[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 101741.jpg[/img]
Ga alleen van de !!! nog even AUB maken om rare handgebaren te voorkomen

Nu nog hopen dat het werkt tegen alle figuren die maar links blijven rijden.
Verschuiven van werk heet dat;)Hessel schreef:rustig op je werk??
Snelheids overtredingen van 70+ word de auto sowiso in beslag genomen,Tom schreef:ja ok, maar als de eigenaar een normale persoon is zonder gekke aantekeningen lijkt me dat die auto zo weer terug is (en terecht).Patrick.B schreef:maakt geen ruk uit of die auto van een ander is. De officier gaat daar over hoe lang deze vast gehouden wordt. heeft ook met de antecedenten te maken van de bestuurder.Tom schreef:ai, een ivotje![]()
![]()
Tja, denk dat je niet veel te zeggen hebt. Die auto zul je wel snel terug hebben denk ik, die is immers van een ander.
Ik heb 3kwartier buiten gestaan met de vrienden van onsT*mmy schreef:Op wegmisbruikers een keer een ferrari die niet door mocht rijden, auto was te laag om op trailer van politie te rijden, dus agent reed hem gewoon zelf naar het bureau. Denk dat je op papier een hoop rechten hebt, maar als jij midden in de nacht langs de snelweg staat met een agent, en er geen reden is tot vervoer op trailer je toch weinig succes zal boeken..
En jij gaat bordjes maken dat mensen rechts moeten houden??Adinsx schreef:De auto krijg je vast vlot terug inderdaad. 160 valt dan nog wel mee. Ik rij wel eens harder op een 80 weg, maar doe er alleen wat langer over richting 160+ vermoed ik
Zo ken ik Luco weer.... lang niet zo'n opmerking gelezen... hijs weer los....Luco/Alpine-racer schreef:En jij gaat bordjes maken dat mensen rechts moeten houden??Adinsx schreef:De auto krijg je vast vlot terug inderdaad. 160 valt dan nog wel mee. Ik rij wel eens harder op een 80 weg, maar doe er alleen wat langer over richting 160+ vermoed ik
Vraag me af waar je het lef vandaan haalt als je zelf als een hersenloze op een 80km weg rijdt
Ja, sorry hoor, maar zoveel commentaar op anderen dat je zelfs bordjes gaat maken, maar zelf met meer dan 160km over een 80km weg rijden.Vos schreef:Zo ken ik Luco weer.... lang niet zo'n opmerking gelezen... hijs weer los....Luco/Alpine-racer schreef:En jij gaat bordjes maken dat mensen rechts moeten houden??Adinsx schreef:De auto krijg je vast vlot terug inderdaad. 160 valt dan nog wel mee. Ik rij wel eens harder op een 80 weg, maar doe er alleen wat langer over richting 160+ vermoed ik
Vraag me af waar je het lef vandaan haalt als je zelf als een hersenloze op een 80km weg rijdt![]()
![]()
Ben het wel een beetje met luco eens. Als je je al druk wilt gaan maken over andermans rijgedrag (in de vorm van iemand er op aanspreken). denk ik dat je zelf immer 100% correct moet rijden. Ik walg echt van die figuren (als klein voorbeeld bijv iemand die lekker zijn hond aan het uitlaten is zonder riem en dan handgebaren gaat maken als er iemand voorbij rijdLuco/Alpine-racer schreef:Ja, sorry hoor, maar zoveel commentaar op anderen dat je zelfs bordjes gaat maken, maar zelf met meer dan 160km over een 80km weg rijden.Vos schreef:Zo ken ik Luco weer.... lang niet zo'n opmerking gelezen... hijs weer los....Luco/Alpine-racer schreef:En jij gaat bordjes maken dat mensen rechts moeten houden??Adinsx schreef:De auto krijg je vast vlot terug inderdaad. 160 valt dan nog wel mee. Ik rij wel eens harder op een 80 weg, maar doe er alleen wat langer over richting 160+ vermoed ik
Vraag me af waar je het lef vandaan haalt als je zelf als een hersenloze op een 80km weg rijdt![]()
![]()
1, dat kan er bij mij niet in
2, dan zeker geen commentaar leveren op anderen
3, op een 80 km weg 160 rijden dan heb je echt geen verstand, zijn de gevaarlijkste wegen in nederland.
Maar goed das alleen maar mijn mening
+1 !!!Luco/Alpine-racer schreef:En jij gaat bordjes maken dat mensen rechts moeten houden??Adinsx schreef:De auto krijg je vast vlot terug inderdaad. 160 valt dan nog wel mee. Ik rij wel eens harder op een 80 weg, maar doe er alleen wat langer over richting 160+ vermoed ik
Vraag me af waar je het lef vandaan haalt als je zelf als een hersenloze op een 80km weg rijdt
Kansloos dit... hahahaha !!!Adinsx schreef:Zojuist maar eens de printer uit laten rollen...
AnthonyR schreef:Wat is er in Nederland toch altijd voor haast
Zo hard mag je niet in NLAdinsx schreef:AnthonyR schreef:Wat is er in Nederland toch altijd voor haast
Heb geen haast 's morgens hoor, flexibele werktijden, maar iemand die op 110 links blijft, of kilometerslang zich de koning voelt met 150 op links, daar heb ik wel een hekel aan![]()
@Xabre
aan je zonneklep? Geweldig
Misschien even een keer je kop uit het raam steken voor wat frisse lucht??Adinsx schreef:Zojuist maar eens de printer uit laten rollen...