[img]http://gathering.tweakers.net/global/sm ... ocrite.gif[/img]Wilma schreef:Die komt van een heel andere meeting volgens mij
![]()
mmm... U lacht mij uit ?Jacco Twingi schreef:
De auto van Marcel![]()
![]()
Lekker he?dennisvr schreef:Jacco wel heeeeeeeel close met wilma
Dies te makkelijkdennisvr schreef:Gehandicapte Klaas
Iemand alvast wat bestellen voor de volgende keer?dennisvr schreef:Maaaike!!! Hij gaat vreemd!!!
Hey, maar Ro heeft wel de onderstedennisvr schreef:Lollies!!!!!!
Dat ziet er heel goed uitdennisvr schreef:Ro's nieuwe audio
No commentdennisvr schreef:No comment
dat moet ik aan jou vragenJacco Twingi schreef: Lekker he?![]()
wel he?dennisvr schreef: Dies te makkelijk![]()
![]()
Kip 60 voor Jacco?dennisvr schreef:Iemand alvast wat bestellen voor de volgende keer?![]()
dennisvr schreef:Hey, maar Ro heeft wel de onderste![]()
![]()
mag ook wel, heeft um 1 nacht niet slapen gekostdennisvr schreef:Dat ziet er heel goed uit![]()
dennisvr schreef:No comment
Kei-lekkerdennisvr schreef:dat moet ik aan jou vragenJacco Twingi schreef: Lekker he?![]()
Jezzzdennisvr schreef:wel he?Jacco Twingi schreef: Dies te makkelijk![]()
![]()
Doe mij maar een sjeesburger, ZONDER ui en augurkdennisvr schreef:Kip 60 voor Jacco?Jacco Twingi schreef:Iemand alvast wat bestellen voor de volgende keer?![]()
Het resultaat mag er zeker zijndennisvr schreef:mag ook wel, heeft um 1 nacht niet slapen gekostJacco Twingi schreef:Dat ziet er heel goed uit![]()
dennisvr schreef:Jacco Twingi schreef:No comment![]()
![]()
Doe ermee wat je wiltdennisvr schreef:moet ik daar nou weer mee?![]()
Nee man, ik heb toch geen koeienPaul1916v schreef:Dus dat is nou jouw koe Jacco???![]()
niet bij die van mij ...blijkbaar....kom wel omhoog maar spuit doet ie nietdennisvr schreef:ik durf het bijna niet te vragen, maar waar kwam die melk de vorige keer vandaan dan?Jacco Twingi schreef: Nee man, ik heb toch geen koeien![]()
niet elke weekdomin schreef:Wanneer hebben jullie weer een fridaynight meeting?
Lijkt me wel eens leuk om ook een te komen buurten...
Zeker na al die ongein reacties en foto's![]()
Jullie zitten toch in roosendaal op vrijdag?
degene die voor t eerst op de meeting in rdale komt moet toch koeken meenemen??dennisvr schreef:niet elke weekdomin schreef:Wanneer hebben jullie weer een fridaynight meeting?
Lijkt me wel eens leuk om ook een te komen buurten...
Zeker na al die ongein reacties en foto's![]()
Jullie zitten toch in roosendaal op vrijdag?
gewoon dit topic in de gaten houden
Wanneer = nog onbekenddomin schreef:Wanneer, waar en hoeveel personen/reno's zijn er?
Hoeveelheid rtcers + hoeveelheid aanhang + aanwaaiend grut= hoeveelheid gewenste koeken tot de derde macht.....toch JaccoJacco Twingi schreef:Wanneer = nog onbekenddomin schreef:Wanneer, waar en hoeveel personen/reno's zijn er?
Waar = Mac Roosendaal
Hoeveel personen/Renaults = altijd maar weer de vraag