die heb ik dr bij gehad van robert

dus ben benieuwd, ik vind het wel verschrikkelijk mooie lampen, voor de liefhebbers.....hij heeft nog een paar setjes liggen (Y)
Rik

angel eyes zij geinstaleerd en met de aan gelaste boos kijkers staat dat echt wel goed 8) :beer:
Ollie

Fotootje Rik :foto:
willow

zijn er mensen die hun ervaringen kunnen uitspreken over de angel eyes.....MET of ZONDER weerstandjes tussen de draden van de ringen?

een maatje van mij had ze ertussen gesoldeert en toen deden de ringen het niet...

als je de weerstanden er tussen soldeert (tegen het doorbranden) moet je ze dan parallel of serie solderen, zo serie, dan op de witte of zwarte draden

bvd
RB Cartuning
Contacteer:

Beste leden,

Het heeft even geduurd, maar nu kan ik eindelijk alle 3 de Clio angel eyes leveren vanuit voorraad.

Clio 1 fase 1 &2 249,-
Clio 1 fase 3 249,-
Clio 2 fase 1 269,-

Deze prijzen zijn incl. B.T.W en verzendkosten (alleen voor leden en bij vooruitbetaling). Onder rembours komt er 13,- euro verzendkosten bij.

Groeten,

Robert
RB cartuning
turboman
Contacteer:

Het heeft even geduurd, maar nu kan ik eindelijk alle 3 de Clio angel eyes leveren vanuit voorraad.

Clio 1 fase 1 &2 249,-
Clio 1 fase 3 249,-
Clio 2 fase 1 269,-

Deze prijzen zijn incl. B.T.W en verzendkosten (alleen voor leden en bij vooruitbetaling). Onder rembours komt er 13,- euro verzendkosten bij.

Groeten,

Robert
RB cartuning
Hoi Robert,

Remco van Remco's autoshop biedt ze aan voor 199 euro?!
Heb je de Clio 1 fase 3 ook in de black look (zie vorige pagina (fase 1 voorbeeld, dat wel!) ? Hoe ziet dat nu met het doorbrand verhaal??

mvgr. Turboman
Thierry

Ik heb ze ergens anders ook al voor 199€ zien staan

Maar ik ben er nog steeds nie uit of ik ze nou wel of niet mooier vind dan de standaard lichten :S

In het donker is het in ieder geval enorm vet:
[img]http://www.clio16vclub.it/public/images ... _angel.jpg[/img]

:worship: :worship:
willow

huh thiery, dat ziet er vaag uit bij jou...hoe kan je nou blauwe ringen hebben...

bij de angel eyes van de clio 1 hoef je geen weerstandjes ertussen te doen omdat er maar een hele zwakke stroom word doorgegeven naar de ledjes van de angel eyes. beide ringen hebben 1 ledje zitten aan de onderkant van de ring. overdag zie je nix van de angel eyes, alleen als het donker is, maar dan moet je je normale licht aan natuurlijk
willow

ps ik vind ze zeker veel mooier dan het originee, zijn zeker hele mooi heldere koplampen
Thierry

willow schreef:huh thiery, dat ziet er vaag uit bij jou...hoe kan je nou blauwe ringen hebben...
Ik heb geen blauwe ringen hoor......sterker nog, ik heb die lichten nog nieteens :lol:

Ik vind die angel eyes niet lelijk hoor, maar ik vind het ook niet echt zoveel mooier dan de standaard lichten en 199euro is wel een hoop geld
ARNO16V
Contacteer:

Ik vind ze wel gaaf zowel in het donker (heb idd ook dat blauwe effect erin) als overdag, en als je in het dimlicht een blauwe H1 lamp drukt dan begint dankzij de bolle lens in de lamp dat behoorlijk op Xenon te lijken.
Afbeelding

En een leuke bijkomstigheid is dat het knipperlicht nu geintegreerd is in de koplamp.
Nadeem

Nice :worship:
willow

ARNO16V schreef:Ik vind ze wel gaaf zowel in het donker (heb idd ook dat blauwe effect erin) als overdag, en als je in het dimlicht een blauwe H1 lamp drukt dan begint dankzij de bolle lens in de lamp dat behoorlijk op Xenon te lijken.
Afbeelding

En een leuke bijkomstigheid is dat het knipperlicht nu geintegreerd is in de koplamp.
ja idd, mooi dat de lampen helemaal doorlopen en ik heb er idd ook blauwe h1 in gedaan, patbad vroeg laatst ook al of ik xenon verlichting had, en dat was gewoon overdags dat ie voor me reed :)
Thierry

@ARNO16V: Hmmm.....de kleur van jou wagen lijkt veel op de mijne en bij die van jou is het wel mooi om te zien ja :)
ARNO16V
Contacteer:

Misschien moet je het eens in het echt zien bij deze kleur? :p
Thierry

Ik zou ze inderdaad eerst eens in het echt bij mn wagen of een soortgelijke kleur willen zien
ARNO16V
Contacteer:

Thierry schreef:Ik zou ze inderdaad eerst eens in het echt bij mn wagen of een soortgelijke kleur willen zien
Nou, ik heb de koffie klaar staan :lol:
Thierry

Oja, het is ook maar 2uur en 3 kwartier rijden :p

:lol:
Plaats reactie