Luco/Alpine-racer schreef:Ook weer zoiets, Als mensen alleen plaatjes laten zien van een gepoetste auto hebben ze commentaar
Laten ze geen of teveel of teweinig fotos zien van het interieur is er commentaar
Nu laat een bedrijf gewoon de onderkant zien zodat je redelijk kan zien dat die roestvrij is (ok gespoten klauwtjes ook niet mijn ding) is er ook weer commentaar
Kortom, het is nooit goed
Kom op Luco, dit is gewoon een bijzonder slechte advertentie.
Je zou bijna denken dat je in de maling wardt genomen!
Ik zeg nergens dat het een goede advertentie is.
Maar zon standaard showroomfoto zoals bij veel bedrijven gedaan wordt vind ik net zo min vertrouwen inboezemen.
Als je als bedrijf iedere te koop staande auto op een andere plek op de foto moet zetten wordt het ook zo'n gedoe. Dat boeit me niet zoveel, en wordt een auto niet slechter van. Zomaar heel de remklauwen inclusief alle rubbers spuiten vind ik toch minder snugger.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ik zie geen primer, lijkt me eerder weerspiegeling, maar wat ik me nu afvroeg, want zag em net ook al op MP, daar ligt toch keihard een verkeerde bandenmaat op die velgen, of niet?
Klopt. Rechts roest. Links is primer en aangepakt, alleen niet gespoten ...
Maar ook voor 300 wil hij er geen afstand van doen ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Van beide stonden nog geen foto's in het register.
Willeon de Zoete schreef:
Blijft toch grappig om te zien hoeveel 5-jes of Clio's er op MP of Speurders voorbij komen die voorzien zijn van "Respect is Everything" stickers!
Eigenlijk iedereen had ze.
We stonden ze vroeger bij wijze van spreken gewoon uit te delen!
echte cup cas en proflex schokbrekers? Ik denk trouwens ook bijna wel zeker te weten dat het een f7r is. Eigenaar vernoemd alleen kenteken gegevens. Volgens mij hebben alle echte rally clio's een f7r gekregen.
Dit is de oude auto van Jan en Aad de Winter. Over 2 weken zullen ze, samen met nog een aantal mensen een reunie bezoeken over en van de Renault clio rally cup. Ja, ik mag ook komen