maar het klinkt wel lekker

welke velgen wil je trouwens hebben ?

Haha, jij bent echt gekrobclio16V schreef:In het eerste filmpje zit ik trouwens op de 205 km/u op de teller als ik moet afremmen.![]()
Ik wil andere velgen, maar dat komt er toch niet van eerst moet hij maar eens gespoten worden en daarna een turboblok erin.![]()
Goh wist je dat nog nietRon(nie) schreef:Haha, jij bent echt gek
Rob's lijstje voor sinterklaas/kerstman:robclio16V schreef:In het eerste filmpje zit ik trouwens op de 205 km/u op de teller als ik moet afremmen.![]()
Ik wil andere velgen, maar dat komt er toch niet van eerst moet hij maar eens gespoten worden en daarna een turboblok erin.![]()
heb ik nou nooit last vanrobclio16V schreef:Dat rode lampje is het controlelampje van m'n fan, die begint te branden als ik boven de 160 km/u kom omdat hij dan gaat draaien door de rijdwind.
In z'n 2 schkale ik meestal bij 90-95 km/u op de teller, dus niet bij 120.TMC16v schreef:Super mooie / snelle auto!
Maar hoe hard loopt dat ding eigenlijk in de versnellingen als ik het filmpje bekijk heb ik ut idee dat ie 120 in zijn 2 gaat bijna!
De begrenzer zit op 7500 tpm en ik probeer meestal rond de 7000 tpm te schakelen.MarcoG schreef:Hehe, wat ben je aan het lachen Steven![]()
Ik begrijp het niet, waarom kan hij wel in de 3 (als ik het goed zag) tot tegen de 8000 aan zonder horten of stoten en in de 4 gaat hij al proesten bij 6500 tpm.
Dat blokje klinkt wel fantastisch, sjonge, ik zie me daar al een paar BMW'tjes mee pesten op de Autobahn.