ACT: Vakantie!
veel plezier gasten 

Immer wieder die verdammte Holländer
ga vanaf morgen heerlijk weg naar een verre zon bestemming!
heb jammergenoeg geen stickers ontvangen dus van mij geen leuke picas met rtc stickers.

heb jammergenoeg geen stickers ontvangen dus van mij geen leuke picas met rtc stickers.

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Contacteer:
Leuk joh gister vakantie begonnen s'avonds gelijk in het ziekenhuis.
Nu moet ik 2 weken met mijn poot omhoog gaan liggen (en dat terwijl ik vrijdag naar tenerife ga).
Leuk begin zo'n vakantie
Nu moet ik 2 weken met mijn poot omhoog gaan liggen (en dat terwijl ik vrijdag naar tenerife ga).
Leuk begin zo'n vakantie

das mooi kloten ad....sterkte ermee
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
NIET WAAR , HEEMSKERK . ik wasijd en das met jouw eigenlijk nooit het geval .Chris schreef:Verslaapt die eikel zich...Chris schreef:Hehe, tot zo, straks om 06:00..jochem de haas schreef:ben zo moe .......
Zo de tent is inmiddels ingepakt..., eff ee happie ete, en da knalle we door via Blanes, Barcelona, naar ons eind doel, Salou
Vanmiddag daar lekker op het strand eff bijkleuren, owja, en de autoŽs eff een soppie geven...., wel grappig 2 GTTŽs helemaal smerig met antreciet kleurige wielen.....

Vanmiddag daar lekker op het strand eff bijkleuren, owja, en de autoŽs eff een soppie geven...., wel grappig 2 GTTŽs helemaal smerig met antreciet kleurige wielen.....

-
- Contacteer:
Dankje!Ronnie B. schreef:das mooi kloten ad....sterkte ermee
Ik hou hoop dat ik vrjdag gewoon weg kan ookal is het op krukken
Lekker stappen in de kroegjes van Valkenburg, volgende week ben ik gelukkig aan de beurtDouwe schreef:Zo ga verder niet op vakantie maar net wel even 3 dagen Thermae 2000 gereserveerd effe lekker relaxen met mijn vriendin woensdag om 07:00 vertrekken we en vrijdag ergens in de avond zijn we weer terug

De 5jes hebben Salou nu ook gehaald!
Wel leuk dat onze autos hier ook erg veel bekijks hebben!
We worden aangesproken, duipjes omhoog, er worden fotos gemaakt, etc etc, erg gaaf dus.
Een Ferrari is niet nodig dus, maar echt supergaaf om hier te rond te tuffelen, een echte aanrader!!
Wel leuk dat onze autos hier ook erg veel bekijks hebben!
We worden aangesproken, duipjes omhoog, er worden fotos gemaakt, etc etc, erg gaaf dus.
Een Ferrari is niet nodig dus, maar echt supergaaf om hier te rond te tuffelen, een echte aanrader!!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport

volgens mij hebben ze niks beters te doen dan in een internet café te zitten 
ga ik ook doen straks vanaf hoela hoela beach

ga ik ook doen straks vanaf hoela hoela beach

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
nog geen vervelende dingen gehad met de 5jes?
Ik heb gezien hoe ze in parkeren in spanje, dus hoop voor jullie dat jullie bumpers er nog netjes uitzien na deze vakantie
have fun nog

Ik heb gezien hoe ze in parkeren in spanje, dus hoop voor jullie dat jullie bumpers er nog netjes uitzien na deze vakantie
have fun nog

Vandaag even de GTT's gewassen, en ja....maar even droog gereden door het centrum, en boulevard van Salou heen........
De Tering, wat zijn die weggetjes hier wijs zeg..., sissen, en brullen (iets nederlandse meloten...
), maar wel veeeel bekijks hier met die ouwe karretjes.... 

De Tering, wat zijn die weggetjes hier wijs zeg..., sissen, en brullen (iets nederlandse meloten...

-
- Moderator
- Car: Megane
vette shit 

Die van Jochem stopte ermee in Luxemburg, iets met stationair sproeier. Met hulp van Jeroen L. binnen 10 minuten gerepareerd..P@TB@D schreef:nog geen vervelende dingen gehad met de 5jes?
Ik heb gezien hoe ze in parkeren in spanje, dus hoop voor jullie dat jullie bumpers er nog netjes uitzien na deze vakantie![]()
En bij de Zwitserse grens is mijn startmotor weer eens overleden..
Verders parkeren we ze gewoon overal, anders kun je ze beter thuis laten, tot nog toe geen schades in ieder geval.
Jij ook nog veel plezier!!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
JAWEL IK HEB 1 STEENSLAG , KUTZOOI
Ik had halverwege m'n vakantie in frankrijk zo'n dikke vadsige fransman die achteruit een parkeerplaatsje af kwam rijden, lette ie niet op rijdt ie zo tegen me aan, ik toeteren en schreeuwen naar die eikel, maar neehoor, gaf me bumper een kusje... gelukkig niet echt iets aan de hand... hond
Don't walk the grass... smoke it
Zow we zijn weer terug, vergeleken met Turkije is die 27 graden van vandaag gewoon koudjshock schreef:lekker man! maar in beverwijk /wijk aan zee is het zomers toch net zo lekker en gezellig als in marmaris?Steven schreef:ie-ieee nog 3 daagjesSteven schreef:14 Juli 2 weken Marmaris in Toerkaie

Wel tering heet hoor als de temperaturen de 50 graden halen...

Maargoed was wel gezellie en nu gewoon verder in WAZ

In la France kijken ze inderdaad niet zo nauw...Marcel B. schreef:Ik had halverwege m'n vakantie in frankrijk zo'n dikke vadsige fransman die achteruit een parkeerplaatsje af kwam rijden, lette ie niet op rijdt ie zo tegen me aan, ik toeteren en schreeuwen naar die eikel, maar neehoor, gaf me bumper een kusje... gelukkig niet echt iets aan de hand... hond
De bumpers zitten er niet voor nix op denken ze daaro. Stond een keer te kijken naar een ouwe mercedes die uit een parkeervak moest:
Ik zag de autos voor en achter hem, beiden drie keer schudden...

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Iedereen fijne vakantie ik zit over 10 uur met mijn luie reet in Tenerife!!!
Tot over een paar weken.
Tot over een paar weken.