[Clio RS] (P@t)

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
GijsClioRS

Niet te veel verbouwen aan die wagen joh, da's zonde. Lekker originele bumperts laten zitten. Hij is zo mooi zat (Y) .
Maar moet je verder natuurlijk helemaal zelf weten.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ik ga binnenkort denk ook effe een demperloze tussen pijp laten monteren >-)
Dit is toch net effe wat beter denk ik >-) :p
En heb een zaakie gevonden die dat doet en ut kost mij maar 75 incl arbeidsloon >-)
Rémi clio ph3

Ik zou even wachten als ik jou was tot je einddemper goed is ingebrand! Duurt volgens mij vaak een km of 1000 a 2000, als hij dan nog niet genoeg herrie maakt dan kun je dat nog laten doen.
Ik heb zelf een willy gehad met een aangepaste cat, devil einddemper en de rest alleen maar pijp! Dat was op de autoweg echt geen lolletje! kheb een half jaar zonder geluids instalatie rond gereden want die had toch geen zin!!! >-) :@
GijsClioRS

Ik zou ook even wachten. Duurt inderdaad een tijd voordat het dempingsmateriaal is ingebrand. Zo'n vervangingspijp kan altijd nog.
PatrickG

mijn peco wordt hopelijk ook nog ietsje harder :)
turboman
Contacteer:

strak! Mooi Sport overigens... yumm
Patrick RS
Moderator

ach ja rij je relaxt op de snelweg met een gangtje van 100 waar je 120 mag. Hoor je ineens een hard tik op de voorruit :(
Je voelt hem al aankomen een dikke barst/scheur :@

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RACpAhsT ... 0432530864[/img]

Op de foto ken je ut niet zien maar hij loopt door tot in het raamrubber.
Dus morgen afspraak gemaakt en morgen wordt er een nieuwe voorruit in gezet.
Gelukkig all risk maar ja blijf wel 1 jaar steken in de trede waarin ik nu zit. :(
Rémi clio ph3

P@TB@D schreef:Dus morgen afspraak gemaakt en morgen wordt er een nieuwe voorruit in gezet.
Gelukkig all risk maar ja blijf wel 1 jaar steken in de trede waarin ik nu zit. :(

Eigen schuld dikke bult, Als je 120 had gereden, dan was je het steentje niet tegen gekomen :wink: :D
Even serieus! Das wel balen (N)
Maar meen je dat, dat je dan een jaar blijft steken in die trede!! Dat is toch niet bij elke verzekeraar zo, of wel?? :( . sommige maken zelfs reclame dat een kleine schade niks aan je bonus malus veranderd....
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Rémi clio ph3 schreef:
P@TB@D schreef:Dus morgen afspraak gemaakt en morgen wordt er een nieuwe voorruit in gezet.

Eigen schuld dikke bult, Als je 120 had gereden, dan was je het steentje niet tegen gekomen :wink: :D
Even serieus! Das wel balen (N)
Maar meen je dat, dat je dan een jaar blijft steken in die trede!! Dat is toch niet bij elke verzekeraar zo, of wel?? :( . sommige maken zelfs reclame dat een kleine schade niks aan je bonus malus veranderd....
Meestal niet zelfs! Bij mijn verzekering (Generali) komen ze langs, betaal je geen cent en gaat er niks van je bonus/malus korting af. Vraag er naar bij de glas-club waar je heen gaat!
NB: Dat mag ook wel voor dat godsongelooflijke bedrag dat ik voor mijn RS moet neerteleln elke maand.

Eric
Patrick RS
Moderator

sja ik weet ut ook niet hoe het bij andere is maar ik loop un korting mis van 117 euro in het nieuwe jaar dus dan neem ik aan dat ik in een trede blijf hangen. Of zie ik dat verkeerd?
Rémi clio ph3

is dat niet je eigen risico ofzo?
Patrick RS
Moderator

nou die vrouw van centraal beheer zei toch echt dat ik nu een korting van 117 euro mis loop. Na ja ik zie het wel in augustus 2005 want dan moet ik weer voor een jaar neer tellen :(
rasit..

ik betaal alleen een eigen risico en verandert er niks aan m'n trede enzo.
Dimitri2.0

P@TB@D schreef:nou die vrouw van centraal beheer zei toch echt dat ik nu een korting van 117 euro mis loop. Na ja ik zie het wel in augustus 2005 want dan moet ik weer voor een jaar neer tellen :(
dat is behoorlijk vervelend
Patrick RS
Moderator

Weet trouwens iemand of velgen met de maten et 42 17inch onder een clio RS passen zonder problemen?

heb wat op ut oog namelijk :D

en weet iemand toevallig ook de steek maat van een peugeot 206 gti??
Menno

Peugeot steek is dacht ik 4*108 (zowiezo geen 4*100)

ennuh, wees zuinig op je RS, en ga dus niet naar CarGlass.
rev it like a rental
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Ik vind dat je de laatste tijd wel erg veel pech hebt met je auto. Sterkte er mee.

Bij Centraal Beheer val je inderdaad terug in korting bij ruitschade. Daar hebben ze een extra BM-schaal voor (nr.2). Ik zit daar ook. Ik heb nog geen goedkopere kunnen ontdekken, maar ik krijg nog 27% extra korting bij Centraal Beheer via mijn werkgever.
Patrick RS
Moderator

Menno schreef:Peugeot steek is dacht ik 4*108 (zowiezo geen 4*100)

ennuh, wees zuinig op je RS, en ga dus niet naar CarGlass.
weet ik daar wilde de verzekeraar mij heen sturen, maar ik weet een betere waar ze zuinig op je oto zijn :)

dusz als die velgen van een peugeot af komen heeft het dusz geen zin :( na ja weet ik dat ook weer tanx (Y)

ik heb idd veel pech naar mijn idee met deze oto. 1 ding is ceker ik koop na deze nooit meer zo'n snelle oto.

Na ja zeg nooit nooi natuurlijk :wink:
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

P@TB@D schreef:ik heb idd veel pech naar mijn idee met deze oto. 1 ding is ceker ik koop na deze nooit meer zo'n snelle oto.
Tja het is een kwestei van geluk hebben... Mijn mijn vorige auto (Clio 1.4RT uit 93) had ik veeeel meer pech en (dus) veeel meer kosten! Maar inderdaad het is een dure auto.
P@TB@D schreef:Na ja zeg nooit nooi natuurlijk :wink:
Ik zeg nooit nooi! 8)
GijsClioRS

P@TB@D schreef:
....
ik heb idd veel pech naar mijn idee met deze oto. 1 ding is ceker ik koop na deze nooit meer zo'n snelle oto.

Na ja zeg nooit nooi natuurlijk :wink:
Tja, of je nu met een 2.0 RS of een 1.1 met 100 km/h over een snelweg rijdt en een steen tegenkomt, die ster komt er toch. Heeft dus niks met een snelle auto te maken.

Maar tis natuurlijk wel goed balen. Succes
TheFinz

Naadje man! ik d8 idd dat het eigenrisico was die dan verloren gaat...maar ja schrale troost een ruitje is meer als 117 euri.
Patrick RS
Moderator

TheFinz schreef:Naadje man! ik d8 idd dat het eigenrisico was die dan verloren gaat...maar ja schrale troost een ruitje is meer als 117 euri.
ja daarom ik ga mijn oto zo halen en dan zit er weer een nieuwe ruit in dus ik ook weer tevreden :D

scheelt mij weer een ruit wassen :lol:

heej finz zag ik jou nou laatst bij de bouwhof rijden? mijn pa reed in mijn oto en ik zat er naast we gingen behoorlijk hard door die bocht daaro.
Patrick RS
Moderator

nou heb hem alweer terug en ut raampie zit er netjes in (Y)

weer wat opgelost
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

en wat ben je er nou voor kwijt? qua verzekering of eigen risico ofzo?
Patrick RS
Moderator

ik loop het nieuwe jaar een korting van 117 euro mis
Rémi clio ph3

P@TB@D schreef:ik loop het nieuwe jaar een korting van 117 euro mis
Is dat een eenmalige korting van 117 die je mis loopt? of blijf je, je auto carriere lang een jaar achter lopen met je bonus, want dan zou het nog wel eens een f*cking dure ruit kunnen worden!!!
GijsClioRS

@ P@tb@d
Offtopic
volgens mij zie ik me clio staan in je avatar! Foto is toch in De Meern gemaakt?
TheFinz

P@TB@D schreef: heej finz zag ik jou nou laatst bij de bouwhof rijden? mijn pa reed in mijn oto en ik zat er naast we gingen behoorlijk hard door die bocht daaro.
Vast wel, geweldige zaak! En bij een rouge cerise Meg Coupé is de kans erg groot dat ik het ben. Van die kleur zijn er erg weinig verkocht.

maar euh je vader is vast ook erg blij met je aankoop? (kan me herinneren dat hij het niet zo eens was met de "s" en het P@tb@t tuningvirus.)
Patrick RS
Moderator

GijsClioRS schreef:@ P@tb@d
Offtopic
volgens mij zie ik me clio staan in je avatar! Foto is toch in De Meern gemaakt?
zo best eens kunnen (Y) 8) :D

@finz, muh pa vindt ut een prachtwagen. maar is het met mij eens dat ut duur is :wink:
rreevvss

P@TB@D schreef:
Menno schreef:Peugeot steek is dacht ik 4*108 (zowiezo geen 4*100)
dusz als die velgen van een peugeot af komen heeft het dusz geen zin :( na ja weet ik dat ook weer tanx (Y)
Juno(Clio 2) rijdt op mijn oude velgen. Ik had ze onder mijn oude 206 :wink:
Florus

Jammer dat je 'm al zo snel weer weg doet (N) ,had je van te voren niet ingeschat
dat het dure auto is qua verzekering en benzine verbruik.

Wat komt er voor in de plaats,als de RS verkocht is.
paulvanrooij
Contacteer:

idd balen dat je em weg moet doen...maar ja t kan altijd tegenvallen..je hebt in ieder geval tijdje kunnen genieten :)
Ben ook wel benieuwd wat er in de plaats komt..je clio S terug? :lol:
Patrick RS
Moderator

Ja ik vind het ook jammer, ik dacht dat ik het allemaal wel kon redden maar de benzine en verzekering breekt mij op. Ik loop op mijn tenen om rond te komen in de maand :(

Nee de S komt niet meer trug. Ik weet nog niet wat ut wordt.
Voor dat de RS verkocht is heb ik genoeg tijd denk ik om wat anders te zoeken.
Patrick RS
Moderator

trouwens dat hebben jullie ook snel gezien hij staat er net op :wink:
paulvanrooij
Contacteer:

we houden je in de gaten jongen :p :wink:
Gesloten