Hoezo ??Steven schreef:Lul niet zo slap man

Mhhhhhhh en de rest van de knoppen hadden ze natuurlijk NIET omgedraaid...... die engelsen tochTino schreef:Die hadden ze ook, maar bij een engelse auto zit het klokje aan de andere kant.Matthijs schreef:Als ze het nou door hadden getrokken naar het klokje
Welke lekkage?pierre schreef:ik weet niet of de lekkage al opgelost is, maar als er water binnenkomt is het voorruit lek, de plaklaag hiervan laat los bij alle vijfjes ouder dan 13 jaar.
dit moet opnieuw geplakt worden.
Die is pas geleden nog vervangen dus dat lijkt me niet. Maar ga vanavond wel eens op inspectie. Gisteren had ik daar niet echt veel zin meer in.Merijn schreef:Is je aandrijfashoes niet lek? Als je alle schokbrekers hoort sissen, lijkt mij niet dat daar het probleem zit. Die gaan niet allemaal tegelijk kapot.Mijn schokbrekers sissen overigens ook, bij inveren. Voor zover ik weet is dat volkomen normaal.
Of moet ik ook 4 nieuwe?
Nope niet opnieuw bekleed, is een nieuwe stoel. De ene met dank aan Gilles (gilbert) en de ander met dank aan dhr. van breeJoost (DoubleYou) schreef:Nice seats!
GTT stoelen opnieuw bekleed?
Nope nog niet, het gaat om de stofhoes aan de wielzijde rechts. Maar ik vermoed dat links en rechts op dezelfde manier vervangen wordt.jnjansen_r5gtturbo schreef:Ben je er al uit, anders kan ik nog wel wat voor je inscannen, neem aan dat het de stofhoes is aan wielzijde links?
Wordt inderdaad afgedekt met plexi glas, zat er zelf aan te denken iets van een fan of zo in te bouwen.Hooliead schreef:Ga je dat venster afdekken met plexiglas of iets dergelijks of niet?
zoja worde handel dan niet VEEL te warm?
Daar zat ik ook aan te denken, drie sleuven er in van een centimeter of 10 lang.Roy schreef:Je kan ook de achterkant van dat kistje (tegen de achterbank aan) een paar flinke sleuven maken, voor wat ventilatie