Maar moet je verder natuurlijk helemaal zelf weten.
P@TB@D schreef:Dus morgen afspraak gemaakt en morgen wordt er een nieuwe voorruit in gezet.
Gelukkig all risk maar ja blijf wel 1 jaar steken in de trede waarin ik nu zit.
Meestal niet zelfs! Bij mijn verzekering (Generali) komen ze langs, betaal je geen cent en gaat er niks van je bonus/malus korting af. Vraag er naar bij de glas-club waar je heen gaat!Rémi clio ph3 schreef:P@TB@D schreef:Dus morgen afspraak gemaakt en morgen wordt er een nieuwe voorruit in gezet.
Gelukkig all risk maar ja blijf wel 1 jaar steken in de trede waarin ik nu zit.
Eigen schuld dikke bult, Als je 120 had gereden, dan was je het steentje niet tegen gekomen![]()
![]()
Even serieus! Das wel balen![]()
Maar meen je dat, dat je dan een jaar blijft steken in die trede!! Dat is toch niet bij elke verzekeraar zo, of wel??. sommige maken zelfs reclame dat een kleine schade niks aan je bonus malus veranderd....
dat is behoorlijk vervelendP@TB@D schreef:nou die vrouw van centraal beheer zei toch echt dat ik nu een korting van 117 euro mis loop. Na ja ik zie het wel in augustus 2005 want dan moet ik weer voor een jaar neer tellen
weet ik daar wilde de verzekeraar mij heen sturen, maar ik weet een betere waar ze zuinig op je oto zijnMenno schreef:Peugeot steek is dacht ik 4*108 (zowiezo geen 4*100)
ennuh, wees zuinig op je RS, en ga dus niet naar CarGlass.
Tja het is een kwestei van geluk hebben... Mijn mijn vorige auto (Clio 1.4RT uit 93) had ik veeeel meer pech en (dus) veeel meer kosten! Maar inderdaad het is een dure auto.P@TB@D schreef:ik heb idd veel pech naar mijn idee met deze oto. 1 ding is ceker ik koop na deze nooit meer zo'n snelle oto.
Ik zeg nooit nooi!P@TB@D schreef:Na ja zeg nooit nooi natuurlijk
Tja, of je nu met een 2.0 RS of een 1.1 met 100 km/h over een snelweg rijdt en een steen tegenkomt, die ster komt er toch. Heeft dus niks met een snelle auto te maken.P@TB@D schreef:
....
ik heb idd veel pech naar mijn idee met deze oto. 1 ding is ceker ik koop na deze nooit meer zo'n snelle oto.
Na ja zeg nooit nooi natuurlijk
ja daarom ik ga mijn oto zo halen en dan zit er weer een nieuwe ruit in dus ik ook weer tevredenTheFinz schreef:Naadje man! ik d8 idd dat het eigenrisico was die dan verloren gaat...maar ja schrale troost een ruitje is meer als 117 euri.
Is dat een eenmalige korting van 117 die je mis loopt? of blijf je, je auto carriere lang een jaar achter lopen met je bonus, want dan zou het nog wel eens een f*cking dure ruit kunnen worden!!!P@TB@D schreef:ik loop het nieuwe jaar een korting van 117 euro mis
Vast wel, geweldige zaak! En bij een rouge cerise Meg Coupé is de kans erg groot dat ik het ben. Van die kleur zijn er erg weinig verkocht.P@TB@D schreef: heej finz zag ik jou nou laatst bij de bouwhof rijden? mijn pa reed in mijn oto en ik zat er naast we gingen behoorlijk hard door die bocht daaro.
zo best eens kunnenGijsClioRS schreef:@ P@tb@d
Offtopic
volgens mij zie ik me clio staan in je avatar! Foto is toch in De Meern gemaakt?
Juno(Clio 2) rijdt op mijn oude velgen. Ik had ze onder mijn oude 206P@TB@D schreef:dusz als die velgen van een peugeot af komen heeft het dusz geen zinMenno schreef:Peugeot steek is dacht ik 4*108 (zowiezo geen 4*100)na ja weet ik dat ook weer tanx
![]()