Steven schreef:Opletten? Had ie het al gemeld dan?
Priyantha schreef:Ik heb vanochtend mijn rijbewijs gehaald !
Om 07:00 uur 3 kwartier les, en om 08:00 uur examen gehad. Kwam 8:45 aan bij het CBR, en de examinator had voor mij goed nieuws
Toen ben ik met mijn instructeur meegereden naar de ANWB.
Daar even een whois uitgevoerd op het domein van m'n vriend om z'n thuistelefoon nummer op te zoeken, ik wist zijn thuisnummer niet alleen zijn gsm . Nadat ik hem wakker had gebeld en het goede nieuws had verteld ben ik gaa bellen naar mijn ouders.
Ik ben toen daarna meteen naar het standsdeelkantoor gegaan, toen daar een half uur gewacht(gingen pas 10:00 uur open), en toen hét roze papiertje in handen gekregen.
Moet bekennen dak het ook nog niet gelezen had (De pagina's vlogen voorbij, de laatste dagen, met die discussies), dus bij deze nog gefeliciteerd Priyantha!!!
Steven schreef:Opletten? Had ie het al gemeld dan?
Priyantha schreef:
Hele hoop geblaat waaruit blijkt dat Priyantha z'n rijbewijs heeft gehaald.
Moet bekennen dak het ook nog niet gelezen had (De pagina's vlogen voorbij, de laatste dagen, met die discussies), dus bij deze nog gefeliciteerd Priyantha!!!
Wordt jij in je kont gepakt door Mystery Merijn die in het donker op de achtergrond sluitp Tom? Je kijkt zo raar uit je ogen... je lijkt er zelfs iets bij te schreeuwen
-Ray- schreef:lache foto's! ik val wel lekker op met me Renault F1 shirt
Smerige homoshirt jah
Ik vond hem wel grappig staan hoor
En ik vond het een leuke dag En nog heel erg bedankt Jacco voor het wegbrengen naar huis. De volgende keer zal ik met 1 van de auto's van me ouders komen