Tom schreef:afdraaien wordt toch origineel gedaan? Ziet er prima uit.
Ja.
Eigenlijk wordt het gehele buitenste velgoppervlak (fijn) afgedraaid, en daarna alleen het buitenste randje niet meegespoten in goud, maar wel blanke lak.
Was goed te zien toen ik wat willie wielen chemisch heb laten ontlakken.
Beseft vervolgens dat hij het er nog voor gaat krijgen ook
Ik vind de prijs eigenlijk nog meevallen. Tegenwoordig zie je ze verschijnen tussen 50 en 100k.
Klopt, maar niet voor een fasa (wat dit namelijk wel is). Zo'n ding doet volgens mij nog niet meer dan 50k opbrengen.
26 valt echt wel mee, als je naar zo'n auto zoekt en het maakt je niet uit of je een originele Franse of Fasa/Dinalpin hebt in de toekomst, dan is dit echt wel een leuke wagen
Beseft vervolgens dat hij het er nog voor gaat krijgen ook
Ik vind de prijs eigenlijk nog meevallen. Tegenwoordig zie je ze verschijnen tussen 50 en 100k.
Klopt, maar niet voor een fasa (wat dit namelijk wel is). Zo'n ding doet volgens mij nog niet meer dan 50k opbrengen.
26 valt echt wel mee, als je naar zo'n auto zoekt en het maakt je niet uit of je een originele Franse of Fasa/Dinalpin hebt in de toekomst, dan is dit echt wel een leuke wagen
Tel daar bij op de delen die missen ,en ik durf te betwijfelen of je voor een Fasa 50K gaat krijgen...
Wanneer je zoiets zoekt blijft : " koop wat klaar is , eet wat gaar is "
Dat lukt wel, natuurlijk ook weer afhankelijk van hoe gek je het gaat maken. Een fasa laat zich opzich nog wel doen als je het echt als levensbehoefte nr 1 ziet
Een originele a110 (type v85 daargelaten) kost echt stukken meer.
Rob heeft deze auto al zeeer lange tijd en heeft wel vaker gedachten om hem te verkopen. Ben benieuwd hoe het deze keer loopt... Staat tegenwoordig op een bedrijfsvoorraad zag ik.
Heeft de auto al vanaf '99 en is in 2009 op bedrijfsvoorraad gezet.
Auto staat gestald op zolder van die garagehouder.
Ding loopt echt lekker op gas,reageerd soepeler lijkt het wel.
Allepinie schreef:en zelfs van een 3 zou ik niet vreemd opkijken...
das optimistisch, zal ook wel een kwestie van tijd zijn. Als je de prijzen van een a110 vergelijkt in de laatste 10 jaar word je als koper ook niet blij
Weet nog dat de 5 turbo's nog voor 30000 guldens te koop waren een jaar of 10 geleden