ACT: Nürburgring

Alle zaken gerelateerd aan de Nurburgring
Plaats reactie
Johan Hogervorst
Contacteer:

Whahaha :D
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

even een stukje songtekst raden
-Ray- schreef:het is een gevoelllllll
een apart gevoel
en ik denk dat jij weet wat ik bedoel
het is ... ... de echte ... ...

vul maar is Ray :smile:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-Ray-
Contacteer:

tis een bepaalde sfeer, een diep gevoel
een gevoel dat terug gaat tot in de yoo-school!
het is hiphop, de pure hiphop,
de funky style die alle andere shit klopt!

whehe hoef er niet eens over na te denken :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Tim
Car: E36 M3

Gisteren even langsgereden en een paar rondjes gereden, ging wel lekker. Wel 's middags 3 baansluitingen waarvan 1 vrij lang. Toen ik m'n laatste ronde deed voor die sluiting lag er een motorrijder voor pampus, een naar gezicht. Het leek net of z'n motor flink had lopen lekken of iets dergelijks maar het bleek een heleboel bloed te zijn toen ik er langs/door reed... Ik heb begrepen dat hij het niet gered heeft (N)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik hoorde het vanochtend van mijn collega. Ze zat bij RTC'er Marius in de 5 en kon 'm nog net uitwijken. Zijn helm was af en hij lag in een aardige plas bloed. :( Geen fijn gezicht.

Motorrijden op de Ring is mijns inziens ook gekkenwerk. Met dit soort verhalen vraag ik me af hoe lang de Ring nog open zal zijn voor toeristen.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

-Ray- schreef:tis een bepaalde sfeer, een diep gevoel
een gevoel dat terug gaat tot in de yoo-school!
het is hiphop, de pure hiphop,
de funky style die alle andere shit klopt!

whehe hoef er niet eens over na te denken :p
Nee inderdaad die teksten die knallen er zo uit!!
.:: TurboPowerr ::.
Tim

Merijn schreef:Ik hoorde het vanochtend van mijn collega. Ze zat bij RTC'er Marius in de 5 en kon 'm nog net uitwijken. Zijn helm was af en hij lag in een aardige plas bloed. :( Geen fijn gezicht.

Motorrijden op de Ring is mijns inziens ook gekkenwerk. Met dit soort verhalen vraag ik me af hoe lang de Ring nog open zal zijn voor toeristen.
Het is echt tricky ja... Begin zelf in het voorjaar aan het motorrijbewijs maar de Ring ga ik niet op. De auto zit ik daar liever in!

Ik kwam daar aanzetten en Tom van H stond te vlaggen dus flink de snelheid eruit, staat iets verder Arie te gebaren dat het nog veel zachter moest terwijl ik eigenlijk best zacht reed maar later werd duidelijk waarom...
Het was er trouwens wel een gekkenhuis met veel te veel mensen erbij die over/op/langs de baan liepen. Geen fijne situatie met aanstormend verkeer.

Jenna is me nog wel een keer vlot voorbij gekomen in de 318 IS, gaat snel rond (Y) Ondanks dat ze niet boven het stuur uit komt ;) :P Of heeft ze die al te vaak gehoord van jou Merijn?
Steven
Car: M536

Merijn schreef:Ik hoorde het vanochtend van mijn collega. Ze zat bij RTC'er Marius in de 5 en kon 'm nog net uitwijken. Zijn helm was af en hij lag in een aardige plas bloed. :( Geen fijn gezicht.

Brazzers :D

D'r gaan d'r gemmideld 8 per jaar het hoekie om volgens mij? Denk dat het nog wel te overzien valt, moeten 'r alleen niet veel meer gaan worden.

Voorlopig ook zeker geen rijbewijs voor Steven. :nee:

@Tim Ass: zeker weer met die leasert? Goedkope snol dat je d'r bent :D
Tim

Ja de Clio heeft de remblokken op en moet nog wat nieuws binnen krijgen, ga nu eens de Carbon Lorraine RC6 blokken proberen. Eens kijken of die net zo hard gaan.
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim schreef:Ja de Clio heeft de remblokken op en moet nog wat nieuws binnen krijgen, ga nu eens de Carbon Lorraine RC6 blokken proberen. Eens kijken of die net zo hard gaan.
denk je ook nog aan mij? Denk dat Raymond van DPT die dingen wel voor dezelfde prijs kan leveren dan Remola..
Tim

Heb nog niks besteld, Raymundo is op vakantie dus leveringen kunnen niet afgehaald worden en worden rechtstreeks door de leverancier geleverd.

Maar ik bel je vanavond nog wel even, heb ook nog een grote klus voor je.
Tom
Moderator
Car: MB

Steven schreef:Goedkope snol dat je d'r bent :D

:lol: :lol:

Tja, het is natuurlijk zeer triest dat er dergelijke ongelukken gebeuren maar van de andere kant verbaas ik me wel eens hoe vaak het net goed gaat met die brommers.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-Ray-
Contacteer:

Merijn schreef:Motorrijden op de Ring is mijns inziens ook gekkenwerk. Met dit soort verhalen vraag ik me af hoe lang de Ring nog open zal zijn voor toeristen.
lang zat, zal genoeg opleveren dat baantje daar met alles er omheen
Immer wieder die verdammte Holländer
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

denk ik ook wel

al mogen ze het van mij dichtgooien voor motoren, als je die toch ziet gaan vaak :S
Steven

Ja of geef ze aparte tijden, tijdens etenstijd, sochtends vroeg en aan het eind van de dag een uurtje en dan zonder autos.
Tom
Moderator

volgens mij kun je ze beter goede spiegels geven en een lesje spiegelkijken :@
Timmie82

Nee ik zie wel wat in Steven's voorstel; laat ze rijden van 8.00 tot 8.15 en van 19.15 tot 19.30, en dan tijdens de lunch mogen ze wel een half uurtje want eerder heb ik m'n spaghetti bolognese bij Gulia toch niet naar binnen.
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:volgens mij kun je ze beter goede spiegels geven en een lesje spiegelkijken :@
Jij hebt duidelijk nooit op een racemotor gezeten... :) Dat is niet te doen, Tom. Ik vind de regelgeving voor motoren dan ook veel te vrij.
Tom
Moderator

Dan moet je ook niet janken als je van de baan gereden wordt als je niet in je spiegels kijkt :lol: En het kan wel, want er zijn wel degelijk motorrijders die wel opletten (al zijn het er niet bijster veel).
Tom
Moderator

Volgens mij hebben ze een blik Aston Martin's open getrokken. Staan een stuk of 12 dezelfde voor de slagboom.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim schreef:Heb nog niks besteld, Raymundo is op vakantie dus leveringen kunnen niet afgehaald worden en worden rechtstreeks door de leverancier geleverd.

heb je 'm weer gesloopt ? :p
Tim

Ik niet, een collega.
Steven

Zou ik ook zeggen... What's up doc?
Tim

Bij mij enkel de remblokken, dat moet me zelf nog wel lukken ;)

Collega heeft een halve auto die gerestaureerd moet worden.
Alpine
Contacteer:

Tim schreef:Heb nog niks besteld, Raymundo is op vakantie dus leveringen kunnen niet afgehaald worden en worden rechtstreeks door de leverancier geleverd.

Gister bericht van Raymond gehad dat zn vakantie kort maar krachtig was,dus hij is weer bereikbaar.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
PtrGte
Contacteer:

Toevallig donderdag de 27e nog even een rondje op de Ring gereden met de R1... toen hebben ze ook al een motorrijder van het asfalt geraapt, ring een uur dicht... die lag vrij stil langs de vangrail op een stukkie waar je toch met 160 langskomt dus ja...
Wat ik gevaarlijk vind op de Ring met de motor is dat je gewoon vaak teveel in je spiegel zit te kijken of er niet een of andere malloot in een GT3 aan komt scheuren en je van je sokken rijd... :wink: aangezien die toch redelijk een stuk sneller zijn... :p
Merijn
Über-Spammer

Daarom moeten ze dat lekker gescheiden houden... Is voor iedereen beter, denk ik!
oldskool

gaat er nog iemand van hier naar de WSR op de nurburgring.
het weekend van 19/20 sept.
kan namelyk nog parkeerkaarten regelen als je wilt .
ben er zelf ook maar dan op het circuit . (D)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Tom schreef:Dan moet je ook niet janken als je van de baan gereden wordt als je niet in je spiegels kijkt :lol: En het kan wel, want er zijn wel degelijk motorrijders die wel opletten (al zijn het er niet bijster veel).
Diegene die inhaalt moet opletten :smoke:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Merijn
Über-Spammer

oldskool schreef:gaat er nog iemand van hier naar de WSR op de nurburgring.
Als het goed is gaat RTC met een kleine delegatie op zondag naar de Ring. De Schleife is dan toch gewoon open, of niet?
oldskool

Merijn schreef:
Als het goed is gaat RTC met een kleine delegatie op zondag naar de Ring. De Schleife is dan toch gewoon open, of niet?
moet ff op de site kyken .
ik hoor het wel als jullie kaarten willen hebben graag op tyd .
ik sta op de paddock via duitse uitnodiging (D)
Tim

Merijn schreef:
Ringeling is gewoon open ja :)
8.00 - 19.30

Hopen dat de zooi een beetje heel blijft en m'n uitlaat blijft hangen, dat was de vorige keer steeds het punt van zwakheid... Anders flink rondes rijden :)
Steven(stk)

Tim schreef:
Merijn schreef:
Ringeling is gewoon open ja :)
8.00 - 19.30

Hopen dat de zooi een beetje heel blijft en m'n uitlaat blijft hangen, dat was de vorige keer steeds het punt van zwakheid... Anders flink rondes rijden :)
gooi er anders gewoon sterkere uitlaatrubbers onder, dan ben je gelijk van het gedoe af :)
Plaats reactie